riese

Pillars of Eternity – co przyniesie łatka 2.0?

Choć od premiery "Pillars of Eternity" minął prawie kwartał, natomiast pierwszy szał na ten kickstarterowy hit zdążył już dawno opaść, to Obisidian Entertainment absolutnie nie zamierza zapominać o swoim dziecku i wciąż je wspiera. Efektem wspomnianej troski oraz miłości będzie łatka 2.0, która przygotowuje grunta pod pierwsze oficjalne rozszerzenie – "Biała Marchia – Część I".

pillars of eternity, biała marchia

Zmiany są na pierwszy rzut oka niewielkie, lecz z pewnością czynią tytuł przyjaźniejszy dla przeciętnego gracza. Opcja SI Drużyny i panel postaw towarzyszy, pozwoli na lepszą kontrolę nad poczynaniami naszych podkomendnych oraz zmniejszy chaos podczas potyczek, niwelując jeden z kluczowych mankamentów produkcji. Oprócz tego twórcy zadbali o usprawnienie arcyważnego systemu skradania, jak również rzucania czarów.

Więcej informacji o zmianach usłyszycie od Adama Brennecke, producenta wykonawczego gry, w materiale znajdującym się poniżej.

Komentarze

0
·
Hahah, wakacje idą to chyba wszyscy deweloperzy wzięli się za aktualizacje.
0
·
Ciekawe kiedy z patchują całą grę :v
1
·
Po prostu wydadzą "Patch of Eternity: The patchest patch of patches. Po prostu pacz!"
0
·
W sumie nie miałem mocy by zacząć grę trzeci raz trzeci. Komuś się udało zmolestować ją więcej razy?
0
·
Hah. Ja jej jeszcze nawet raz nie przeszłam.
0
·
Ja raz złym elfem a potem trochę ciężej było bo wybrałem barbarzyńcę ale było warto przynajmniej poznałem większość zakończeń ale jakoś nie mogę się przekonać do kolejny próby.
0
·
Daj temu czas
0
·
Nie no pierwsze BG mając lat z 10 to przeszedłem to przechodziłem z 5 czy 6 razy pod rząd by sprawdzić innych towarzyszy ich historię itp. Co prawda zawsze grałem tą samą ulubioną postacią ale kto dziecku zabroni?
0
·
Brakowało mi opcji dobierania Sztucznej Inteligencji tak jak w grach z Infinity Engine. Czasem irytowało mnie odnajdywanie towarzysza co tylko stał przez większość potyczki (pomimo wydania rozkazów ataku). Po tym patchu już tego nie powinno być - uwielbiam kiedy twórcy doszlifowują gry

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...