Batariański żołnierz
Podstawowa jednostka batarian, uzbrojony w karabin szturmowy, średnio żywotny i mało niebezpieczny w pojedynkę. Zawsze jednak znajduje się w grupie innych batarian.
Batariański szturmowiec
Groźniejszy od zwykłego żołnierza z tego względu, że atakuje strzelbą z bliskiej odległości i używa biotycznego rzutu, którym może nas powalić, dlatego należy go szybko unieszkodliwić biotyką, a potem dobić bronią.
Batariański żołnierz z wyrzutnią rakiet
Jak nazwa wskazuje ten batarianin jest uzbrojony w wyrzutnie rakiet, którą może namieszać, dlatego trzeba się go pozbyć jak najszybciej.
Batariański inżynier
Mniej żywotny od pozostałych batarian, woli trzymać się z tyłu i razić nas sabotażem. Przyparty do muru broni się pistoletem, ale szybko ginie.
Batariański snajper
Uzbrojony w karabin snajperski i przez to niebezpieczny, kiedy strzeli ze snajperki zmieni broń na pistolet do czasu aż znów będzie mógł użyć umiejętności zabójstwo, łatwo go wtedy zabić. Przed oddaniem strzału pojawia się charakterystyczny laser. Dla gracza jest to znak, że należy ustawić się za najbliższą osłoną.
Ochroniarz
Członek osobistej ochrony przywódcy batarian, praktycznie to samo co żołnierz.
Charn
Prawa ręka przywódcy batarian, można się z nim dogadać lub z nim walczyć, niczym się nie różni od zwykłych żołnierzy, ale wezwie na pomoc sporą grupkę innych batarian i ich bojowych bestii.
Balak
Przywódca batarian na asteroidzie X57, jest nieco bardziej wytrzymały niż inni i ma liczną obstawę, pozbądź się jej a szybko zmięknie. Dostępny jedynie w DLC "Bring Down the Sky".
Kroganin
Wytrzymały przeciwnik, który uzbrojony w strzelbę, szarżuje na nas i atakuje z bliskiej odległości oraz wręcz, jest to dość niebezpieczne, dlatego dobrze jest go unieszkodliwić biotyką, a potem rozwalić w spokoju bronią. Potrafi się regenerować. Często można ich spotkać wśród piratów i najemników.
Krogański wojownik
Nieco bardziej żywotny od zwykłego Kroganina, służy w armii Sarena, taka sama taktyka i taki sam sposób eksterminacji.
Krogański wódz
Jeszcze bardziej żywotny od pozostałych Krogan, reszta taka sama.
Krogański Czempion
Rzadko spotykany, osobiście natknąłem się tylko na jedną sztukę, z tej racji teoretycznie powinien być mocniejszy od wodza, ale moim zdaniem padł zaskakująco szybko.
Wikidajło
Kroganin, główny ochroniarz Pięści, właściciela Nory Chory.
Zbir
Zwykły oprych do wynajęcia, nic szczególnego, sporą ich grupkę rozwalasz w drodze do Pięści.
Barman
To samo co zbir, tylko jak nazwa wskazuje zwykle podaje drinki w barze .
Pięść
Właściciel klubu Nora Chory, mocniejszy od zwykłego zbira, ale i tak słaby, szybko by padł gdyby nie chroniły go dwie wieżyczki, rozwal je, a sam się podda.
Boss podziemia
Dwóch takich zabijamy w zadaniu "Wrogie przejęcie", w pojedynkę nie jest zbyt groźny, ale ma liczną obstawę.
Pirat
Średnio żywotny, uzbrojony w karabin szturmowy, groźny tylko w dużej grupie. Piratami są także Kroganie, ale ich opisałem osobno.
Snajper piratów
Pirat z karabinem snajperskim, jak wszyscy snajperzy jest mniej żywotny od swoich kumpli, ale dość niebezpieczny z powodu umiejętności zabójstwo. Na szczęście po strzale ze snajperki zmieni broń na pistolet i to dobry moment, żeby się go pozbyć. Przed oddaniem strzału pojawia się charakterystyczny laser. Dla gracza jest to znak, że należy ustawić się za najbliższą osłoną.
Łowczyni niewolników
Asari, przywódczyni groźnej szajki piratów, ma lepsze tarcze od swoich podwładnych, ale nie jest zbyt wytrzymała, używa karabinu szturmowego i biotycznego rzutu.
Najemnik
Przeciwnik tej samej klasy co pirat, podobne uzbrojenie i statystyki. Najemnikami są także Kroganie, ale ich opisałem osobno.
Snajper najemników
Identyczny jak snajper piratów. Przed oddaniem strzału pojawia się charakterystyczny laser. Dla gracza jest to znak, że należy ustawić się za najbliższą osłoną.
Zabójca
Salarianin lub turianin będący mordercą do wynajęcia, salarianin używa pistoletu i umiejętności sabotaż, i jest to słaby przeciwnik, turianin jest troszkę mocniejszy, ale też słaby i używa karabinu szturmowego.
Komandos asari
Ponoć najlepsi żołnierze w galaktyce, w praktyce z powodu średnio silnych tarcz i słabej wytrzymałości szybko padają, używają karabinów szturmowych i biotycznego rzutu.
Alestia Iallis
Naukowiec asari pracująca na Noverii, w rzeczywistości jest komandosem asari; atakuje nas wraz z grupką gethów, ale łatwo można sobie z nimi poradzić stosując biotykę.
Benezja
Matka asari i ponoć bardzo potężna biotyczka, w praktyce walka sprowadza się do wybijania przywoływanych przez nią komandosów asari i gethów-snajperów, podczas gdy ją samą będzie chronić biotyczne pole. Używa rzutu i zastoju, ale łatwo unikać jej ataków ponieważ stoi w miejscu. Po pokonaniu trzeciej fali wrogów, jej osłona padnie i po krótkiej rozmowie będziemy mogli ją wykończyć. Wtedy okazuje się, że bez obstawy jest straszną słabizną, bardzo się zawiodłem na tej walce.
Klon asari
Stworzony przez Toriana klon komandosa asari, identyczne statystyki i sposób walki, zabij ją, a Torian za moment naśle na ciebie kolejnego klona.
Kolonista
Opanowany przez Toriana kolonista na Feros atakuje nas chcąc chronić swego pana. Jeśli chcemy zostawić go przy życiu to możemy sparaliżować go granatem z zamontowanym ulepszeniem antytorianowym, albo pozbawić przytomności uderzeniem kolby. Jeśli jednak zdecydujemy się ich zabić to nie będzie z tym problemu bo nie stanowią oni większego zagrożenia.
Zbieracz
Wrogo nastawiony poszukiwacz skarbów, spotkamy go razem z grupką innych na niezbadanym świecie, będziemy wtedy w mako, więc marny jego los. Przeciwnik ten praktycznie niczym się nie różni od najemników, czy piratów.
Komandos Cerberusa
Żołnierz należący do organizacji Cerberus, używa karabinu szturmowego, ma średnie tarcze i życie, łatwo go obezwładnić biotyką i potem rozwalić bronią.
Snajper Cerberusa
Mniej żywotny od komandosa, ale jak wszyscy snajperzy jest groźny. Przed oddaniem strzału pojawia się charakterystyczny laser. Dla gracza jest to znak, że należy ustawić się za najbliższą osłoną.
Inżynier Cerberusa
Trzyma się z tyłu i próbuje porazić naszą broń sabotażem, strzela też z pistoletu, ma średnie tarcze i słabe zdrowie, więc można go szybko rozwalić.
Zindoktrynowany
Salarianin, członek oddziału wysłanego przez Radę na Virmir, który został schwytany przez Sarena; zrobiono mu pranie mózgu i teraz nas atakuje. Ma słabe tarcze i niskie zdrowie. Jeden ze słabszych przeciwników.
Doktor Droyas
Krogański naukowiec pracujący dla Sarena, spotykamy go na Virmirze w jednym z laboratorium; w walce niczym się nie różni od innych krogan.
Naukowiec
Uczona asari pracująca dla Sarena, gdy tylko nas zobaczy atakuje nas biotyką i karabinem szturmowym. Bardzo słaba.
Saren-Virmir
Nasz główny antagonista w grze. Porusza się na czymś w rodzaju latającego dysku. W walce używa karabinu szturmowego, a co jakiś czas strzela rakietą. Zna się też na biotyce, ale używa jej tylko na filmikach. Jest też na nią bardzo odporny, z wyjątkiem odkształcenia. Jego pokonanie nie powinno być zbyt trudne z powodu średniej ilości tarcz i życia.
Saren-Cytadela
Drugie starcie z naszym arcywrogiem. Trwa trochę dłużej od pierwszej walki, ponieważ jest bardziej ruchliwy i bardzo szybko regenerują mu się tarcze. Walka ta jest opcjonalna, to znaczy, że jeśli mamy wysoki poziom zastraszenia/uroku możemy go przekonać do innego rozwiązania problemu.
Saren-Suweren
Końcowy boss w grze. Jest to szkielet Sarena opanowany przez Suwerena. Ma sporą ilość tarcz i życia, do tego jest bardzo ruchliwy, skacze po ścianach i stale zmienia miejsce co utrudnia celowanie. Posiada groźny atak: bombarduje nas serią rakiet, co można dość mocno odczuć. Do tego jeszcze posiada zdolność przeciążania naszej broni. Jest niewrażliwy na biotykę, z wyjątkiem odkształcenia, ale można go razić techniką. Po jego pokonaniu pozostaje obejrzeć końcowe filmiki i cieszyć się z ukończenia gry.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz