Kontrola nad Humanoidem
Zmusza istotę humanoidalną do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.
Kontrolujący Dotyk – 5 pkt. przez 10 sek. na dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Estoril – Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Kontrola nad Istotą
Zmusza istotę do walki po stronie rzucającego zaklęcie na czas trwania efektu. Stopień efektu określa poziom istoty, która podda się kontroli. Po upłynięciu czasu trwania efektu istota powraca do swojego normalnego zachowania.
Kontrola Nad Istotą – 5 pkt. przez 30 sek. na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Odstraszenie Ożywieńca
Tymczasowo zwiększa prawdopodobieństwo ucieczki ożywieńca z pola walki. Stopień efektu określa o ile zwiększy się to prawdopodobieństwo.
Błogosławiony Dotyk – 100% przez 30 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Ygfa – Pelagiad: Fort Pelagiad
Dotyk Świętego – 25 pkt. przez 60 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Nilvyn Drothan – Upiorna Brama: Świątynia
Odstraszenie Ożywieńca – 50 pkt. przez 10 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Arnand Liric – Fort Jeleni: Wnętrze
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Lloros Sarano – Ald'ruhn: Świątynia
Święte Słowo – 5 pkt. przez 60 sek. na cel
Przykładowi nauczyciele:
- Folvys Andalor – Ald'ruhn: Świątynia
- Threvul Sarethi – Sadrith Mora, Threvul Sarethi: Uzdrowiciel
Święty Dotyk – 10 pkt. przez 60 sek. przez dotyk
Przykładowi nauczyciele:
- Eldrilu Dalen – Vos: Kaplica
- Mehra Drora – Gnisis: Świątynia
- Niras Farys – Sadrith Mora: Komnaty Rady Telvanni
Przywołanie Atronacha Burz
Przywołuje z Otchłani atronacha burz. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Atronacha Błyskawic – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Przywołanie Atronacha Mrozu
Przywołuje z Otchłani atronacha mrozu. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Atronacha Mrozu – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
- Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Przywołanie Atronacha Ognia
Przywołuje z Otchłani atronacha ognia. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Atronacha Ognia – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
- Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
- Urtiso Faryon – Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
Przywołanie Daedrotha
Przywołuje z Otchłani Daedrotha. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Daedrotha – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
Przywołanie Dremory
Przywołuje z Otchłani Dremorę. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Dremory – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Przywołanie Kościeja
Przywołuje kościeja. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Kościeja – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Urtiso Faryon – Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
Przywołanie Kulistego Centuriona (Dwemer Animunculi)
Przywołuje z Otchłani kulistego centuriona. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Kulistego Centuriona – na 120 sek.
UWAGA: Tego zaklęcia można się nauczyć jedynie z książki "Sekrety Dwemerskiego Animunculi", która znajduje się w Galom Daeus.
Przywołanie Młokosa
Przywołuje z Otchłani młokosa. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Młokosa – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
- Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
- Nebia Amphia – Ebonheart: Garnizon Fortu Jastrzębi
Przywołanie Postrachu Klanów
Przywołuje z Otchłani postrach klanów. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Postrachu Klanów – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Aldaril – Fort Jeleni: Wnętrze
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
Przywołanie Potężniejszego Truposza
Przywołuje potężniejszego truposza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Potężniejszego Truposza – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
- Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Przywołanie Skrzydlatego Mroku
Przywołuje z Otchłani skrzydlaty mrok. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Skrzydlatego Mroku – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Przywołanie Szkieletu-Sługi
Przywołuje szkielet. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Szkieletu-Sługi – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
- Uleni Heleran – Sadrith Mora, Dom Rosomaka: Gildia Magów
Przywołanie Truposza
Przywołuje truposza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Słabszego Truposza – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Estoril – Ald'ruhn: Pod Szczurem i Garnkiem
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
Przywołanie Zjawy Przodka
Przywołuje zjawę przodka. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do swojego wymiaru. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Zjawy Przodka – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
- Malven Romori – Vivek Dzielnica Przybyszów: Gildia Magów
Upiorny Strażnik – na 30 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Uvele Berendas – Posiadłość Indarys: dom Berendas
Przywołanie Złotego Bóstwa
Przywołuje z Otchłani złotą świętą. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Złotego Bóstwa – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Przywołanie Żarłacza
Przywołuje z Otchłani żarłacza. Stworzenie pojawi się sześć stóp przed magiem i będzie atakowało każdą zagrażającą mu istotę, póki nie minie czas trwania efektu lub póki samo nie zostanie zabite. W obydwu przypadkach przywołana istota znika, powracając do Otchłani. Pamiętaj, że jeśli przywołasz istotę z innego wymiaru wewnątrz miasta, miejska straż rzuci się na ciebie bez ostrzeżenia!
Przywołanie Żarłacza – na 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Salver Lleran – Vivek Strefa Telvanni: Czarownik
Zaklęta Tarcza
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej tarczy. Tarcza pojawia się automatycznie w ręku rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, tarcza znika, a postać ponownie nosi swój zwykły ekwipunek.
Zaklęta Tarcza – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Zaklęta Włócznia
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznej, niezwykle lekkiej, daedrycznej włóczni. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, włócznia znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęta Włócznia – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
- Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
Zaklęte Buty
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych butów. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buty znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Zaklęte Buty – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
- Farena Arelas – Tel Uvirith: dom Arelas
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
Zaklęte Rękawice
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznych, niezwykle lekkich, daedrycznych rękawic. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, rękawice znikają, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Zaklęta Rękawice – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Farena Arelas – Tel Uvirith: dom Arelas
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
Zaklęty Buzdygan
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego buzdyganu. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, buzdygan znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęty Buzdygan – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
Zaklęty Długi Łuk
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego łuku. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, łuk znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęty Długi Łuk – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
Zaklęty Długi Miecz
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego długiego miecza. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, miecz znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęty Długi Miecz – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Farena Arelas – Tel Uvirith: dom Arelas
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Zaklęty Hełm
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego hełmu. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, hełm znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Zaklęty Hełm – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Estirdalin – Balmora: Gildia Magów
- Ferise Varo – Vos, Dom Cechowy Varo: Wejście
- Medila Indaren – Caldera: Gildia Magów
Zaklęty Kirys
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego napierśnika. Pancerz pojawia się automatycznie na ciele rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, napierśnik znika, a postać ponownie nosi swój zwykły pancerz.
Zaklęty Kirys – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Erer Darothril – Sadrith Mora: Oberża Sprośnej Muriel
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
Zaklęty Sztylet
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego daedrycznego sztyletu. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, sztylet znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęty Sztylet – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Felen Maryon – Tel Branora, Górne Piętra: Komnata Therany
- Heem-La – Ald'ruhn: Gildia Magów
- Masalinie Merian – Balmora: Gildia Magów
Zaklęty Topór Bojowy
Przywołuje pomniejszą Daedrę zaklętą w postaci magicznego, niezwykle lekkiego, daedrycznego topora bojowego. Broń pojawia się automatycznie w dłoni rzucającego. Po upłynięciu czasu trwania efektu, topór znika, a postać ponownie dzierży swoją zwykłą broń.
Zaklęty Topór Bojowy – przez 60 sek.
Przykładowi nauczyciele:
- Diren Vendu – Tel Mora, Wieża: Usługi
- Solea Nuccusius – Fort Księżycowy: Wieże Więzienne
- Urtiso Faryon – Sadrith Mora, Urtiso Faryon: Czarownica
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz