Rodzaje obrażeń i odporności

Istnieje sześć typów zadawania obrażeń.

wesnoth
Astralny
np. płomień wróżek
wesnoth
Sieczny
np. miecz
wesnoth
Chłód
np. jęk
wesnoth
Ogień
np. kula ognia
wesnoth
Obuchowy
np. buzdygan
wesnoth
Kłujący
np. łuk

Każda jednostka posiada ustaloną odporność na dany typ ataku. Oznacza to, że jeżeli postać odznacza się odpornością rzędu 50%, otrzyma o 50% zmniejszone obrażenia. Oczywiście, zasada ta działa także w drugą stronę – odporność w wysokości -50% zwiększa potencjalne obrażenia o połowę.

Każdy trafiony atak zadaje co najmniej jeden punkt obrażeń, niezależnie od poziomu odporności/podatności.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...