Spis treści
- Bezduszny
- Upiór
- Cień
- Trupojad
- Mroczny czarnoksiężnik
- Nietoperz krwiopijca
- Powracający
- Ostrze śmierci
- Miotacz kości
Bezduszny
- Koszt: 13
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 28
- Ruchy: 4
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Dotyk (wręcz)
- Ataki: 7-3, obuchowy
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Zaraza (wręcz)
Silniejsza wersja chodzącego trupa, również efektywny tylko w grupach.
Upiór
- Koszt: 38
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 24
- Ruchy: 7
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 100
- Awansuje na: Widmo
- Dostępna broń: Ostrze zguby (wręcz), Jęk (na dystans)
- Ataki: 6-4, astralny, 4-3, chłód
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)
Śmiertelnie niebezpieczne stworzenia, wysysające witalność ze swoich przeciwników. Bardzo trudno zranić je zwykłą bronią, należy próbować unicestwienia za pomocą ataków ognistych bądź astralnych. Główna siła tkwi w ich wszechstronności – nadają się do walki wręcz, pościgu za jednostkami, zwiadu, szturmowania wiosek...
Cień
- Koszt: 38
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 24
- Ruchy: 7
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 100
- Awansuje na: Zjawa
- Dostępna broń: Szpony (wręcz)
- Ataki: 8-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik, Skradanie się (pasywna), Cios w plecy (wręcz)
Gdy zapada noc, a w szeregach armii nieumarłych stacjonują cienie, należy gotować się na najgorsze. Cienie nie przejmują się strefami kontroli, toteż powstrzymanie ich przed wdarciem się w głąb jakiegokolwiek terenu jest właściwie niemożliwe. Po zmierzchu stają się zupełnie niewidoczne dla przeciwnika. Bezkarnie potrafią zakraść się za plecy dowolnej jednostki i zadać morderczy cios. Ich jedynym minusem jest niska witalność, w przypadku upiorów niwelowana umiejętnością wysysania.
Trupojad
- Koszt: 27
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 47
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 120
- Awansuje na: Graveir
- Dostępna broń: Szpony
- Ataki: 7-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Żerowanie (pasywna), Trucizna (wręcz)
Kolejna silna jednostka, jako jedna z dwóch w grze dysponuje umiejętnością żerowania. Ma dobre odporności i potrafi zatruwać – z powodzeniem sprawdzi się jako obrońca wioski.
Mroczny czarnoksiężnik
- Koszt: 32
- Rasa: Ludzie
- Punkty życia: 48
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 90
- Awansuje na: Licz, Nekromanta
- Dostępna broń: Kostur (wręcz), Fala chłodu (na dystans), Fala cienia (na dystans)
- Ataki: 4-3, obuchowy, 13-2, chłód, 9-2, astralny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Magiczny (na dystans)
Potężny czarnoksiężnik, zadający bardzo duże obrażenia podczas walki na dystans. W stosunku do magów pozostałych frakcji, atakuje najrzadziej, niemniej niweluje to innymi zaletami – niską ceną i przyzwoitą żywotnością. Ponadto dysponuje dwoma typami zadawania magicznych obrażeń.
Nietoperz krwiopijca
- Koszt: 21
- Rasa: Nietoperze
- Punkty życia: 27
- Ruchy: 9
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 70
- Awansuje na: Straszliwy nietoperz
- Dostępna broń: Kły (wręcz)
- Ataki: 5-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)
Słabiutka jednostka zwiadowcza. Jeżeli jesteśmy na etapie, w którym mamy dostęp do jednostek drugiego poziomu, nietoperze stają się właściwie bezużyteczne.
Powracający
- Koszt: 28
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 47
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 85
- Awansuje na: Przeklęty
- Dostępna broń: Topór (wręcz)
- Ataki: 8-4, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)
Silny wojownik, zadający uderzenia z taką samą siłą, jak fechmistrz z lojalistycznej armii. Powracający zupełnie nie sprawdzają się w sytuacjach, kiedy przeciwnik ma swobodny dostęp do ataków astralnych, ognistych lub obuchowych. Są po prostu mocniejszą wersją szkieletu wojownika – ciężko napisać o nich coś więcej.
Ostrze śmierci
- Koszt: 28
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 39
- Ruchy: 6
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Topór (wręcz)
- Ataki: 8-5, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)
Kruchy, acz niezwykle sprawny wojownik, imponujący częstotliwością zadawania ciosów. Ostrza śmierci są bezlitosne i zabójczo skuteczne przy bezpośrednich atakach na pozycje przeciwnika. Nie nadają się do obrony ani do przyjmowania na siebie kontrataków przeciwnika.
Miotacz kości
- Koszt: 26
- Rasa: Nieumarli
- Punkty życia: 40
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 80
- Awansuje na: Łucznik śmierci
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
- Ataki: 6-2, sieczny 10-3, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)
Lepsza wersja szkieletu łucznika, ze zmienioną wersją ataku wręcz, większą ilością punktów życia i mocniejszymi obrażeniami.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz