traveler

Poziom drugi

Marcin "Charon" Trojan czwartek, 11 grudnia 2014

Spis treści

Bezduszny

bezduszny

Koszt: 13

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 28

Ruchy: 4

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Dotyk (wręcz)

Ataki: 7-3, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Zaraza (wręcz)

Komentarz: Silniejsza wersja chodzącego trupa, również efektywny tylko w grupach.

Upiór

upiór

Koszt: 38

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 24

Ruchy: 7

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 100

Awansuje na: Widmo

Dostępna broń: Ostrze zguby (wręcz), Jęk (na dystans)

Ataki: 6-4, astralny, 4-3, chłód

Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)

Komentarz: Śmiertelnie niebezpieczne stworzenia, wysysające witalność ze swoich przeciwników. Bardzo trudno zranić je zwykłą bronią, należy próbować unicestwienia za pomocą ataków ognistych bądź astralnych. Główna siła tkwi w ich wszechstronności – nadają się do walki wręcz, pościgu za jednostkami, zwiadu, szturmowania wiosek...

Cień

cień

Koszt: 38

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 24

Ruchy: 7

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 100

Awansuje na: Zjawa

Dostępna broń: Szpony (wręcz)

Ataki: 8-3, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik, Skradanie się (pasywna), Cios w plecy (wręcz)

Komentarz: Gdy zapada noc, a w szeregach armii nieumarłych stacjonują cienie, należy gotować się na najgorsze. Cienie nie przejmują się strefami kontroli, toteż powstrzymanie ich przed wdarciem się w głąb jakiegokolwiek terenu jest właściwie niemożliwe. Po zmierzchu stają się zupełnie niewidoczne dla przeciwnika. Bezkarnie potrafią zakraść się za plecy dowolnej jednostki i zadać morderczy cios. Ich jedynym minusem jest niska witalność, w przypadku upiorów niwelowana umiejętnością wysysania.

Trupojad

trupojad

Koszt: 27

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 47

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 120

Awansuje na: Graveir

Dostępna broń: Szpony

Ataki: 7-3, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Żerowanie (pasywna), Trucizna (wręcz)

Komentarz: Kolejna silna jednostka, jako jedna z dwóch w grze dysponuje umiejętnością żerowania. Ma dobre odporności i potrafi zatruwać – z powodzeniem sprawdzi się jako obrońca wioski.

Mroczny czarnoksiężnik

mroczny czarnoksiężnik

Koszt: 32

Rasa: Ludzie

Punkty życia: 48

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 90

Awansuje na: Licz, Nekromanta

Dostępna broń: Kostur (wręcz), Fala chłodu (na dystans), Fala cienia (na dystans)

Ataki: 4-3, obuchowy, 13-2, chłód, 9-2, astralny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Magiczny (na dystans)

Komentarz: Potężny czarnoksiężnik, zadający bardzo duże obrażenia podczas walki na dystans. W stosunku do magów pozostałych frakcji, atakuje najrzadziej, niemniej niweluje to innymi zaletami – niską ceną i przyzwoitą żywotnością. Ponadto dysponuje dwoma typami zadawania magicznych obrażeń.

Nietoperz krwiopijca

nietoperz krwiopijca

Koszt: 21

Rasa: Nietoperze

Punkty życia: 27

Ruchy: 9

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 70

Awansuje na: Straszliwy nietoperz

Dostępna broń: Kły (wręcz)

Ataki: 5-3, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)

Komentarz: Słabiutka jednostka zwiadowcza. Jeżeli jesteśmy na etapie, w którym mamy dostęp do jednostek drugiego poziomu, nietoperze stają się właściwie bezużyteczne.

Powracający

powracający

Koszt: 28

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 47

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 85

Awansuje na: Przeklęty

Dostępna broń: Topór (wręcz)

Ataki: 8-4, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)

Komentarz: Silny wojownik, zadający uderzenia z taką samą siłą, jak fechmistrz z lojalistycznej armii. Powracający zupełnie nie sprawdzają się w sytuacjach, kiedy przeciwnik ma swobodny dostęp do ataków astralnych, ognistych lub obuchowych. Są po prostu mocniejszą wersją szkieletu wojownika – ciężko napisać o nich coś więcej.

Ostrze śmierci

ostrze śmierci

Koszt: 28

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 39

Ruchy: 6

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Topór (wręcz)

Ataki: 8-5, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)

Komentarz: Kruchy, acz niezwykle sprawny wojownik, imponujący częstotliwością zadawania ciosów. Ostrza śmierci są bezlitosne i zabójczo skuteczne przy bezpośrednich atakach na pozycje przeciwnika. Nie nadają się do obrony ani do przyjmowania na siebie kontrataków przeciwnika.

Miotacz kości

miotacz kości

Koszt: 26

Rasa: Nieumarli

Punkty życia: 40

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 80

Awansuje na: Łucznik śmierci

Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)

Ataki: 6-2, sieczny 10-3, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)

Komentarz: Lepsza wersja szkieletu łucznika, ze zmienioną wersją ataku wręcz, większą ilością punktów życia i mocniejszymi obrażeniami.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...