Spis treści
Jeździec wargów
- Koszt: 41
- Rasa: Wilki
- Punkty życia: 61
- Ruchy: 10
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Kły (wręcz), Szpony (wręcz)
- Ataki: 9-4, sieczna, 4-4, sieczna
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Trucizna (wręcz; Szpony)
Silny zwiadowca, spokojnie może konkurować ze swoimi odpowiednikami z innych frakcji. Przydatny także w regularnym boju – nawet jeżeli walczy z potężniejszym od siebie wrogiem, może osłabić go poprzez użycie trucizny.
Naga myrmidon
- Koszt: 48
- Rasa: Nagi
- Punkty życia: 49
- Ruchy: 7
- Charakter: Neutralny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Miecz (wręcz)
- Ataki: 9-5, sieczny
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Niezłe obrażenia, dorównuje pod tym względem chociażby elfickim mistrzom. Niestety, użyteczna właściwie tylko w wodzie.
Ork pogromca
- Koszt: 48
- Rasa: Orkowie
- Punkty życia: 78
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Wielki miecz (wręcz)
- Ataki: 15-3, sieczny, 8-2, kłujący
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Potężny wojownik, żywotnością dorównuje co słabszym smokom z tego poziomu. Znacząco wzrosła jego siła zadawania ciosów, dodatkowo otrzymał także przyzwoity atak dystansowy. Pogromcy to prawdziwa duma Ludów Północy i jeden z powodów, dzięki którym armii orków lęka się każdy rozsądny dowódca.
Ork kuszoluf
- Koszt: 43
- Rasa: Orkowie
- Punkty życia: 56
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Krótki miecz (wręcz), Kusza (na dystans), Kusza (na dystans)
- Ataki: 8-3, sieczny, 12-3, kłujący, 15-2, ognisty
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak
Łatwo zauważyć, że podczas gdy inne rasy doskonalą swoje umiejętności, orkowie (prawdopodobnie przez brak wrodzonych predyspozycji do walki dystansowej), stawiają na najnowsze zdobycze techniki, aby usprawnić zadawanie obrażeń. Broń kuszolufów nie daje im żadnej specjalnej zdolności, ale pozwala razić wroga z imponującą siłą.
Troll wojownik
- Koszt: 42
- Rasa: Trolle
- Punkty życia: 70
- Ruchy: 5
- Charakter: Chaotyczny
- Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak
- Awansuje na: Brak
- Dostępna broń: Młot (wręcz)
- Ataki: 20-2, obuchowy
- Umiejętności/Bronie Specjalne: Regeneruje się
Potężne stwory, preferujące góry i jaskinie jako miejsce zamieszkania, przez co często wchodzą w konflikty z krasnoludami. Trolle uderzają z niesamowitą siłą, a do tego cechuje je duża żywotność i naturalna zdolność regeneracji. Perfekcyjni żołnierze pierwszej linii – rzadko który wróg odważy się rzucić trollowi wyzwanie do walki wręcz, wszyscy obawiają się ich druzgoczącego kontrataku. Jeżeli w naszych szeregach brakuje doświadczonych magów lub łuczników, ofensywa trolli może przynieść opłakane skutki.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz