Gildia Wojowników to organizacja zrzeszająca wszystkich tych, którzy pragną wykonywać zadania za pieniądze. Choć każdy może dołączyć do Wojowników, to tylko niektórzy, ci odważni, pewni swego, z silną psychiką i potrafiący walczyć, sprawdzą się należycie, bowiem zwykle staje się przed wyborem – czy być szlachetnym wojownikiem brońącym rycerskich praw i postanowień, czy za najważniejsze uważać pieniędze i to przez ich pryzmat podejmować decyzje.
Organizacje nastawione pozytywnie do Gildii Wojowników:
- Gildia Magów
- Kult Tamriel
- Ród Hlaalu
- Ród Redoran
- Legion Cesarski
Organizacje nastawione negatywnie do Gildii Wojowników:
- Świątynia
W Gildii Wojowników przy awansie liczą się:
Atrybuty: Siła oraz Wytrzymałość.
Umiejętności: Topór, Długie Ostrze, Broń Obuchowa, Ciężki Pancerz, Płatnerstwo oraz Tarcza.
Aby osiągnąć daną rangę w Gildii Wojowników, musimy spełniać kilka wymagań. Oto one:
- Zrzeszony (Associate) – atrybuty na 30.
- Terminator (Apprentice) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 10.
- Czeladnik (Journayman) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 20.
- Szermierz (Swordsman) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 30 i dwie na 5.
- Opiekun (Protector) – atrybuty na 30, jedna umiejętność na 40 i dwie na 10.
- Obrońca (Defender) – atrybuty na 31, jedna umiejętność na 50 i dwie na 15.
- Stróż (Warder) – atrybuty na 32, jedna umiejętność na 60 i dwie na 20.
- Strażnik (Guardian) – atrybuty na 33, jedna umiejętność na 70 i dwie na 25.
- Bohater (Champion) – atrybuty na 34, jedna umiejętność na 80 i dwie na 30.
- Mistrz (Master) – atrybuty na 35, jedna umiejętność na 90 i dwie na 35.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz