Kościej
Kościej to strażnik starożytnych jaskiń oraz grobowców. Potężne stworzenie – 90 pkt. życia i atak 8-24 pkt. – może przysporzyć niemałych problemów. Jest niewrażliwy na zwykłe bronie i odporny na mróz, truciznę oraz porażenia (po 75%). Wniosek? Atakować go ogniem. Może używać zaklęcia Drugiej bariery oraz klątwy, która Szybkość naszego bohatera.
Dusza: 100
Krasnoludzkie widmo
Krasnoludzkie widmo to duch występujący w dwemerowych ruinach. Jest niewrażliwy na zwykłą broń, posiada 60 pkt. życia i atak 5-15 pkt. Używa zaklęć, które obniżają naszemu bohaterowi Szczęście oraz Siłę Woli, a w dodatku posiada umiejętność odbijania ciosów (20%).
Dusza: 200
Pradawny strażnik
Choć przypomina "zwykłą" Zjawę przodka, jest zdecydowanie silniejszy (atak 1-10 pkt.) oraz bardziej wytrzymalszy (220 pkt. zdrowia).Dusza: 280
Szkielet
Szkielet jest obrońcą starożytnych ruin, uzbrojonym w broń i, zwykle, tarczę. Problem może sprawić o tyle, że jest niewrażliwy na mróz oraz truciznę i odporny na porażenia (50%). Posiada jedynie 38 pkt. życia i marny atak 1-9 pkt.
Dusza: 30
Szkielet-bohater
Zdecydowanie silniejszy od "zwykłych" szkieletów – 150 pkt. zdrowia i atak 10-30 pkt. Jeśli chodzi o niewrażliwość i odporności – jest dokładnie tak samo.
Dusza: 200
Szkielet-czarodziej
Jeszcze silniejszy od poprzedniego – 180 pkt. życia, marny atak 1-5 pkt., ale za to rzuca czar, który może zrobić wrażenie na niejednym bohaterze. Należy walczyć z nim bardzo ostrożnie. Jeśli chodzi o niewrażliwość i odporności – jest dokładnie tak samo.
Dusza: 300
Szkielet-wojownik
Kolejna odmiana – 80 pkt. życia i atak 7-21 pkt. Jeśli chodzi o niewrażliwość i odporności – jest dokładnie tak samo. Najczęściej spotykane w grobowcach dunmerskich.
Dusza: 30
Szkielet-łucznik
Ostatnia odmiana, tym razem posługująca się długim łukiem. Należy uważać, bo często korzysta z magicznych strzał. Posiada 38 pkt. życia i podstawowy atak 3-9 pkt. Jeśli chodzi o niewrażliwość i odporności – jest dokładnie tak samo.
Dusza: 30
Truposz
Potężne stworzenie, które odznacza się dużą siłą. Choć posiada jedynie 60 pkt. życia i atak 4-12, może dać się we znaki rzucaniem klątw obniżających współczynniki naszego bohatera. Należy uważać, bo może zarazić go Zgnilcem. Jest odporny na mróz, truciznę oraz porażenia (po 75%).
Dusza: 75
Większy truposz
Głównie różni się tym, że ma 100 pkt. zdrowia i potężniejszy atak 5-15 pkt. Jeśli chodzi o odporności – jest dokładnie tak samo.
Dusza: 75
Zjawa przodka
Na Zjawę przodka można się głównie natknąć w starożytnych grobowcach. Często jest przywoływany i kontrolowany przez magów. Nie powinien jednak stanowić wielkiego niebezpieczeństwa – posiada 23 pkt. zdrowia i atak 1-5. Nie można go jednak lekceważyć, bowiem jest niewrażliwy na zwykłe bronie, trucizny oraz mróz, a w dodatku może wyssać naszemu bohaterowi Zdrowie, Kondycję oraz Wytrzymałość.
Dusza: 100
Komentarze
Ja jakoś zabijam je ebonowymi brońmi. No chyba że ebonowe nie są zwykłe . To to już co innego.
Dodaj komentarz