Poziom pierwszy

3 minuty czytania

Spis treści

gobliński włócznik Gobliński włócznik

  • Koszt: 9
  • Rasa: Gobliny
  • Punkty życia: 18
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 18
  • Awansuje na: Gobliński plądrownik, Gobliński chorąży
  • Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na odległość)
  • Ataki: 6-3, kłujący, 3-1, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Tania jednostka zerowego poziomu. Utrzymywanie hordy goblinów jest zupełnie darmowe, jeżeli więc mamy zapewniony stały pokaźny dochód, możemy uzupełniać regularną armię tymi właśnie jednostkami. Całkiem nieźle spisują się w walkach przeciwko smokom ze względu na typ zadawanych obrażeń.

jeździec wilków Jeździec wilków

  • Koszt: 17
  • Rasa: Wilki
  • Punkty życia: 32
  • Ruchy: 8
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 30
  • Awansuje na: Gobliński rycerz, Gobliński grabieżca
  • Dostępna broń: Kły (wręcz)
  • Ataki: 5-3, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Jednostka zwiadowcza ludów północy. Obrażenia zadawane przez jeźdźców wilków są raczej mierne, dlatego należy się wystrzegać bezpośrednich potyczek. Od ludzkiej kawalerii wyróżniają się lepszą defensywą w wioskach i możliwością przemieszczania się po górach.

naga wojownik Naga wojownik

  • Koszt: 14
  • Rasa: Nagi
  • Punkty życia: 33
  • Ruchy: 7
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 32
  • Awansuje na: Naga żołnierz
  • Dostępna broń: Miecz (wręcz)
  • Ataki: 4-4, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Przyzwoita jednostka bojowa o dużej częstotliwości ataku. Ich naturalnym środowiskiem jest woda i właśnie tam otrzymują optymalne modyfikatory obronne.

ork rębacz Ork rębacz

  • Koszt: 12
  • Rasa: Orkowie
  • Punkty życia: 38
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 42
  • Awansuje na: Ork żołnierz
  • Dostępna broń: Miecz (wręcz)
  • Ataki: 9-2, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Znakomity wojownik, podstawa każdego orkowego oddziału. Tani, dysponujący potężnym uderzeniem wręcz, z dużą liczbą punktów życia. Jedyną wadą rębaczy jest brak umiejętności walki na dystans, którą zyskują dopiero jako pogromcy, na trzecim poziomie doświadczenia.

ork zabójca Ork zabójca

  • Koszt: 17
  • Rasa: Orkowie
  • Punkty życia: 26
  • Ruchy: 6
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 34
  • Awansuje na: Ork siepacz
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Miotane noże (na dystans)
  • Ataki: 7-1, sieczny, 3-3, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Trucizna, Strzelec wyborowy (na dystans)

Wątła, acz śmiertelnie niebezpieczna jednostka. Dzięki swym umiejętnościom walki na odległość potrafi otruć i wyłączyć z akcji nawet najpotężniejszych przeciwników. Minusy to z pewnością niewielka żywotność i słabe opancerzenie. Dwa, trzy ciosy przeciętnego wojaka z dowolnej frakcji zazwyczaj wystarczają, aby pozbawić zabójcę życia.

ork łucznik Ork łucznik

  • Koszt: 14
  • Rasa: Orkowie
  • Punkty życia: 32
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 30
  • Awansuje na: Ork kusznik
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
  • Ataki: 3-2, sieczny, 6-3, kłujący, 7-2, ognisty
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Od łuczników innych frakcji różni się w dwóch aspektach – posiada bardzo przydatny atak ognisty, a w późniejszych etapach odrzuca łuk na rzecz bardziej nowoczesnej kuszy.

troll szczenię Troll szczenię

  • Koszt: 13
  • Rasa: Trolle
  • Punkty życia: 42
  • Ruchy: 4
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 36
  • Awansuje na: Troll, Troll skałomiot
  • Dostępna broń: Pięść (wręcz)
  • Ataki: 7-2, obuchowy
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Regeneruje się (pasywna)

Przyzwoita jednostka, bardzo dobrze sprawdza się w konfrontacjach z nieumarłymi. Trolle są żywotne i odporne na większość rodzajów obrażeń, a także posiadają zdolność regeneracji – dlatego też wzmocnienie tymi jednostkami pierwszej linii wydaje się być rozsądnym posunięciem. Prawdziwą siłę pokazują dopiero po awansie, kiedy w ich ręce wpada prymitywny oręż.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...