Project Eternity – znów o potworach.

2 minuty czytania

W pięćdziesiątym trzecim uaktualnieniu informacji o grze, Bobby Null, facet odpowiedzialny za potwory w Eternity, opowie nam o... potworach!

project eternity, bitwa

Jednym z jego obowiązków jako pracownika Obsidian Entertainment, jest praca nad bestiariuszem Projektu. Jak sam to ujął: "Muszę przyznać, to masa roboty, ale też sporo frajdy". Aby ten cały twórczy proces doprowadzono do końca, Obsidiani postawili sobie pięć punktów do realizacji.

  • Różnorodność kreatur: celem jest zgromadzenie "biblioteki" potworów. Praca grafików i programistów wre, zatem ten konkretny cel wciąż nie został osiągnięty.
  • Ich rozpoznawalność: twórcy uważają, że "klasyczne" dla gier fantasy potwory – w rodzaju wspomnianego w jednej z uprzednich aktualizacji ogra – muszą znaleźć się w bestiariuszu gry. Nie oznacza to, że nie powstaną charakterystyczne tylko dla uniwersum gry stwory. Tym samym przechodzimy do punktu następnego...
  • Inność jest w cenie: przedziwne, unikatowe monstra w rodzaju skuldra, zasiedlą posępne knieje, podziemia i ruiny świata gry.

Dobrze, pora prześledzić proces powstawania przykładowego potwora. Ten proces dzieli się na kilka następujących etapów:

  • Pomysł na "potwora" zostaje zapisany w dokumencie.
  • Członkowie zespołu poddają krytyce pomysł.
  • Bestiariusz jest aktualizowana w oparciu o informacje otrzymane od zespołu. Niektóre stwory uzyskały "kciuki do góry", podczas gdy inne zostały zarzucone.
  • Po zatwierdzeniu stwór kierowany jest do grafika.
  • Artysta tworzy serię szkiców wyobrażających miniatury potwora w różnych pozach. (Przykład poniżej przedstawia "Cean Gúla (KEN GOO-lah, "Blood Woman"").
project eternity, szkic cean gula
  • Grafiki poddawane są krytyce, wybiera się najlepsze miniatury, które mają wpłynąć na dalszą pracę artysty.
  • Grafik, po uwzględnieniu uwag, tworzy ostateczną grafikę koncepcyjną potwora.

Następny etap polega na utworzeniu trójwymiarowego modelu potwora. A ten temat ma być szerzej rozwinięty następnej aktualizacji Projectu Eternity. Zatem pora kończyć. Na sam koniec jeszcze jedna ilustracja.

cean ghul, grafika

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...