Spis treści
- Jaszczurzy harcownik
- Jaszczurzy wróżbita
- Smoczy bojownik
- Smoczy spalacz
- Smoczy szybownik
- Smoczy wojownik
Jaszczurzy harcownik
- Koszt: 15
- Rasa: Jaszczury
- Punkty życia: 26
- Ruchy: 6
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 32
- Awansuje na: Jaszczurzy łowca
- Dostępna broń: Włócznia (wręcz), Włócznia (na dystans)
- Ataki: 4-4, kłujący, 4-2, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Harcownik, pasywna
Dobra jednostka wspierająca. Dzięki swym umiejętnościom znakomicie nadaje się do rozszarpywania linii przeciwników i wdzierania się w głąb nieprzyjacielskiego terytorium. Jaszczury są użyteczne także przy próbach eliminacji osłanianych magów. Pewnie czują się w bagnie i na piasku, a więc w miejscach, gdzie większość jednostek ma obniżoną obronę.
Jaszczurzy wróżbita
- Koszt: 16
- Rasa: Jaszczury
- Punkty życia: 22
- Ruchy: 6
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 28
- Awansuje na: Jaszczurza wyrocznia, Jaszczurzy wieszcz
- Dostępna broń: Kostur (wręcz), Klątwa (na dystans)
- Ataki: 4-2, obuchowy, 5-3, chłód
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Leczy +4, pasywna, Magiczny, na dystans
Postać z umiejętnością leczenia sojuszników, bardzo przydatna w smoczej armii. Dysponuje przeciętnym atakiem magicznym, niemniej może on przydać się w starciach z przeciwnikami podatnymi na chłód. Wróżbici, jak zresztą wszyscy czarodzieje, są wątli i wymagają osłony ze strony regularnego wojska.
Smoczy bojownik
- Koszt: 19
- Rasa: Smoki
- Punkty życia: 43
- Ruchy: 5
- Charakter: Praworządny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 45
- Awansuje na: Smoczy strażnik, Smoczy młocarz
- Dostępna broń: Szpon wojenny (wręcz), Włócznia (wręcz)
- Ataki: 5-4, sieczny, 6-4, kłująca
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Pierwszy cios, wręcz (włócznia)
Dobrze uzbrojony smok, z dużą częstotliwością zadawania ciosów. Niestety, ze względu na swoje wyposażenie i pancerz, pozbawiony jest naturalnego smokom ataku dystansowego (zianie ogniem), przez co grupka łuczników potrafi szybko i całkowicie bezkarnie go wyeliminować. Mimo tego, znakomicie sprawdza się w walce wręcz.
Smoczy spalacz
- Koszt: 21
- Rasa: Smoki
- Punkty życia: 42
- Ruchy: 5
- Charakter: Praworządny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 43
- Awansuje na: Smok ognisty, Smok płomienny
- Dostępna broń: Szpony (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
- Ataki: 7-2, sieczny, 6-4, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Ta jednostka dysponuje mocnym atakiem ognistym, zazwyczaj siejącym popłoch w szeregach wrogów. Niską częstotliwość ataku wręcz nieco ratuje siła, z jaką jest wykonywany. Niestety, spalacz to wydatek ponad dwudziestu sztuk złota.
Smoczy szybownik
- Koszt: 16
- Rasa: Smoki
- Punkty życia: 32
- Ruchy: 8
- Charakter: Praworządny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 35
- Awansuje na: Smok przestworzy
- Dostępna broń: Uderzenie (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
- Ataki: 6-2, obuchowy, 3-3, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Strzelec wyborowy, na dystans
Tani zwiadowca, potrafiący pokonać niedostępne dla innych rodzaje terenów. Przydatność bojowa szybowników jest raczej niska, niemniej ziejąc ogniem, zawsze osiąga przyzwoitą celność, ze względu na swoją specjalną umiejętność. Można używać do dobijania wrogów, stojących na sprzyjającym terenie.
Smoczy wojownik
- Koszt: 17
- Rasa: Smoki
- Punkty życia: 39
- Ruchy: 6
- Charakter: Praworządny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: 42
- Awansuje na: Smoczy żołnierz
- Dostępna broń: Ostrze wojenne (wręcz), Ognisty oddech (na dystans)
- Ataki: 7-3, sieczny, 3-3, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Podstawa smoczej armii. Wojownicy zadają duże obrażenia wręcz i z całkiem niezłym skutkiem atakują z dystansu. Ich cena (oczywiście jak na standardy tej frakcji) również nie jest zbyt wysoka.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz