Kule

1 minuta czytania

Powyżej paska energii niemal wszystkich jednostek znajdują się kule, dzięki którym możemy rozpoznać ogólne możliwości ruchu w danej turze:

wesnoth
Zielona
Jeśli jednostka nie ruszyła się w tej turze i dysponuje pełnymi możliwościami wykonywania manewrów.
wesnoth
Żółta
Jeżeli poruszyła się, ale dalej ma możliwość manewrowania bądź wykonywania ataków.
wesnoth
Czerwona
Jeśli nie ma możliwości ruszania się i atakowania lub kiedy tura gracza dobiegła końca.
wesnoth
Niebieska
Jeżeli jest to jednostka sojusznicza, nad którą nie sprawujemy kontroli.
wesnoth Wrogie jednostki nie posiadają kuli żadnego rodzaju.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...