Klan Aundae

Tamer "Tamc." Bsoul piątek, 23 lipca 2010
dhaunayne aundae
Dhaunayne Aundae

Klan Aundae jest wampirzym klanem dowodzonym przez Dhaunayne Aundae, którego główna siedziba, Ashmelech (Mapa), znajduje się na wyspie, na południowy-zachód od Dagon Fel. Wchodzące w jego skład wampiry parają się czarną magią i nekromancją.

ashmelech
Ashmelech

Klan składa się z samych Elfów wysokiego rodu i pełniących rolę Bydła Mrocznych elfów oraz Redgardów.

Grobowce, w których można spotkać wampiry Aundae:

  • Grobowiec Rodziny Aralen – Mapa
  • Grobowiec Rodziny Dulo – Mapa
  • Grobowiec Rodziny Sarethri – Mapa

Premia +20 do:

  • Siły woli
  • Krótkiego ostrza
  • Mistycyzmu
  • Zniszczenia

Preferowane atrybuty:

  • Inteligencja
  • Siła woli

Preferowane umiejętności:

  • Akrobatyka
  • Atletyka
  • Bez zbroi
  • Iluzja
  • Mistycyzm
  • Przywołanie

Usługi:

  • Gladroon – oferuje naprawę i handel bronią oraz pancerzem (magicznym), posiada 1100 septimów.
  • Mororug – handluje miksturami, sprzętem alchemicznym i składnikami, posiada 250 septimów.

Zadania

Zadania dostajesz, naturalnie, od Dhaunayne Aundae.

1. Zaginiony Syn

Dostajesz Sygnet Aundae i zadanie odnalezienia zaginionego syna wampirzycy. Udaj się do Sadrith Mora, Dom Rosomaka. Ponieważ tylko osobnicy z Gildii Magów lub Telvanni będą z tobą rozmawiać, a ty musisz znaleźć Wysokiego Elfa, to idź właśnie do Gildii Magów – wejdź do środka fortecy i kręconymi schodami na górę. Porozmawiaj z Tusamircilem i wypytaj go o wszystko. Dostaniesz Miksturę Sinyaramena. Musisz ją zanieść elfowi o tym imieniu – znajdziesz go na piętrze oberży Brama, która znajduje się w Sandrith Mora, w północnej części. Porozmawiaj z nim i wysłuchaj, a następnie wracaj do swojej przywódczyni, która wyda nam kolejne polecenie.

Trzeba będzie pozbyć się wampira o imieniu Kjeld, który zabił męża Duhaunayne Aundae. Ofiara znajduje się w Obozie Urshilaku, Druscashti. Jeśli już tam jesteś, to zabij wszystkich (Bydła nie musisz), bo i tak ostatnie zadanie będzie polegać na eksterminacji wszystkich wampirów. Powiadom o swym dokonaniu mistrzynię. Nagrodą będzie możliwość korzystania z usług w siedzibie.

2. Łowca Wampirów

Pewien natrętny łowca wampirów musi zostać zabity. I to koniecznie w świetle dnia, kiedy wszyscy widzą, by posłużył za przykład pozostałym. Udaj się do Ald'Ruhn, zachodnią cześć i poszukaj łowcy – Ano Vando – kręcącego się obok bramy miasta (w pobliżu tych wież strażniczych). Łowca szuka wrażeń – nie zawiedź go. Oprócz żelaznej zbroi, posiada buławę Blask Dnia i Tarczę Czarnego Dnia. Dodatkowo Dhaunayne Aundae wręczy ci Amulet Aundae.

3. Walka z Wampirami

Ostatnie zadanie polega na całkowitej eksterminacji pozostałych wampirów. Musisz odwiedzić główne siedziby (jeśli chcesz, możesz też pozostałe) i zabić wszystko prócz Bydła – oprócz siedzib swojego klanu, oczywiście. W nagrodę dostaniesz dostęp do Bydła w siedzibie Klanu Aundae.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...