Project Eternity – Wymagana kwota zebrana. Co dalej?

1 minuta czytania

"Project Etenity", o którym pisaliśmy tutaj, zebrał w niecałe 24 godziny wymaganą przez twórców kwotę do rozpoczęcia realizacji produkcji. Teraz Obsidian przedstawił swoje przyszłe cele, dotyczące gry, jeśli zbiorą odpowiednią ilość pieniędzy.

project eternity

Jeśli dostaną przynajmniej 1,4 miliona dolarów, możemy liczyć na nową klasę, rasę i towarzysza. Przy kwocie 1,6 miliona dolarów gra doczeka się wersji na Maki oraz nowego istotnego wątku fabularnego z zadaniami, lokacjami, wyjątkowymi przedmiotami i NPC-ami. 1,8 milionów dolarów oznacza kolejnego towarzysza, klasę i rasę, a przy 2 milionach gracz dostanie do dyspozycji własny dom, gdzie będzie mogła odpoczywać jego drużyna oraz będzie mógł przechowywać swój ekwipunek. 2,2 miliony dolarów to przede wszystkim nowa frakcja, region (w którym znajdziemy nowe misje, NPC-ów i unikalne przedmioty) oraz wsparcie dla Linuksa.

Jak widać, twórcy w zamian za większą kwotę chcą dać graczowi nowe atrakcje i dodatkowe godziny rozgrywki. Moim zdaniem to dobry pomysł, chociaż martwię się, czy nie opóźni to daty premiery wyznaczonej na kwiecień 2014 roku. Zastanawiam się także, co jeśli czas przeznaczania pieniędzy na "Project Eternity" jeszcze nie minie, a zebrana kwota przekroczy te 2,2 miliony dolarów. Czy Obsidian wymyśli kolejne nowe atrakcje?

Przypomnę, że pieniądze na "Project Eternity" można przeznaczać na Kickstarterze pod tym linkiem. Do końca zbiórki zostało jeszcze 31 dni, a zebrano około 1,26 milionów dolarów.

Komentarze

0
·
O.o to ludzie nie mają na co kasy wydawać???
0
·
2.2 miliona zielonych żeby doczekać się wersji na jedyną słuszną rodzinę systemów operacyjnych? 600 kafli mniej na maki? No bez przesady, akurat portowanie z Maca na Linuxa aż tak ciężkie nie jest. -.-
0
·
He he he he, port na linuxa.

Taka prawda, że chcą na to więcej kasy, bo samej grze to niepotrzebne, a Linux wszak systemem przeznaczonym do grania nie jest.

Będzie jak z tą konsolą na indie gry, zbiorą xxxx% procent więcej i wszyscy będą szczęśliwi. A ja będę się zastanawiał po co normalnemu devstudio taka kasa - w końcu kickstarter był na małe, nie finansowane tytuły.
W glebnym kierunku idzie biznes, w glebnym.
0
·
enether, jedno słowo
wine.

I wszystko jasne. Wsparcia dla linuxa nie trza.
0
·
Chyba grzmisz Redhornie. Ten żart był bardzo nie na miejscu.
0
·
0.2 mln na klasę, rasę i kompana? Oby było to coś odkrywczego, a nie kalka.
0
·
Dziwne że nasi internauci, pilnujący każdego portfela, nie zalali Obsidianu negatywnymi komentarzami, podobnie jak Kamila Scheichta. Przecież to jest "złodziejstwo i internetowe żebractwo". x]
0
·
Ta a potem się okaże że jeszcze trzeba będzie "kupić" tą grę żeby zagrać xD
0
·
Dzieeeeeeeeeń Doooooobry Kraków. Informuje że właśnie teraz o godzinie 20.17 czasu około Wielickiego przekroczyła magiczny limit 1,8 miliarda dolarów co oznacza... ZERO DLC Z NOWYMI RASAMI,KLASAMI,TOWARZYSZAMI (niepotrzebne skreślić). O dalszych postępach zbierania datków na NAJWIĘKSZE DZIECKO OBSYDIANU (tak chodzi także o wagę w GB) będziecie informowani
(nie) na bieżąco. następna informacja przy 2 milionach

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...