Błędy w "Pillars of Eternity" dają się wam we znaki? Spokojnie – studio Obsidian Entertainment udostępniło już patch do swojej najnowszej produkcji. Łatka oznaczona numerem 1.03 eliminuje wszystkie z najpoważniejszych błędów zgłaszanych w ostatnim czasie przez społeczność graczy. Patch jest już dostępny do pobrania w Steamowej wersji gry, zaś posiadacze wydania z GOG.com muszą jeszcze chwilę poczekać.
W rozwinięciu newsa opisujemy najistotniejsze z poprawek.
Chyba najważniejsza w całej aktualizacji jest eliminacja błędu powodującego utratę zdolności i bonusów pasywnych naszych bohaterów po wyekwipowaniu ich poprzez podwójne kliknięcie na pożądany przedmiot. Warto wspomnieć, że jeżeli dotknęła was ta plaga, po wgraniu łatki wszystko się unormuje. Skoro już o przedmiotach mowa, nie zdarza się już, by podnosiły one jakiekolwiek statystyki na zawsze.
Poza tym:
- Nie powinny już występować kłopoty z crashami gry w Twierdzy Raedrika.
- W Encyklopedii wprowadzono tzw. zaawansowane wskazówki.
- Niektóre przedmioty otrzymały nowe ikony.
- Czynności takie jak otwieranie zamków, zatrucie, zauważenie wroga podczas skradania, porażka podczas rzucania zaklęcia, unieruchomienie oraz wykonanie zadania będą teraz udźwiękowione, tzn. bohaterowie będą w związku z nimi wypowiadać określone kwestie dialogowe.
- Naprawiono także wiele pomniejszych błędów, poprawiono balans mechaniki rozgrywki oraz dodano opcję konfiguracyjną dla antyaliasingu.
Pełną listę poprawek Patcha 1.03 znajdziecie na oficjalnym forum Obsidianu.
Źródło: forums.obsidian.net
Komentarze
Bardziej cieszą mnie zmiany w klasach postaci.
Dodaj komentarz