Poziom trzeci

3 minuty czytania

Spis treści

jaszczurzy oskrzydlacz Jaszczurzy oskrzydlacz

  • Koszt: 46
  • Rasa: Jaszczury
  • Punkty życia: 47
  • Ruchy: 7
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na dystans)
  • Ataki: 8-4, kłujący, 7-2, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik (pasywna)

Jak sama nazwa wskazuje, najlepiej używać tych jednostek do oskrzydlania i okrążania wroga. Zadają przyzwoite obrażenia w walce wręcz – sprawdzą się np. w eliminacji wysokopoziomowych, wrogich magów, osłanianych przez wojsko. W większej liczbie mogą także przygotować skuteczną zasadzkę na przywódcę przeciwnika.

smoczy gwardzista Smoczy gwardzista

  • Koszt: 46
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 82
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Halabarda (wręcz), Halabarda (wręcz)
  • Ataki: 16-3, sieczny, 23-2, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Pierwszy cios (wręcz; Halabarda; kłujący)

Potężny, opancerzony smok, zadający ciosy z niespotykaną wręcz siłą. Sam widok gwardzisty nierzadko wystarcza, aby zupełnie wybić przeciwnikom z głowy myśli o walce. Niesamowita żywotność pozwala im przez długi czas pozostawać na polu bitwy bez korzystania z wiosek bądź usług uzdrowicielskich.

smoczy siepacz Smoczy siepacz

  • Koszt: 40
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 85
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Szpon wojenny (wręcz), Taran (wręcz), Trójząb (wręcz)
  • Ataki: 11-4, sieczny, 14-3, obuchowy, 8-5, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Prawdziwy bitewny czołg, jednostka z największą ilością PŻ na poziomie trzecim – przewyższa pod tym względem nawet prastarych drzewców. Dysponuje trzema równorzędnymi typami obrażeń, dzięki czemu stanowi zagrożenie dla każdego przeciwnika. Walka w zwarciu jest żywiołem siepaczy i bardzo trudno dorównać im w tej dziedzinie.

smok piekielny Smok piekielny

  • Koszt: 51
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 82
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Pazury bojowe (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
  • Ataki: 12-2, sieczny, 8-6, ognisty
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Niesamowita temperatura rozpala te smoki od środka, nadając im wygląd przerażających bestii. Atak dystansowy smoków piekielnych bywa druzgoczący dla przeciwników, zwłaszcza tych podatnych na obrażenia ogniste. Dysponują także znaczącą siłą, pozwalającą na zadawanie przyzwoitych ciosów podczas bezpośrednich starć. Uważam, że przez wgląd na "klimat" rozgrywki, jednostki te powinny mieć zmieniony charakter z praworządnego na neutralny bądź chaotyczny. Dobrze obrazowałoby to ich stopniowe zdziczenie i poddanie się ognistemu żywiołowi.

smok ogniste serce Smok ogniste serce

  • Koszt: 51
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 72
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Ostrze wojenne (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
  • Ataki: 11-3, sieczny, 8-4, ognisty
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Dowodzenie (pasywna)

Ewenement wśród tej rasy – swą pozycję zawdzięczają przede wszystkim autorytetowi i rozsądkowi, a nie brutalnej sile. To typowi przywódcy, potrafiący zmotywować słabszych sojuszników do większej zaciętości i nieustępliwości na polu bitwy. Niestety, zdolności bojowe smoka ogniste serce pozostawiają wiele do życzenia – są wyraźnie słabsze, aniżeli u pobratymców z tego samego poziomu.

smok huraganowy Smok huraganowy

  • Koszt: 40
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 58
  • Ruchy: 9
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Uderzenie (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
  • Ataki: 8-3, obuchowy, 8-3, ognisty
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Strzelec wyborowy (na dystans)

Najdoskonalsi ze smoczych zwiadowców. Swoje usługi oddają wyłącznie regularnej armii, przede wszystkim dokonując dokładnego przeglądu pobliskich terenów. Są postrachem dla samotnych jednostek, które ośmieliły się opuścić swoje pozycje – rzadko kto może pochwalić się wyrwaniem z okrążenia przez wyłaniające się z mgły huraganowe smoki lub umknięciem przed ich niezwykle precyzyjnymi zionięciami.

smoczy mistrz ostrza Smoczy mistrz ostrza

  • Koszt: 47
  • Rasa: Smoki
  • Punkty życia: 80
  • Ruchy: 6
  • Charakter: Praworządny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Szpon wojenny (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
  • Ataki: 16-3, sieczny, 8-3, ognisty
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Potężni wojownicy, siłą ciosu przewyższający orkowych pogromców i dorównujący atakiem dystansowym trzeciopoziomowym elfom – chociażby marszałkowi czy forysiowi. Są także bardziej mobilni od żołnierzy innych frakcji, a w krytycznych momentach mogą schronić się w miejscach nieosiągalnych dla jednostek bez umiejętności lewitacji. Trzon smoczej armii, weterani pierwszej linii.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...