Poziom trzeci

3 minuty czytania

Spis treści

widmo Widmo

  • Koszt: 52
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 33
  • Ruchy: 7
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Ostrze zguby (wręcz), Jęk (na dystans)
  • Ataki: 9-4, astralny, 6-3, chłód
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)

Uzbrojone w kosy manifestacje czystego zła, siejące panikę pośród żyjących. To absolutnie doskonali, wszechstronni wojownicy, wysysający siły witalne z przeciwników. Należy chronić je przed magią astralną bądź ognistą – z pozostałymi wrogami walczącymi wręcz poradzą sobie znakomicie, regenerując żywotność wraz z każdym celnym ciosem.

zjawa Zjawa

  • Koszt: 52
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 35
  • Ruchy: 7
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Szpony (wręcz)
  • Ataki: 10-3, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Skradanie się, Harcownik (pasywna), Cios w plecy (wręcz)

Zamaskowane, udręczone dusze, pochodzące z głębin krainy cieni, po zapadnięciu zmroku stają się niewidoczne dla wroga. Niewielu jest śmiertelników, którzy mogą pochwalić się wyjściem cało ze starcia przeciwko zjawom, szczególnie kiedy oddział nie przyjął pozycji obronnej i pozwolił tym potworom rozerwać szyk...

graveir Graveir

  • Koszt: 41
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 65
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Ugryzienie (wręcz)
  • Ataki: 10-3, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Żerowanie (pasywna), Trucizna (wręcz)

Ponure, odrażające stworzenia, które za cel swojej egzystencji obrały żerowanie na istotach żywych. Odznaczają się niezłymi odpornościami na obrażenia i dużą witalnością, wzmacnianą dodatkowo wraz z każdą pochłoniętą ofiarą.

licz Licz

  • Koszt: 50
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 60
  • Ruchy: 6
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Dotyk (wręcz), Nawałnica chłodu (na dystans), Fala cienia (na dystans)
  • Ataki: 8-3, astralny, 12-3, chłód, 9-3, astralny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna), Wysysa (wręcz), Magiczny (na dystans)

Cel każdego desperata, praktykującego mroczną sztukę – osiągnięcie nieśmiertelności. Licze zazwyczaj dowodzą oddziałami nieumarłych, powołując na swą służbę legiony upiornych stworzeń. Unicestwienie ich nie jest łatwą sztuką, gdyż władają naprawdę potężną magią, a ich atak wręcz wysysa żywotność z żywych istot.

nekromanta Nekromanta

  • Koszt: 50
  • Rasa: Ludzie
  • Punkty życia: 70
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Kostur zarazy (wręcz), Fala chłodu (na dystans), Fala cienia (na dystans)
  • Ataki: 6-3, obuchowy, 17-2, chłód, 12-2, astralny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Zaraza (wręcz), Magiczny (na dystans)

Nekromanci, z sobie tylko wiadomych powodów, nie podjęli próby przemiany w licza, pozostając wiernymi wobec ludzkiej powłoki. Zadają ogromne obrażenia w walce na dystans, a ich kostur, wymierzając śmiertelny cios istocie żywej, jest w stanie stworzyć chodzącego trupa.

straszliwy nietoperz Straszliwy nietoperz

  • Koszt: 34
  • Rasa: Nietoperze
  • Punkty życia: 33
  • Ruchy: 9
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Kły (wręcz)
  • Ataki: 6-4, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Wysysa (wręcz)

Rzadko spotykany, w porównaniu z innymi postaciami z tego poziomu właściwie bezużyteczny.

przeklęty Przeklęty

  • Koszt: 50
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 60
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Topór (wręcz)
  • Ataki: 12-4, sieczny
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)

Najpotężniejsi wojownicy w szeregach armii nieumarłych. To prawdopodobnie najbardziej doświadczeni, polegli żołnierze innych ras, obdarzeni imitacją życia przez władców nieumarłych. Zadają ogromne obrażenia sieczne, nieco silniejsze, niż królewscy gwardziści. Niestety, posiadają mankament przynależny wszystkim szkieletom – wielką podatność na ataki obuchowe i astralne.

łucznik śmierci Łucznik śmierci

  • Koszt: 38
  • Rasa: Nieumarli
  • Punkty życia: 50
  • Ruchy: 5
  • Charakter: Chaotyczny
  • Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
  • Awansuje na: Brak
  • Dostępna broń: Sztylet (wręcz), Łuk (na dystans)
  • Ataki: 8-2, sieczny, 14-3, kłujący
  • Umiejętności/Bronie Specjalne: Zanurzenie (pasywna)

Pamiętam dużo bardziej klimatyczną nazwę tej jednostki – miotacz dusz. Ostatnie stadium rozwoju szkieletu łucznika, bardzo przydatne wsparcie dystansowe armii nieumarłych.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...