Spis treści
Elficka sylfida
- Koszt: 67
- Rasa: Elfy
- Punkty życia: 60
- Ruchy: 6
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Dotyk wróżki (wręcz), Pajęczyna (na dystans), Płomień wróżek (na dystans)
- Ataki: 6-3, obuchowy, 6-5. obuchowy, 10-5, astralny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Magiczny (wręcz), Spowalnia (na dystans; Pajęczyna), Magiczny (na dystans; Płomień wróżek)
Sylfidy są istotami z pogranicza snu i jawy. Podobnie jak wróżki, uzyskały możliwość lewitowania, a co za tym idzie – przebywania w pozornie niedostępnych miejscach. To właściwie boginki lasów i biada śmiałkom, którzy nierozważnie by je rozjuszyli. Zadają znacznie mniejsze obrażenia, aniżeli wielcy magowie z tego samego poziomu, niemniej dysponują innymi użytecznymi umiejętnościami, jak chociażby spowalnianiem czy magicznym atakiem wręcz. Trudno wyrokować, kto wyszedłby zwycięsko z takiego starcia, gdyż wiele do dodania miałby czynnik szczęścia i przypadku, ja jednak skłaniałbym się delikatnie w kierunku sylfidy.
Wielki mag
- Koszt: 72
- Rasa: Ludzie
- Punkty życia: 65
- Ruchy: 5
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Kostur (wręcz), Kula ognia (na dystans)
- Ataki: 9-2, obuchowy, 16-4, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Magiczny (na dystans)
Ci czarodzieje posiedli niemal legendarne zdolności posługiwania się magią i dzięki temu na stałe wpisali się do panteonu bohaterów Wesnoth. Szczególnie upodobali sobie żywioł ognisty i właśnie nim posługują się na polu bitwy. Ich ataki są prawdziwie niszczycielskie – podczas jednej tury potrafią wyeliminować nawet najpotężniejszego przeciwnika. Prawdziwa duma ludzkiej rasy. Wielki mag jest postacią zdolną do podjęcia walki z każdą istotą.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz