szczury_wroclawia_szpital

Karabiny szturmowe

Jedynie Żołnierze mogą rozpocząć grę z tą, nastawioną na walkę, umiejętnością. Karabiny szturmowe zostały zaprojektowane tak, by dobrze spisywać się w każdego rodzaju bojowej potyczce, uwzględniając krótko-, średnio- i nawet (w dobrych okolicznościach) długodystansową walkę.

Automatyczny ogień sprawia, że karabiny szturmowe idealnie nadają się do szybkiego zdejmowania pojawiających się przed oczami wrogów bądź zabezpieczania członków oddziału, jednak przez mocny odrzut, strzelanie z ukrycia jest bardzo trudne. Krótkie, kontrolowane serie z klęczącej pozycji umożliwiają trafienie czego- i kogokolwiek z bardzo długiego dystansu. Wystrzelone do celu pociski z krótkiego dystansu są zadają duże obrażenia, ale nie takie, jak w przypadku strzału ze strzelby.

Umiejętność Karabiny Szturmowe odblokowuje Falę ognia. Podczas korzystania z tej zdolności, karabiny szturmowe generują mniej ciepła (wolniej się przegrzewają) i zwiększają swą celność.

Karabiny szturmowe są znakomitą, dodatkową zdolnością dla postaci posługującymi się umiejętnościami biotycznymi bądź technologicznymi.

Poziomy umiejętności

Poziom 1: Fala ognia: Dostępna tylko przy korzystaniu z karabinów szturmowych. Strzał z karabinu generuje o 40% mniej ciepła, kosztuje 20% mniej celności. Czas działania: 10 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Poziom 2: Zwiększa obrażenia o 5%. Zwiększa celność o 10%.

Poziom 3: Zwiększa obrażenia o 8%. Zwiększa celność o 14%.

Poziom 4: Zwiększa obrażenia o 10%. Zwiększa celność o 17%.

Poziom 5: Zwiększa obrażenia o 12%. Zwiększa celność o 20%.

Poziom 6: Zwiększa obrażenia o 14%. Zwiększa celność o 22%.

Poziom 7: Zwiększa obrażenia o 16%. Zwiększa celność o 24%.

Poziom 8: Zaawansowana fala ognia: Dostępna tylko przy korzystaniu z karabinów szturmowych. Strzał z karabinu generuje o 50% mniej ciepła, kosztuje 30% mniej celności. Czas działania: 12 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Poziom 9: Zwiększa obrażenia o 18%. Zwiększa celność o 26%.

Poziom 10: Zwiększa obrażenia o 19%. Zwiększa celność o 28%.

Poziom 11: Zwiększa obrażenia o 20%. Zwiększa celność o 30%.

Poziom 12: Mistrzowska fala ognia: Dostępna tylko przy korzystaniu z karabinów szturmowych. Strzał z karabinu generuje o 60% mniej ciepła, kosztuje 40% mniej celności. Czas działania: 15 sekund. Czas ładowania: 45 sekund.

Typy karabinów szturmowych

Poniżej znajduje się lista typów karabinów szturmowych oraz ich podstawowych statystyk:

Dewastator

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 294 308 322 336
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 61 65 69 74
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 49 51 53 53

Grom

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 234 247 260 273 286 299 312
Strzały do przegrzania: I II III 44 46 49 51 54 57 60
Wskaźnik celności: I II III 17 19 21 24 26 28 30

Groza

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 135 144 153 162 171 180 189 198 207 216
Strzały do przegrzania: 36 38 39 41 42 44 46 48 51 54
Wskaźnik celności: 1 1 1 1 1 4 6 9 12 15

HMWA

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 336 VIII IX 384
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 63 VIII IX 77
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 75 VIII IX 77

Karabin Typ VII-X

Uwaga: Karabin Typ VII-X nie posiada miejsca na ulepszenie.

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 280 294 308 322
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 29 31 33 36
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 80 80 81 81

Kovalyov

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 315 330 345 360
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 57 61 65 69
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 45 46 48 50

Lansjer

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 120 II 136 144 152 160 168 176 184 192
Strzały do przegrzania: 38 II 41 42 44 46 49 51 54 57
Wskaźnik celności: 1 II 5 7 10 13 15 17 20 23

Mściciel

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: 150 160 170 180 190 200 210 220 230 240
Strzały do przegrzania: 35 36 37 39 41 42 44 46 48 51
Wskaźnik celności: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Raptor

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 198 209 220 231 242 253 264
Strzały do przegrzania: I II III 49 51 54 57 61 65 69
Wskaźnik celności: I II III 31 33 34 36 38 40 42

Terminator

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 180 190 200 210 VIII 230 240
Strzały do przegrzania: I II III 42 44 46 49 VIII 54 56
Wskaźnik celności: I II III 7 10 13 15 VIII 20 23

Tsunami

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III 216 228 240 252 264 276 288
Strzały do przegrzania: I II III 46 49 51 54 57 60 64
Wskaźnik celności: I II III 24 26 28 30 32 34 36

Żywioł

Poziom broni: I II III IV V VI VII VIII IX X
Obrażenia: I II III IV V VI 273 286 299 312
Strzały do przegrzania: I II III IV V VI 65 69 74 81
Wskaźnik celności: I II III IV V VI 53 55 56 57

Klasy

Przedstawiciele następujących klas mogą posiadać umiejętność Karabiny Szturmowe:

  • Żołnierz
  • Krogański czempion
  • Agent turian

Źródło: Masseffect.wikia.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...