[Akt.] Pillars of Eternity – pierwsza łatka za pasem

Choć najnowsze dziecko Obsidian Entertainment wydaje się pozycją całkiem nieźle zoptymalizowaną i przetestowaną na wiele różnych sposobów, to skala produkcji oraz stopień jej skomplikowania są na tyle ogromne, że błędów najzwyczajniej w świecie nie dało się uniknąć. Sprawy nie ułatwia też mnogość konfiguracji sprzętowych i pojawiających się przy tym kuriozalnych problemów, gdzie tytuł wysypuje się na w miarę nowym sprzęcie, natomiast spokojnie sobie śmiga na komputerze, który jest już jedną nogą w muzeum techniki. Odwieczny problem PC'tów.

pillars of eterinty, art

Twórcy są świadomi problemów i starają się je zwalczyć. Na chwilę obecną zbierają dane, aby w najbliższym czasie wypuścić dużą łatkę, która powinna być remedium na wszystkie niedoskonałości. Zarówno te uniemożliwiające komfortową rozgrywkę, jak i aspekty podważające jej balans.

Darren Monahan, przedstawiciel studia odpowiedzialny za kontakt ze społecznością, obiecał, że stosowny patch trafi na serwery już w tym tygodniu. Na chwilę obecną, trzeba uzbroić się w cierpliwość. W przysłowiowym międzyczasie, zapraszamy również na nasze forum poświęcone "Pillars of Eternity", gdzie postaramy się znaleźć tymczasowy lek na dolegliwości gry.

[Aktualizacja] Doszły nas niepokojące informacje, że podwójne kliknięcie na przedmiot w ekwipunku nieodwracalnie usuwa pasywne bonusy postaci (lub działają, ale tylko nie wyświetlają się one w profilach herosów). Problem ma zostać naprawiony we wspomnianej łatce. Na wszelki wypadek, wszystkie rzeczy przenoście "zdalnie".

Źródło: forums.obsidian.net

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...