Spis treści
- Mistrz gryfów
- Krasnoludzki grzmotostrażnik
- Krasnoludzki siłacz
- Krasnoludzki berserker
- Pancerny krasnolud
- Banita
- Traper
- Łotr
Mistrz gryfów
- Koszt: 37
- Rasa: Gryfy
- Punkty życia: 51
- Ruchy: 10
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Szpony (wręcz)
- Ataki: 15-2, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Mistrzowie gryfów nie są już tak potężni w stosunku do innych jednostek jak ich pierwszopoziomowa wersja. Nadal imponują ciosem i mobilnością, niemniej w cenie tej postaci mieści się np. trzech orkowych rębaczy.
Krasnoludzki grzmotostrażnik
- Koszt: 30
- Rasa: Krasnoludy
- Punkty życia: 44
- Ruchy: 4
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 95
- Awansuje na: Krasnoludzki smokostrażnik
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Kij grzmotów (na dystans)
- Ataki: 6-3, sieczny, 28-1, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Wsparcie dystansowe armii krasnoludów; grzmotostrażnicy zadają kolosalne obrażenia na odległość. Dobrym pomysłem jest wciągniecie przeciwnika w pułapkę, nawet kosztem kilku jednostek, byle tylko przenieść walkę na niewygodny teren. W odpowiednim momencie wkraczamy do akcji naszymi morderczymi strzelcami i, przy odrobinie szczęścia, demolujemy armię wroga.
Krasnoludzki siłacz
- Koszt: 32
- Rasa: Krasnoludy
- Punkty życia: 54
- Ruchy: 4
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 85
- Awansuje na: Krasnoludzki wartownik
- Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Oszczep (na dystans)
- Ataki: 7-3, kłujący, 8-1, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Niezłomny (pasywna)
Niezłomny defensor, ulepszony w stosunku do pierwszej wersji. Taktyka powinna pozostać niezmienna – walka na szpicy, przyjmowanie na siebie jak największej liczby ciosów, osłanianie odwrotów, obrona wiosek...
Krasnoludzki berserker
- Koszt: 33
- Rasa: Krasnoludy
- Punkty życia: 48
- Ruchy: 5
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Szał berserkera (wręcz)
- Ataki: 7-4, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Berserk (wręcz)
Śmiertelnie niebezpieczna postać, walcząca do samego końca. Berserkerzy atakują niemalże dwukrotnie mocniej aniżeli ulfserkerzy z poziomu pierwszego, posiadają także więcej punktów życia. Prawdziwe maszyny do eliminowania magów i łuczników.
Pancerny krasnolud
- Koszt: 32
- Rasa: Krasnoludy
- Punkty życia: 59
- Ruchy: 4
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 74
- Awansuje na: Krasnoludzki władca
- Dostępna broń: Topór bojowy (wręcz), Młot (wręcz)
- Ataki: 11-3, sieczny, 14-2, obuchowy
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Rozgrywając niegdyś pojedynek na serwerze wieloosobowym, przeczytałem takie zdanie – "Nie ma nic gorszego, niż walka przeciwko pancernym krasnoludom". Czy rzeczywiście istnieje coś gorszego, będziecie już musieli ocenić indywidualnie. Wiem tylko, że jednostki te pod względem obrażeń konkurują z najsilniejszymi wojownikami orkowej armii, posiadają drugi typ ataku, nieoceniony w starciach z nieumarłymi, a także są bardzo dobrze opancerzone.
Banita
- Koszt: 28
- Rasa: Ludzie
- Punkty życia: 42
- Ruchy: 7
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 77
- Awansuje na: Uciekinier
- Dostępna broń: Buzdygan (wręcz), Proca (na dystans)
- Ataki: 8-2, obuchowy, 6-3, obuchowy
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Szybka jednostka z bardzo dobrymi modyfikatorami obrony terenowej. Nie sprawdza się jednak w bezpośrednich starciach, zdecydowana większość jednostek z poziomu drugiego spokojnie sobie z nimi poradzi. Rozsądnie wykorzystywać przeciwko nieumarłym.
Traper
- Koszt: 27
- Rasa: Ludzie
- Punkty życia: 45
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 65
- Awansuje na: Myśliwy, Łowca
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
- Ataki: 4-4, sieczny, 6-4, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Zadają znacznie mniejsze obrażenia aniżeli grzmotostrażnicy, niemniej odznaczają się dużo lepszą regularnością i częstotliwością strzelania. Pamiętajmy, że decydując się na uzupełnienie swojego oddziału traperami, będziemy zmuszeni do zmiany "trybu życia" na nocny.
Łotr
- Koszt: 24
- Rasa: Ludzie
- Punkty życia: 40
- Ruchy: 6
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 70
- Awansuje na: Zabójca
- Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Nóż (na dystans)
- Ataki: 6-3, sieczny, 4-3, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik (pasywna), Cios w plecy (wręcz)
Kapitalna jednostka wsparcia – tania, szybka, wszechstronna. Łotry nabywają umiejętność harcowania, nauczyli się także ciskać nożami w przeciwników. Armia krasnoludów, wzmocniona łotrami rozrywającymi wrogie szyki i zakradającymi się za plecy przeciwnika, potrafi rozmontować niemal każdą defensywę.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz