Poziom trzeci

Marcin "Charon" Trojan czwartek, 11 grudnia 2014

Spis treści

Jeździec wargów

jeździec wargów

Koszt: 41

Rasa: Wilki

Punkty życia: 61

Ruchy: 10

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Kły (wręcz), Szpony (wręcz)

Ataki: 9-4, sieczna, 4-4, sieczna

Umiejętności/Bronie Specjalne: Trucizna (wręcz; Szpony)

Komentarz: Silny zwiadowca, spokojnie może konkurować ze swoimi odpowiednikami z innych frakcji. Przydatny także w regularnym boju – nawet jeżeli walczy z potężniejszym od siebie wrogiem, może osłabić go poprzez użycie trucizny.

Naga myrmidon

naga myrmidon

Koszt: 48

Rasa: Nagi

Punkty życia: 49

Ruchy: 7

Charakter: Neutralny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Miecz (wręcz)

Ataki: 9-5, sieczny

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Niezłe obrażenia, dorównuje pod tym względem chociażby elfickim mistrzom. Niestety, użyteczna właściwie tylko w wodzie.

Ork pogromca

ork pogromca

Koszt: 48

Rasa: Orkowie

Punkty życia: 78

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Wielki miecz (wręcz)

Ataki: 15-3, sieczny, 8-2, kłujący

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Potężny wojownik, żywotnością dorównuje co słabszym smokom z tego poziomu. Znacząco wzrosła jego siła zadawania ciosów, dodatkowo otrzymał także przyzwoity atak dystansowy. Pogromcy to prawdziwa duma Ludów Północy i jeden z powodów, dzięki którym armii orków lęka się każdy rozsądny dowódca.

Ork kuszoluf

ork kuszoluf

Koszt: 43

Rasa: Orkowie

Punkty życia: 56

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Krótki miecz (wręcz), Kusza (na dystans), Kusza (na dystans)

Ataki: 8-3, sieczny, 12-3, kłujący, 15-2, ognisty

Umiejętności/Bronie Specjalne: Brak

Komentarz: Łatwo zauważyć, że podczas gdy inne rasy doskonalą swoje umiejętności, orkowie (prawdopodobnie przez brak wrodzonych predyspozycji do walki dystansowej), stawiają na najnowsze zdobycze techniki, aby usprawnić zadawanie obrażeń. Broń kuszolufów nie daje im żadnej specjalnej zdolności, ale pozwala razić wroga z imponującą siłą.

Troll wojownik

troll wojownik

Koszt: 42

Rasa: Trolle

Punkty życia: 70

Ruchy: 5

Charakter: Chaotyczny

Wymagane Punkty Doświadczenia: Brak

Awansuje na: Brak

Dostępna broń: Młot (wręcz)

Ataki: 20-2, obuchowy

Umiejętności/Bronie Specjalne: Regeneruje się

Komentarz: Potężne stwory, preferujące góry i jaskinie jako miejsce zamieszkania, przez co często wchodzą w konflikty z krasnoludami. Trolle uderzają z niesamowitą siłą, a do tego cechuje je duża żywotność i naturalna zdolność regeneracji. Perfekcyjni żołnierze pierwszej linii – rzadko który wróg odważy się rzucić trollowi wyzwanie do walki wręcz, wszyscy obawiają się ich druzgoczącego kontrataku. Jeżeli w naszych szeregach brakuje doświadczonych magów lub łuczników, ofensywa trolli może przynieść opłakane skutki.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...