Pillars of Eternity – Pierwsze długie gameplaye!

1 minuta czytania

To jest to, na co długo czekali wszyscy, którzy chcą zagrać w produkcję studia Obsidian, "Pillars of Eternity". Do sieci trafiły dwa zapisy rozgrywki, oba o długości około dwudziestu pięciu minut. To świetna okazja do zobaczenia na własne oczy jak wygląda cRPG nawiązujący do najlepszych gier w swoim gatunku.

pillars of eternity

Pierwszy gameplay udostępnił serwis Giantbomb. Wideo okraszone jest komentarzami Josha Sawyera, który opowiada o najważniejszych elementach "Pillars of Eternity" (tworzenie postaci, dialogi, walka i dużo więcej) w rozmowie z prowadzącymi program. Sawyer kontroluje prace studia, więc jest dobrze obeznany z produkcją. W drugim filmiku również usłyszymy jego głos, tylko że towarzyszy mu już Brandon Adler, także mający swój udział w pracach nad grą, oraz Megan Sullivan, dziennikarka IGN-u. Zapraszam do oglądania.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Komentarze

0
·
Fajna wydaje się ta opcja z obrazkowymi historiami... Wcześniej tego nie było.
0
·
Niby spoko, ale czemu dali tę regenerację zdrowia po walce?
0
·
Mmmmmiodzio - wygląda cudownie Czekam jak gupi!
0
·
Fajnie wygląda. Jak taki Baldur's Gate 3
A co do regeneracji zdrowia po walce to z tego co zrozumiałem jeszcze jest ten zielony pasek który się już nie regeneruje i który przy wyzerowaniu oznacza śmierć postaci.
0
·
Zielony pasek to PŻ, a czerwona przesłona na portrecie oznacza kiedy zostanie powalony, tak przynajmniej rozumiem. Dziwi mnie jednak, że czary nie mogą leczyć, to czym zajmuje się Kleryk?
1
·
Modlitwą. Modlitwa nic nie daje.
0
·
Czyli poszli bardziej w realizm. Kleryk się modli i w sumie tyle, a od leczenia jest lekarz (o ile sumienie pozwala mu na leczenie awanturników i morderców:P).
0
·
Aaaa...
http://pillarsofetern...dia.com/Priest

Czyli wychodzi na to, że Kleryk zajmuje się regeneracją Wytrzymałości (tego czerwonego cienia na portrecie). Ciekawe. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
0
·
A się będzie grałooooo!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...