Poziom drugi

3 minuty czytania

Spis treści

mistrz gryfów Mistrz gryfów

  • Koszt: 37
  • Rasa: Gryfy
  • Punkty życia: 51
  • Ruchy: 10
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Szpony (wręcz)
  • Ataki: 15-2, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Mistrzowie gryfów nie są już tak potężni w stosunku do innych jednostek jak ich pierwszopoziomowa wersja. Nadal imponują ciosem i mobilnością, niemniej w cenie tej postaci mieści się np. trzech orkowych rębaczy.

krasnoludzki grzmotostrażnik Krasnoludzki grzmotostrażnik

  • Koszt: 30
  • Rasa: Krasnoludy
  • Punkty życia: 44
  • Ruchy: 4
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 95
  • Awansuje na: Krasnoludzki smokostrażnik
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Kij grzmotów (na dystans)
  • Ataki: 6-3, sieczny, 28-1, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Wsparcie dystansowe armii krasnoludów; grzmotostrażnicy zadają kolosalne obrażenia na odległość. Dobrym pomysłem jest wciągniecie przeciwnika w pułapkę, nawet kosztem kilku jednostek, byle tylko przenieść walkę na niewygodny teren. W odpowiednim momencie wkraczamy do akcji naszymi morderczymi strzelcami i, przy odrobinie szczęścia, demolujemy armię wroga.

krasnoludzki siłacz Krasnoludzki siłacz

  • Koszt: 32
  • Rasa: Krasnoludy
  • Punkty życia: 54
  • Ruchy: 4
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 85
  • Awansuje na: Krasnoludzki wartownik
  • Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Oszczep (na dystans)
  • Ataki: 7-3, kłujący, 8-1, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Niezłomny (pasywna)

Niezłomny defensor, ulepszony w stosunku do pierwszej wersji. Taktyka powinna pozostać niezmienna – walka na szpicy, przyjmowanie na siebie jak największej liczby ciosów, osłanianie odwrotów, obrona wiosek...

krasnoludzki berserker Krasnoludzki berserker

  • Koszt: 33
  • Rasa: Krasnoludy
  • Punkty życia: 48
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Szał berserkera (wręcz)
  • Ataki: 7-4, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Berserk (wręcz)

Śmiertelnie niebezpieczna postać, walcząca do samego końca. Berserkerzy atakują niemalże dwukrotnie mocniej aniżeli ulfserkerzy z poziomu pierwszego, posiadają także więcej punktów życia. Prawdziwe maszyny do eliminowania magów i łuczników.

pancerny krasnolud Pancerny krasnolud

  • Koszt: 32
  • Rasa: Krasnoludy
  • Punkty życia: 59
  • Ruchy: 4
  • Charakter: Neutralny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 74
  • Awansuje na: Krasnoludzki władca
  • Dostępna broń: Topór bojowy (wręcz), Młot (wręcz)
  • Ataki: 11-3, sieczny, 14-2, obuchowy
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Rozgrywając niegdyś pojedynek na serwerze wieloosobowym, przeczytałem takie zdanie – "Nie ma nic gorszego, niż walka przeciwko pancernym krasnoludom". Czy rzeczywiście istnieje coś gorszego, będziecie już musieli ocenić indywidualnie. Wiem tylko, że jednostki te pod względem obrażeń konkurują z najsilniejszymi wojownikami orkowej armii, posiadają drugi typ ataku, nieoceniony w starciach z nieumarłymi, a także są bardzo dobrze opancerzone.

banita Banita

  • Koszt: 28
  • Rasa: Ludzie
  • Punkty życia: 42
  • Ruchy: 7
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 77
  • Awansuje na: Uciekinier
  • Dostępna broń: Buzdygan (wręcz), Proca (na dystans)
  • Ataki: 8-2, obuchowy, 6-3, obuchowy
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Szybka jednostka z bardzo dobrymi modyfikatorami obrony terenowej. Nie sprawdza się jednak w bezpośrednich starciach, zdecydowana większość jednostek z poziomu drugiego spokojnie sobie z nimi poradzi. Rozsądnie wykorzystywać przeciwko nieumarłym.

traper Traper

  • Koszt: 27
  • Rasa: Ludzie
  • Punkty życia: 45
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 65
  • Awansuje na: Myśliwy, Łowca
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
  • Ataki: 4-4, sieczny, 6-4, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Zadają znacznie mniejsze obrażenia aniżeli grzmotostrażnicy, niemniej odznaczają się dużo lepszą regularnością i częstotliwością strzelania. Pamiętajmy, że decydując się na uzupełnienie swojego oddziału traperami, będziemy zmuszeni do zmiany "trybu życia" na nocny.

łotr Łotr

  • Koszt: 24
  • Rasa: Ludzie
  • Punkty życia: 40
  • Ruchy: 6
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: 70
  • Awansuje na: Zabójca
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Nóż (na dystans)
  • Ataki: 6-3, sieczny, 4-3, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik (pasywna), Cios w plecy (wręcz)

Kapitalna jednostka wsparcia – tania, szybka, wszechstronna. Łotry nabywają umiejętność harcowania, nauczyli się także ciskać nożami w przeciwników. Armia krasnoludów, wzmocniona łotrami rozrywającymi wrogie szyki i zakradającymi się za plecy przeciwnika, potrafi rozmontować niemal każdą defensywę.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...