Klan Aundae

2 minuty czytania

dhaunayne aundae
Dhaunayne Aundae

Klan Aundae jest wampirzym klanem dowodzonym przez Dhaunayne Aundae, którego główna siedziba, Ashmelech (Mapa), znajduje się na wyspie, na południowy-zachód od Dagon Fel. Wchodzące w jego skład wampiry parają się czarną magią i nekromancją.

ashmelech
Ashmelech

Klan składa się z samych Elfów wysokiego rodu i pełniących rolę Bydła Mrocznych elfów oraz Redgardów.

Grobowce, w których można spotkać wampiry Aundae:

  • Grobowiec Rodziny Aralen – Mapa
  • Grobowiec Rodziny Dulo – Mapa
  • Grobowiec Rodziny Sarethri – Mapa

Premia +20 do:

  • Siły woli
  • Krótkiego ostrza
  • Mistycyzmu
  • Zniszczenia

Preferowane atrybuty:

  • Inteligencja
  • Siła woli

Preferowane umiejętności:

  • Akrobatyka
  • Atletyka
  • Bez zbroi
  • Iluzja
  • Mistycyzm
  • Przywołanie

Usługi:

  • Gladroon – oferuje naprawę i handel bronią oraz pancerzem (magicznym), posiada 1100 septimów.
  • Mororug – handluje miksturami, sprzętem alchemicznym i składnikami, posiada 250 septimów.

Zadania

Zadania dostajesz, naturalnie, od Dhaunayne Aundae.

1. Zaginiony Syn

Dostajesz Sygnet Aundae i zadanie odnalezienia zaginionego syna wampirzycy. Udaj się do Sadrith Mora, Dom Rosomaka. Ponieważ tylko osobnicy z Gildii Magów lub Telvanni będą z tobą rozmawiać, a ty musisz znaleźć Wysokiego Elfa, to idź właśnie do Gildii Magów – wejdź do środka fortecy i kręconymi schodami na górę. Porozmawiaj z Tusamircilem i wypytaj go o wszystko. Dostaniesz Miksturę Sinyaramena. Musisz ją zanieść elfowi o tym imieniu – znajdziesz go na piętrze oberży Brama, która znajduje się w Sandrith Mora, w północnej części. Porozmawiaj z nim i wysłuchaj, a następnie wracaj do swojej przywódczyni, która wyda nam kolejne polecenie.

Trzeba będzie pozbyć się wampira o imieniu Kjeld, który zabił męża Duhaunayne Aundae. Ofiara znajduje się w Obozie Urshilaku, Druscashti. Jeśli już tam jesteś, to zabij wszystkich (Bydła nie musisz), bo i tak ostatnie zadanie będzie polegać na eksterminacji wszystkich wampirów. Powiadom o swym dokonaniu mistrzynię. Nagrodą będzie możliwość korzystania z usług w siedzibie.

2. Łowca Wampirów

Pewien natrętny łowca wampirów musi zostać zabity. I to koniecznie w świetle dnia, kiedy wszyscy widzą, by posłużył za przykład pozostałym. Udaj się do Ald'Ruhn, zachodnią cześć i poszukaj łowcy – Ano Vando – kręcącego się obok bramy miasta (w pobliżu tych wież strażniczych). Łowca szuka wrażeń – nie zawiedź go. Oprócz żelaznej zbroi, posiada buławę Blask Dnia i Tarczę Czarnego Dnia. Dodatkowo Dhaunayne Aundae wręczy ci Amulet Aundae.

3. Walka z Wampirami

Ostatnie zadanie polega na całkowitej eksterminacji pozostałych wampirów. Musisz odwiedzić główne siedziby (jeśli chcesz, możesz też pozostałe) i zabić wszystko prócz Bydła – oprócz siedzib swojego klanu, oczywiście. W nagrodę dostaniesz dostęp do Bydła w siedzibie Klanu Aundae.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...