Klan Aundae jest wampirzym klanem dowodzonym przez Dhaunayne Aundae, którego główna siedziba, Ashmelech (Mapa), znajduje się na wyspie, na południowy-zachód od Dagon Fel. Wchodzące w jego skład wampiry parają się czarną magią i nekromancją.
Klan składa się z samych Elfów wysokiego rodu i pełniących rolę Bydła Mrocznych elfów oraz Redgardów.
Grobowce, w których można spotkać wampiry Aundae:
Premia +20 do:
- Siły woli
- Krótkiego ostrza
- Mistycyzmu
- Zniszczenia
Preferowane atrybuty:
- Inteligencja
- Siła woli
Preferowane umiejętności:
- Akrobatyka
- Atletyka
- Bez zbroi
- Iluzja
- Mistycyzm
- Przywołanie
Usługi:
- Gladroon – oferuje naprawę i handel bronią oraz pancerzem (magicznym), posiada 1100 septimów.
- Mororug – handluje miksturami, sprzętem alchemicznym i składnikami, posiada 250 septimów.
Zadania
Zadania dostajesz, naturalnie, od Dhaunayne Aundae.
1. Zaginiony Syn
Dostajesz Sygnet Aundae i zadanie odnalezienia zaginionego syna wampirzycy. Udaj się do Sadrith Mora, Dom Rosomaka. Ponieważ tylko osobnicy z Gildii Magów lub Telvanni będą z tobą rozmawiać, a ty musisz znaleźć Wysokiego Elfa, to idź właśnie do Gildii Magów – wejdź do środka fortecy i kręconymi schodami na górę. Porozmawiaj z Tusamircilem i wypytaj go o wszystko. Dostaniesz Miksturę Sinyaramena. Musisz ją zanieść elfowi o tym imieniu – znajdziesz go na piętrze oberży Brama, która znajduje się w Sandrith Mora, w północnej części. Porozmawiaj z nim i wysłuchaj, a następnie wracaj do swojej przywódczyni, która wyda nam kolejne polecenie.
Trzeba będzie pozbyć się wampira o imieniu Kjeld, który zabił męża Duhaunayne Aundae. Ofiara znajduje się w Obozie Urshilaku, Druscashti. Jeśli już tam jesteś, to zabij wszystkich (Bydła nie musisz), bo i tak ostatnie zadanie będzie polegać na eksterminacji wszystkich wampirów. Powiadom o swym dokonaniu mistrzynię. Nagrodą będzie możliwość korzystania z usług w siedzibie.
2. Łowca Wampirów
Pewien natrętny łowca wampirów musi zostać zabity. I to koniecznie w świetle dnia, kiedy wszyscy widzą, by posłużył za przykład pozostałym. Udaj się do Ald'Ruhn, zachodnią cześć i poszukaj łowcy – Ano Vando – kręcącego się obok bramy miasta (w pobliżu tych wież strażniczych). Łowca szuka wrażeń – nie zawiedź go. Oprócz żelaznej zbroi, posiada buławę Blask Dnia i Tarczę Czarnego Dnia. Dodatkowo Dhaunayne Aundae wręczy ci Amulet Aundae.
3. Walka z Wampirami
Ostatnie zadanie polega na całkowitej eksterminacji pozostałych wampirów. Musisz odwiedzić główne siedziby (jeśli chcesz, możesz też pozostałe) i zabić wszystko prócz Bydła – oprócz siedzib swojego klanu, oczywiście. W nagrodę dostaniesz dostęp do Bydła w siedzibie Klanu Aundae.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz