Alit
Alit jest dwunożnym stworzeniem. Zwierze opiera swe ataki na swojej dużej uzębionej paszczy. Nie stanowi dużego zagrożenia. Posiada jedynie 30 pkt. zdrowia.
Dusza: 20
Alit zarażony
Niewiele różni się od zdrowego, jedynie tym, że może zarazić naszą postać Ataksją.
Dusza: 25
Alit spaczony
Zdecydowanie wytrzymalszy od pozostałych (105 pkt. zdrowia). Prócz tego, zadaje większe obrażenia: 7-21 pkt.
Dusza: 25
Dreugh
Dreugh to starożytne podwodne potwory, pól-ludzie, pól-ośmiornice. Polowanie na Dreughy jest powszechne ze względu na zastosowanie ich pancerza w wyrabianiu zbroi. Te żyjące w wodzie stworzenia mogą wyrządzić krzywdę początkującym postaciom (atak 5-15 pkt.). Nie trzeba ich się obawiać, jednak nie należy również ich lekceważyć (60 pkt. zdrowia).
Dusza: 75
Guar
Guar jest zwierzęciem hodowlanym (38 pkt. zdrowia), wykorzystywanym przy pracach w polu (jako zwierze pociągowe) bądź też dla ich mięsa. Czasem pełnią rolę pupilków domowych, ponieważ, odpowiednio wytresowane, nie stanowią zagrożenia. Niektóre gatunki tych silnych zwierząt żyją na wolności i mogą być agresywne.
Porada: Jeżeli zobaczysz takie stworzenie, radzę nie atakować od razu, tylko najpierw sprawdzić, czy jest agresywne. Jeśli zachowuje się neutralnie, to prawie na pewno do kogoś należy i wówczas nie należy zabijać guara.
Dusza: 20
Guar dziki
Różni się tylko tym, że od razu atakuje naszą postać.
Dusza: 20
Kagouti
Kagouti jest dzikim zwierzęciem posiadającym duże kły wyrastające z pyska. Choć nie porusza się za szybko, atakuje nagle (4-12 pkt.), co utrudnia nam zadanie ciosu. Najczęściej spotyka się je w okolicach bagiennych. Początkowo mogą sprawiać problemu, jednak wyszkolone postacie powinny z łatwością się z nimi uporać (45 pkt. zdrowia).
Dusza: 20
Kagouti zarażony
Może zarazić naszą postać chorobą o malowniczej nazwie – Żółty Puchlak.
Dusza: 20
Kagouti spaczony
Nie tylko jest dwukrotnie wytrzymalszy (90 pkt. zdrowia), ale i zadaje dwa razy więcej obrażeń (8-24 pkt.).
Dusza: 20
Krab błotny
To bardzo prawdopodobne, że Krab błotny będzie waszym pierwszym przeciwnikiem. Zdecydowanie nie stanowi zagrożenia (pkt. zdrowia, 1 pkt. ataku), nawet dla początkujących postaci. Zwykle spotykane są w pobliżu zbiorników wodnych.
Dusza: 5
Krab błotny zarażony
Nie różni się niczym, prócz tego, że może zarazić naszą postać Bagienną Gorączką.
Dusza: 5
Mały zębacz
Młodszy przedstawiciel zębaczy. Ma mniej punktów życia (15) i zadaje mniejsze obrażenia (1-5 pkt.).
Dusza: 10
Ogar
Bardzo często spotykane stworzenie, które przypomina wyrośniętego psa. Nie powinien stanowić zagrożenia, gdyż posiada mało pkt. życia (23) i nie zadaje zbyt pokaźnych obrażeń – 1-6 pkt.
Dusza: 10
Ogar spaczony
Zdecydowanie potężniejszy (68 pkt. zdrowia oraz atak 6-18 pkt.), może zarazić naszą postać chorobą Czarne Serce.
Dusza: 10
Samica netcha
Samica netcha jest olbrzymim latającym stworzeniem, które niektórym może przypominać unoszącą się w powietrzu meduzę. Żeńskie osobniki są mniejsze od męskich, ale zadają większe obrażenia (10-30 pkt.) i mają więcej życia (113 pkt.). Są neutralne, więc nie będą z nami walczyć, jeśli nie zaatakujemy pierwsi.
Dusza: 75
Samiec netcha
Podobnie jak samica – jest neutralny. Jak wspomniałem, posiada mniej życia (45 pkt.) i zadaje mniej obrażeń (4-12 pkt.). Sprawa wygląda nieco inaczej, gdy atakuje nas z dystansu strumieniem trucizny (1-20 pkt. na 5 sek.), jednak mimo wszystko łatwiej z nim walczyć, niż z samicą.
Dusza: 50
Skarabeusz
Stworzenie przypominające powiększonego żuka. Największe obrażenia można mu zadać czarami opartymi na mrozie, bowiem jest całkowicie odporny na ogień, którym sam atakuje. Posiada 38 pkt. życia i przeciętny atak (3-6 pkt.).
Dusza: 30
Skarabeusz zarażony
Odróżnia się jedynie tym, że może zarazić naszą postać chorobą znaną jako Trzęsawka.
Dusza: 30
Skarabeusz spaczony
Ta odmiana posiada więcej pkt. życia (80) oraz silniejszy atak (10-30 pkt.), a w dodatku może zarazić naszą postać Spopielcem.
Dusza: 30
Skrzekacz
Stworzenie, którego sama nazwa wywołuje ciarki na plecach niejednego gracza. I nie należy tu myśleć, że jest to stwór tak potężny (45 pkt. życia, atak 3-8 pkt.), bowiem przyczyną owych ciarek jest fakt, że Skrzekacze są nieznośne. Nie uniknie się z nimi walki, nawet jak są daleko od naszej postaci.
Dusza: 20
Skrzekacz zarażony
Możne zarazić naszą postać Palenicą.
Dusza: 20
Skrzekacz spaczony
Odmiana potężniejsza (90 pkt. życia oraz atak 6-18 pkt.), która jest w stanie zarazić naszą postać Popielicą.
Dusza: 20
Szczur
Zwykły szczur, który nie powinien nikomu sprawić problemów. Posiada jedynie 23 pkt. życia i gromowładny atak 1-2 pkt.
Dusza: 10
Szczur zarażony
Ta odmiana posiada silniejszy atak (2-6 pkt.) oraz może zarazić naszą postać chorobą znaną jako Tępica.
Dusza: 10
Szczur spaczony
Zdecydowanie potężniejszy od reszty – 45 pkt. zdrowia i atak 4-12. Co więcej, może zarazić naszą postać chorobą Czarne Serce.
Dusza: 10
Zębacz
Zębacz to typowy mieszkaniec podwodnego świata. Nie stanowi wielkiego zagrożenia, jednak jest bardzo agresywny i nawet przy przewadze sił wroga nie cofnie się przed atakiem. Posiada 23 pkt. życia i atakuje 1-6 pkt.
Dusza: 10
Komentarze
Dodaj komentarz