riese

Poziom pierwszy

Spis treści

Drzewiec

drzewiec

Koszt: 20

Rasa: Drzewce

Punkty życia: 52

Ruchy: 4

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 40

Awansuje na: Starszy drzewiec

Dostępna broń: Zgniecenie (wręcz)

Ataki: 13-2, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Regeneruje się, Zasadzka (pasywna)

Komentarz: Ciężka jednostka bojowa elfów. Jest mało mobilna i posiada wręcz nikczemnie słabe modyfikatory obrony terenowej. Drzewiec zadaje ogromne obrażenia walcząc wręcz, jednak nie należy pozostawiać go na pierwszej linii, gdyż bardzo łatwo go uśmiercić (szczególnie atakami ognistymi). Najlepszą taktyką wydaje się ukrycie w lesie i atak z zaskoczenia.

Elficka szamanka

elficka szamanka

Koszt: 15

Rasa: Elfy

Punkty życia: 26

Ruchy: 5

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 32

Awansuje na: Elficka druidka, Elficka czarodziejka

Dostępna broń: Kostur (wręcz), Oplątanie (na dystans)

Ataki: 3-2, obuchowy, 3-2, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Leczy +4 (pasywna), Spowalnia (na dystans)

Komentarz: Mimo swoich właściwie zerowych umiejętności bojowych, szamanka jest niezbędna w każdym oddziale elfów. Przywracanie zdrowia to jedna z najbardziej pożądanych zdolności, a umiejętne wykorzystanie spowalniania może przechylić szalę potyczki na naszą korzyść.

Elficki wojownik

elficki wojownik

Koszt: 14

Rasa: Elfy

Punkty życia: 33

Ruchy: 5

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 40

Awansuje na: Elficki bohater, Elficki kapitan

Dostępna broń: Miecz (wręcz), Łuk (na dystans)

Ataki: 5-4, sieczny, 3-3, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Trzon elfickiej armii. Od żołnierzy innych frakcji wyróżnia go największa częstotliwość ataku wręcz i możliwość zadania przyzwoitych obrażeń z dystansu.

Elficki zwiadowca

elficki zwiadowca

Koszt: 18

Rasa: Elfy

Punkty życia: 32

Ruchy: 9

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 32

Awansuje na: Elficki jeździec

Dostępna broń: Miecz (wręcz), Łuk (na dystans)

Ataki: 4-3, sieczny, 6-2, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Jest jedynym typem kawalerii, która lepiej prezentuje się w lesie, aniżeli w otwartym polu. Bardzo mobilny, sprawdza się w potyczkach z innymi zwiadowcami za sprawą swojego ataku dystansowego.

Elficki łucznik

elficki łucznik

Koszt: 17

Rasa: Elfy

Punkty życia: 29

Ruchy: 6

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 44

Awansuje na: Elficki łowca, Elficki strzelec

Dostępna broń: Miecz (wręcz), Łuk (na dystans)

Ataki: 5-2, sieczny, 5-4, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Elfy od wieków kojarzone były z tym właśnie typem broni. Elficcy łucznicy uznawani są za najbieglejszych w swym fachu, wyróżnia ich częstotliwość strzelania oraz fakt, że na sprzyjającym terenie osiągają modyfikator obrony rzędu 70%.

Mag

mag

Koszt: 20

Rasa: Ludzie

Punkty życia: 24

Ruchy: 5

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 54

Awansuje na: Biały Mag, Czerwony Mag

Dostępna broń: Kostur (wręcz), Pocisk (na dystans)

Ataki: 5-1, obuchowy, 7-3, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Magiczny (na dystans)

Komentarz: Potężna, lecz wymagająca permanentnego osłaniania postać. Magowie perfekcyjnie sprawdzają się podczas szturmowania wiosek i terenów przyjaznych dla wroga, gdyż ich magiczny atak ma zawsze takie same szanse powodzenia. Nie można ich zostawić na pierwszej linii – dwa celne ciosy orkowego rębacza są w stanie uśmiercić wątłego czarodzieja. Nieocenieni w starciach z nieumarłymi!

Mermen łowca

mermen łowca

Koszt: 15

Rasa: Mermeni

Punkty życia: 30

Ruchy: 6

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 35

Awansuje na: Mermen włócznik, Mermen sieciarz

Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na dystans)

Ataki: 4-2, kłujący, 5-3, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Od Mermena wojownika różni się tylko tym, że preferuje walkę na dystans.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...