paradoks

Poziom drugi

Marcin "Charon" Trojan czwartek, 11 grudnia 2014

Spis treści

Mistrz gryfów

mistrz gryfów

Koszt: 37

Rasa: Gryfy

Punkty życia: 51

Ruchy: 10

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Szpony (wręcz)

Ataki: 15-2, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Mistrzowie gryfów nie są już tak potężni w stosunku do innych jednostek jak ich pierwszopoziomowa wersja. Nadal imponują ciosem i mobilnością, niemniej w cenie tej postaci mieści się np. trzech orkowych rębaczy.

Krasnoludzki grzmotostrażnik

krasnoludzki grzmotostrażnik

Koszt: 30

Rasa: Krasnoludy

Punkty życia: 44

Ruchy: 4

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 95

Awansuje na: Krasnoludzki smokostrażnik

Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Kij grzmotów (na dystans)

Ataki: 6-3, sieczny, 28-1, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Wsparcie dystansowe armii krasnoludów; grzmotostrażnicy zadają kolosalne obrażenia na odległość. Dobrym pomysłem jest wciągniecie przeciwnika w pułapkę, nawet kosztem kilku jednostek, byle tylko przenieść walkę na niewygodny teren. W odpowiednim momencie wkraczamy do akcji naszymi morderczymi strzelcami i, przy odrobinie szczęścia, demolujemy armię wroga.

Krasnoludzki siłacz

krasnoludzki siłacz

Koszt: 32

Rasa: Krasnoludy

Punkty życia: 54

Ruchy: 4

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 85

Awansuje na: Krasnoludzki wartownik

Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Oszczep (na dystans)

Ataki: 7-3, kłujący, 8-1, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Niezłomny (pasywna)

Komentarz: Niezłomny defensor, ulepszony w stosunku do pierwszej wersji. Taktyka powinna pozostać niezmienna – walka na szpicy, przyjmowanie na siebie jak największej liczby ciosów, osłanianie odwrotów, obrona wiosek...

Krasnoludzki berserker

krasnoludzki berserker

Koszt: 33

Rasa: Krasnoludy

Punkty życia: 48

Ruchy: 5

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Szał berserkera (wręcz)

Ataki: 7-4, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Berserk (wręcz)

Komentarz: Śmiertelnie niebezpieczna postać, walcząca do samego końca. Berserkerzy atakują niemalże dwukrotnie mocniej aniżeli ulfserkerzy z poziomu pierwszego, posiadają także więcej punktów życia. Prawdziwe maszyny do eliminowania magów i łuczników.

Pancerny krasnolud

pancerny krasnolud

Koszt: 32

Rasa: Krasnoludy

Punkty życia: 59

Ruchy: 4

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 74

Awansuje na: Krasnoludzki władca

Dostępna broń: Topór bojowy (wręcz), Młot (wręcz)

Ataki: 11-3, sieczny, 14-2, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Rozgrywając niegdyś pojedynek na serwerze wieloosobowym, przeczytałem takie zdanie – "Nie ma nic gorszego, niż walka przeciwko pancernym krasnoludom". Czy rzeczywiście istnieje coś gorszego, będziecie już musieli ocenić indywidualnie. Wiem tylko, że jednostki te pod względem obrażeń konkurują z najsilniejszymi wojownikami orkowej armii, posiadają drugi typ ataku, nieoceniony w starciach z nieumarłymi, a także są bardzo dobrze opancerzone.

Banita

banita

Koszt: 28

Rasa: Ludzie

Punkty życia: 42

Ruchy: 7

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 77

Awansuje na: Uciekinier

Dostępna broń: Buzdygan (wręcz), Proca (na dystans)

Ataki: 8-2, obuchowy, 6-3, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Szybka jednostka z bardzo dobrymi modyfikatorami obrony terenowej. Nie sprawdza się jednak w bezpośrednich starciach, zdecydowana większość jednostek z poziomu drugiego spokojnie sobie z nimi poradzi. Rozsądnie wykorzystywać przeciwko nieumarłym.

Traper

traper

Koszt: 27

Rasa: Ludzie

Punkty życia: 45

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 65

Awansuje na: Myśliwy, Łowca

Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)

Ataki: 4-4, sieczny, 6-4, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Zadają znacznie mniejsze obrażenia aniżeli grzmotostrażnicy, niemniej odznaczają się dużo lepszą regularnością i częstotliwością strzelania. Pamiętajmy, że decydując się na uzupełnienie swojego oddziału traperami, będziemy zmuszeni do zmiany "trybu życia" na nocny.

Łotr

łotr

Koszt: 24

Rasa: Ludzie

Punkty życia: 40

Ruchy: 6

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: 70

Awansuje na: Zabójca

Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Nóż (na dystans)

Ataki: 6-3, sieczny, 4-3, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik (pasywna), Cios w plecy (wręcz)

Komentarz: Kapitalna jednostka wsparcia – tania, szybka, wszechstronna. Łotry nabywają umiejętność harcowania, nauczyli się także ciskać nożami w przeciwników. Armia krasnoludów, wzmocniona łotrami rozrywającymi wrogie szyki i zakradającymi się za plecy przeciwnika, potrafi rozmontować niemal każdą defensywę.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...