Spis treści
Gobliński włócznik
- Koszt: 9
- Rasa: Gobliny
- Punkty życia: 18
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 18
- Awansuje na: Gobliński plądrownik, Gobliński chorąży
- Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na odległość)
- Ataki: 6-3, kłujący, 3-1, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Tania jednostka zerowego poziomu. Utrzymywanie hordy goblinów jest zupełnie darmowe, jeżeli więc mamy zapewniony stały pokaźny dochód, możemy uzupełniać regularną armię tymi właśnie jednostkami. Całkiem nieźle spisują się w walkach przeciwko smokom ze względu na typ zadawanych obrażeń.
Jeździec wilków
- Koszt: 17
- Rasa: Wilki
- Punkty życia: 32
- Ruchy: 8
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 30
- Awansuje na: Gobliński rycerz, Gobliński grabieżca
- Dostępna broń: Kły (wręcz)
- Ataki: 5-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Jednostka zwiadowcza ludów północy. Obrażenia zadawane przez jeźdźców wilków są raczej mierne, dlatego należy się wystrzegać bezpośrednich potyczek. Od ludzkiej kawalerii wyróżniają się lepszą defensywą w wioskach i możliwością przemieszczania się po górach.
Naga wojownik
- Koszt: 14
- Rasa: Nagi
- Punkty życia: 33
- Ruchy: 7
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 32
- Awansuje na: Naga żołnierz
- Dostępna broń: Miecz (wręcz)
- Ataki: 4-4, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Przyzwoita jednostka bojowa o dużej częstotliwości ataku. Ich naturalnym środowiskiem jest woda i właśnie tam otrzymują optymalne modyfikatory obronne.
Ork rębacz
- Koszt: 12
- Rasa: Orkowie
- Punkty życia: 38
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 42
- Awansuje na: Ork żołnierz
- Dostępna broń: Miecz (wręcz)
- Ataki: 9-2, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Znakomity wojownik, podstawa każdego orkowego oddziału. Tani, dysponujący potężnym uderzeniem wręcz, z dużą liczbą punktów życia. Jedyną wadą rębaczy jest brak umiejętności walki na dystans, którą zyskują dopiero jako pogromcy, na trzecim poziomie doświadczenia.
Ork zabójca
- Koszt: 17
- Rasa: Orkowie
- Punkty życia: 26
- Ruchy: 6
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 34
- Awansuje na: Ork siepacz
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Miotane noże (na dystans)
- Ataki: 7-1, sieczny, 3-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Trucizna, Strzelec wyborowy (na dystans)
Wątła, acz śmiertelnie niebezpieczna jednostka. Dzięki swym umiejętnościom walki na odległość potrafi otruć i wyłączyć z akcji nawet najpotężniejszych przeciwników. Minusy to z pewnością niewielka żywotność i słabe opancerzenie. Dwa, trzy ciosy przeciętnego wojaka z dowolnej frakcji zazwyczaj wystarczają, aby pozbawić zabójcę życia.
Ork łucznik
- Koszt: 14
- Rasa: Orkowie
- Punkty życia: 32
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 30
- Awansuje na: Ork kusznik
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
- Ataki: 3-2, sieczny, 6-3, kłujący, 7-2, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Od łuczników innych frakcji różni się w dwóch aspektach – posiada bardzo przydatny atak ognisty, a w późniejszych etapach odrzuca łuk na rzecz bardziej nowoczesnej kuszy.
Troll szczenię
- Koszt: 13
- Rasa: Trolle
- Punkty życia: 42
- Ruchy: 4
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 36
- Awansuje na: Troll, Troll skałomiot
- Dostępna broń: Pięść (wręcz)
- Ataki: 7-2, obuchowy
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Regeneruje się (pasywna)
Przyzwoita jednostka, bardzo dobrze sprawdza się w konfrontacjach z nieumarłymi. Trolle są żywotne i odporne na większość rodzajów obrażeń, a także posiadają zdolność regeneracji – dlatego też wzmocnienie tymi jednostkami pierwszej linii wydaje się być rozsądnym posunięciem. Prawdziwą siłę pokazują dopiero po awansie, kiedy w ich ręce wpada prymitywny oręż.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz