Humanoidy

2 minuty czytania

Lunatyk

potwór, humanoidy

Lunatyk to istna bestia, bardzo groźne stworzenie. Posiada aż 300 pkt. zdrowia i atak 25-75 pkt.! Należy walczyć z nim bardzo ostrożnie, bowiem posługuje się wieloma ofensywnymi zaklęciami. Co gorsza, może zarazić naszą postać Śmiertelnymi Zarazami: Spopielcem, Czarnym Sercem, Popielicą bądź Zwąglikiem. Jego jedyną wadą jest fakt, że porusza się powoli. Wykorzystajcie to!

Dusza: 400

Popielny ghul

potwór, humanoidy

To stworzenie cechuje duża agresywność. Posiada 220 pkt. życia, atak 15-45 pkt., a podczas walki posługuje się ofensywnymi zaklęciami. Odznacza go również umiejętność odbijania ciosów (20%) oraz fakt, że używa Pierwszej Bariery. Podczas bezpośredniego kontaktu może zarazić naszą postać Spopielcem.

Dusza: 250

Popielny niewolnik

potwór, humanoidy

Stworzenie, które nie powinno sprawiać zbyt wielkich problemów – 60 pkt. życia i atak 5-15 pkt. nie są w stanie zrobić wrażenia. Popielni niewolnicy posługują się magią, w 20% odbijają ciosy i mogą zarazić naszą postać Spopielcem.

Dusza: 120

Popielny zombi

potwór, humanoidy

Kolejny przedstawiciel tej grupy, który nie może zbytnio zagrozić naszej postaci. Posiada 90 pkt. życia i atak 1-20 pkt. Nie posługuje się magią i ma żadnych odporności. Słowem – łatwizna.

Dusza: 100

Spaczony

potwór, humanoidy

Stworzenie, które jest czymś, czym żadna postać nie chciała by być. Odznacza się 90 pkt. zdrowia oraz atakiem 8-24 pkt. Nie posługuje się magią, ale posiada zdolność regeneracji (1-5 pkt.). Uwaga, bo może zarazić naszą postać Czarnym Sercem.

Dusza: 160

Zarażony spaczeniem

potwór, humanoidy

Zarażony spaczeniem to zdeformowane humanoidy będące długo pod wpływem choroby Spaczenie. Są agresywne, ale bardzo wolne. Posiadają jedynie 60 pkt. zdrowia i atak 5-15 pkt., którym nie są w stanie nam zagrozić.

Dusza: 100

Komentarze

0
·
Zawsze się zastanawiałem jak wygląda lunatyk bez tej szaty!!!!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...