Wielkimi krokami zbliża się drugi dodatek do gry "Pillars of Etenirty" pt. "The White March – Part 2". Wraz z nim nadejdzie też kolejna duża aktualizacja do produkcji studia Obsidian Entertainment oznaczona numerem 3.0. Ta, w przeciwieństwie do dodatku, będzie dostępna dla wszystkich graczy, niezależnie od tego, czy w rozszerzenie się zaopatrzyli, czy też nie. Patch zadebiutuje wraz z nowym dodatkiem, czyli 16 lutego. A co w nim?
Twórcy obiecują, że oddadzą w nasze ręce ulepszony, w dużym stopniu wręcz przeprojektowany interfejs oraz urozmaiconą twierdzę gracza. Przygotowano nową linię zadań dostępnych w naszej warowni, a także system odwiedzin mieszkańców naszych terenów, którzy będą przybywali nas ze swoimi codziennymi problemami.
Zmian doczekają się także potwory. Po pierwsze, twórcy planują poprawić informacje i ilość wpisów w naszym bestiariuszu, żeby był dla nas bardziej interesujący i pomocny. Zmniejszona zostanie również liczba wrogów, których spotkamy w trzecim akcie podstawowej przygody – w zamian ma wzrosnąć trudność poszczególnych starć.
Na zakończenie, wspominając najważniejsze nowości, nie wolno zapomnieć o zapowiadanym już trybie "Story Mode". Będzie to ukłon w stronę graczy, którzy zamiast na walce, wolą skupić się na samej fabule "Pillars of Eternity". Włączenie tej opcji spowoduje, że potyczki będą dużo łatwiejsze, niż przy zwykłych trybach zabawy. A komu i tak jest za łatwo, od teraz będzie mógł skorzystać z minusów za każdą utratę przytomności przez naszego bohatera. Koniec z bezkarnym leżeniem, podczas gdy inni towarzysze w pocie czoła przedzierają się przez hordy wrogów.
Źródło: forums.obsidian.net
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz