Jedynie Żołnierze i Szpiedzy mogą rozpocząć grę z tą, nastawioną na walkę, umiejętnością, która zwiększa celność oraz obrażenia zadawane przez karabiny snajperskie, a ponadto umożliwia posiadanie zdolności Zabójstwo.
Karabiny snajperskie są powolne i zwykle przegrzewają się po dwóch kolejnych strzałach. Jednakże zostały zaprojektowane z naciskiem na dystans i obrażenia – dobrze wyszkolony snajper, posiadający bardzo dobrą celność, jest w stanie zabić przeciwnika jednym strzałem z niewiarygodnej odległości. Należy strzec się walki na krótki dystans, podczas której większość wystrzelonych przez nas pocisków chybi celu. Jedynym rozwiązaniem jest kucnięcie i strzelanie wtedy, gdy wróg stanie naprzeciw nam.
Poziomy umiejętności
Poziom 1: Zwiększa obrażenia o 5%. Zwiększa celność o 10%.
Poziom 2: Zwiększa obrażenia o 8%. Zwiększa celność o 14%.
Poziom 3: Zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 50% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.
Poziom 4: Zwiększa obrażenia o 10%. Zwiększa celność o 17%.
Poziom 5: Zwiększa obrażenia o 12%. Zwiększa celność o 20%.
Poziom 6: Zwiększa obrażenia o 14%. Zwiększa celność o 22%.
Poziom 7: Zwiększa obrażenia o 16%. Zwiększa celność o 24%.
Poziom 8: Zaawansowane zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 125% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.
Poziom 9: Zwiększa obrażenia o 18%. Zwiększa celność o 26%.
Poziom 10: Zwiększa obrażenia o 19%. Zwiększa celność o 28%.
Poziom 11: Zwiększa obrażenia o 20%. Zwiększa celność o 30%.
Poziom 12: Mistrzowskie zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 225% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.
Typy karabinów snajperskich
Poniżej znajduje się lista typów karabinów snajperskich oraz ich podstawowych statystyk:
Agresor
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | 152 | 165 | 178 | 191 | 205 | 218 | 231 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | 1.5 | 1.6 | 1.6 | 1.6 | 1.7 | 1.7 | 1.8 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | 59 | 60 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 |
Harpun
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | IV | V | VI | 244 | 260 | 277 | 294 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | IV | V | VI | 1.7 | 1.8 | 1.8 | 1.9 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | IV | V | VI | 69 | 70 | 70 | 71 |
HMWSR
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | IV | V | VI | 278 | VIII | IX | 336 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | IV | V | VI | 1.8 | VIII | IX | 2 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | IV | V | VI | 85 | VIII | IX | 86 |
Kat
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | IV | V | VI | 226 | 242 | 257 | 273 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | IV | V | VI | 1.8 | 1.9 | 1.3 | 2 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | IV | V | VI | 72 | 72 | 46 | 74 |
Kosiarz
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | 102 | 114 | 126 | 138 | 150 | 162 | 174 | 186 | 198 | 210 |
Strzały do przegrzania: | 1.2 | 1.2 | 1.2 | 1.2 | 1.2 | 1.2 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 |
Wskaźnik celności: | 24 | 25 | 27 | 28 | 30 | 31 | 33 | 34 | 36 | 38 |
Młot
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | 92 | 103 | 113 | 124 | 135 | 146 | 157 | 167 | 178 | 189 |
Strzały do przegrzania: | 1.2 | 1.2 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.4 |
Wskaźnik celności: | 35 | 37 | 38 | 39 | 41 | 42 | 43 | 45 | 46 | 47 |
Mściciel
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | 82 | II | 101 | 110 | 120 | 130 | 139 | 149 | 158 | 168 |
Strzały do przegrzania: | 1.3 | II | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.4 | 1.4 | 1.4 | 1.4 | 1.4 |
Wskaźnik celności: | 41 | II | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 50 | 51 | 52 |
Naginata
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | 166 | 180 | 194 | 209 | 223 | 238 | 252 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | 1.5 | 1.5 | 1.5 | 1.5 | 1.6 | 1.6 | 1.6 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |
Pogromca
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | 179 | 195 | 211 | 226 | 242 | 257 | 273 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | 1.4 | 1.4 | 1.4 | 1.5 | 1.5 | 1.5 | 1.5 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | 50 | 51 | 52 | 54 | 55 | 56 | 57 |
Volkov
Poziom broni: | I | II | III | IV | V | VI | VII | VIII | IX | X |
Obrażenia: | I | II | III | IV | V | VI | 261 | 279 | 297 | 315 |
Strzały do przegrzania: | I | II | III | IV | V | VI | 1.6 | 1.7 | 1.7 | 1.8 |
Wskaźnik celności: | I | II | III | IV | V | VI | 66 | 67 | 68 | 69 |
Klasy
Przedstawiciele następujących klas mogą posiadać umiejętność Karabiny snajperskie:
- Szpieg (możliwe odblokowanie)
- Żołnierz (możliwe odblokowanie)
- Agent turian (możliwe odblokowanie)
Źródło: Masseffect.wikia.com
Komentarze
Dodaj komentarz