Karabiny snajperskie

Tamer "Tamc." Bsoul czwartek, 9 lipca 2009

Jedynie Żołnierze i Szpiedzy mogą rozpocząć grę z tą, nastawioną na walkę, umiejętnością, która zwiększa celność oraz obrażenia zadawane przez karabiny snajperskie, a ponadto umożliwia posiadanie zdolności Zabójstwo.

Karabiny snajperskie są powolne i zwykle przegrzewają się po dwóch kolejnych strzałach. Jednakże zostały zaprojektowane z naciskiem na dystans i obrażenia – dobrze wyszkolony snajper, posiadający bardzo dobrą celność, jest w stanie zabić przeciwnika jednym strzałem z niewiarygodnej odległości. Należy strzec się walki na krótki dystans, podczas której większość wystrzelonych przez nas pocisków chybi celu. Jedynym rozwiązaniem jest kucnięcie i strzelanie wtedy, gdy wróg stanie naprzeciw nam.

Poziomy umiejętności

Poziom 1: Zwiększa obrażenia o 5%. Zwiększa celność o 10%.

Poziom 2: Zwiększa obrażenia o 8%. Zwiększa celność o 14%.

Poziom 3: Zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 50% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Poziom 4: Zwiększa obrażenia o 10%. Zwiększa celność o 17%.

Poziom 5: Zwiększa obrażenia o 12%. Zwiększa celność o 20%.

Poziom 6: Zwiększa obrażenia o 14%. Zwiększa celność o 22%.

Poziom 7: Zwiększa obrażenia o 16%. Zwiększa celność o 24%.

Poziom 8: Zaawansowane zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 125% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Poziom 9: Zwiększa obrażenia o 18%. Zwiększa celność o 26%.

Poziom 10: Zwiększa obrażenia o 19%. Zwiększa celność o 28%.

Poziom 11: Zwiększa obrażenia o 20%. Zwiększa celność o 30%.

Poziom 12: Mistrzowskie zabójstwo: Dostępne tylko przy używaniu karabinów snajperskich. Następny strzał zada obrażenia o 225% większe. Czas działania: 20 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Typy karabinów snajperskich

Poniżej znajduje się lista typów karabinów snajperskich oraz ich podstawowych statystyk:

Agresor

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 152 165 178 191 205 218 231
Strzały do przegrzania: I II III 1.5 1.6 1.6 1.6 1.7 1.7 1.8
Wskaźnik celności: I II III 59 60 60 61 62 63 64

Harpun

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 244 260 277 294
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 1.7 1.8 1.8 1.9
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 69 70 70 71

HMWSR

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 278 VIII IX 336
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 1.8 VIII IX 2
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 85 VIII IX 86

Kat

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 226 242 257 273
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 1.8 1.9 1.3 2
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 72 72 46 74

Kosiarz

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 102 114 126 138 150 162 174 186 198 210
Strzały do przegrzania: 1.2 1.2 1.2 1.2 1.2 1.2 1.3 1.3 1.3 1.3
Wskaźnik celności: 24 25 27 28 30 31 33 34 36 38

Młot

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 92 103 113 124 135 146 157 167 178 189
Strzały do przegrzania: 1.2 1.2 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.4
Wskaźnik celności: 35 37 38 39 41 42 43 45 46 47

Mściciel

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 82 II 101 110 120 130 139 149 158 168
Strzały do przegrzania: 1.3 II 1.3 1.3 1.3 1.4 1.4 1.4 1.4 1.4
Wskaźnik celności: 41 II 44 45 46 47 48 50 51 52

Naginata

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 166 180 194 209 223 238 252
Strzały do przegrzania: I II III 1.5 1.5 1.5 1.5 1.6 1.6 1.6
Wskaźnik celności: I II III 55 56 57 58 59 60 61

Pogromca

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 179 195 211 226 242 257 273
Strzały do przegrzania: I II III 1.4 1.4 1.4 1.5 1.5 1.5 1.5
Wskaźnik celności: I II III 50 51 52 54 55 56 57

Volkov

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 261 279 297 315
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 1.6 1.7 1.7 1.8
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 66 67 68 69

Klasy

Przedstawiciele następujących klas mogą posiadać umiejętność Karabiny snajperskie:

  • Szpieg (możliwe odblokowanie)
  • Żołnierz (możliwe odblokowanie)
  • Agent turian (możliwe odblokowanie)

Źródło: Masseffect.wikia.com

Komentarze

Gość_pepeman* · sobota, 13 kwietnia 2013, 21:36
0
Ja gram szpiegiem a nie mam odblokowanej tej umiejętnośći

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...