paradoks

Poziom trzeci

Marcin "Charon" Trojan czwartek, 11 grudnia 2014

Spis treści

Jaszczurzy oskrzydlacz

jaszczurzy oskrzydlacz

Koszt: 46

Rasa: Jaszczury

Punkty życia: 47

Ruchy: 7

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na dystans)

Ataki: 8-4, kłujący, 7-2, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik (pasywna)

Komentarz: Jak sama nazwa wskazuje, najlepiej używać tych jednostek do oskrzydlania i okrążania wroga. Zadają przyzwoite obrażenia w walce wręcz – sprawdzą się np. w eliminacji wysokopoziomowych, wrogich magów, osłanianych przez wojsko. W większej liczbie mogą także przygotować skuteczną zasadzkę na przywódcę przeciwnika.

Smoczy gwardzista

smoczy gwardzista

Koszt: 46

Rasa: Smoki

Punkty życia: 82

Ruchy: 5

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Halabarda (wręcz), Halabarda (wręcz)

Ataki: 16-3, sieczny, 23-2, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Pierwszy cios (wręcz; Halabarda; kłujący)

Komentarz: Potężny, opancerzony smok, zadający ciosy z niespotykaną wręcz siłą. Sam widok gwardzisty nierzadko wystarcza, aby zupełnie wybić przeciwnikom z głowy myśli o walce. Niesamowita żywotność pozwala im przez długi czas pozostawać na polu bitwy bez korzystania z wiosek bądź usług uzdrowicielskich.

Smoczy siepacz

smoczy siepacz

Koszt: 40

Rasa: Smoki

Punkty życia: 85

Ruchy: 5

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Szpon wojenny (wręcz), Taran (wręcz), Trójząb (wręcz)

Ataki: 11-4, sieczny, 14-3, obuchowy, 8-5, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Prawdziwy bitewny czołg, jednostka z największą ilością PŻ na poziomie trzecim – przewyższa pod tym względem nawet prastarych drzewców. Dysponuje trzema równorzędnymi typami obrażeń, dzięki czemu stanowi zagrożenie dla każdego przeciwnika. Walka w zwarciu jest żywiołem siepaczy i bardzo trudno dorównać im w tej dziedzinie.

Smok piekielny

smok piekielny

Koszt: 51

Rasa: Smoki

Punkty życia: 82

Ruchy: 5

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Pazury bojowe (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)

Ataki: 12-2, sieczny, 8-6, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Niesamowita temperatura rozpala te smoki od środka, nadając im wygląd przerażających bestii. Atak dystansowy smoków piekielnych bywa druzgoczący dla przeciwników, zwłaszcza tych podatnych na obrażenia ogniste. Dysponują także znaczącą siłą, pozwalającą na zadawanie przyzwoitych ciosów podczas bezpośrednich starć. Uważam, że przez wgląd na "klimat" rozgrywki, jednostki te powinny mieć zmieniony charakter z praworządnego na neutralny bądź chaotyczny. Dobrze obrazowałoby to ich stopniowe zdziczenie i poddanie się ognistemu żywiołowi.

Smok ogniste serce

smok ogniste serce

Koszt: 51

Rasa: Smoki

Punkty życia: 72

Ruchy: 5

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Ostrze wojenne (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)

Ataki: 11-3, sieczny, 8-4, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Dowodzenie (pasywna)

Komentarz: Ewenement wśród tej rasy – swą pozycję zawdzięczają przede wszystkim autorytetowi i rozsądkowi, a nie brutalnej sile. To typowi przywódcy, potrafiący zmotywować słabszych sojuszników do większej zaciętości i nieustępliwości na polu bitwy. Niestety, zdolności bojowe smoka ogniste serce pozostawiają wiele do życzenia – są wyraźnie słabsze, aniżeli u pobratymców z tego samego poziomu.

Smok huraganowy

smok huraganowy

Koszt: 40

Rasa: Smoki

Punkty życia: 58

Ruchy: 9

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Uderzenie (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)

Ataki: 8-3, obuchowy, 8-3, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Strzelec wyborowy (na dystans)

Komentarz: Najdoskonalsi ze smoczych zwiadowców. Swoje usługi oddają wyłącznie regularnej armii, przede wszystkim dokonując dokładnego przeglądu pobliskich terenów. Są postrachem dla samotnych jednostek, które ośmieliły się opuścić swoje pozycje – rzadko kto może pochwalić się wyrwaniem z okrążenia przez wyłaniające się z mgły huraganowe smoki lub umknięciem przed ich niezwykle precyzyjnymi zionięciami.

Smoczy mistrz ostrza

smoczy mistrz ostrza

Koszt: 47

Rasa: Smoki

Punkty życia: 80

Ruchy: 6

Charakter: Praworządny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Szpon wojenny (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)

Ataki: 16-3, sieczny, 8-3, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Potężni wojownicy, siłą ciosu przewyższający orkowych pogromców i dorównujący atakiem dystansowym trzeciopoziomowym elfom – chociażby marszałkowi czy forysiowi. Są także bardziej mobilni od żołnierzy innych frakcji, a w krytycznych momentach mogą schronić się w miejscach nieosiągalnych dla jednostek bez umiejętności lewitacji. Trzon smoczej armii, weterani pierwszej linii.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...