Żołnierz
Żołnierze są specjalistami w walce, idealnie sprawdzającymi się w pierwszej linii. Mają wysoki poziom żywotności, mogą uczyć się obsługi różnych typów broni, rozpoczynają ze zdolnością używania średniego pancerza, a docelowo mogą specjalizować się w ciężkim pancerzu.
Talenty
- Pistolety
- Strzelby
- Karabiny szturmowe
- Karabiny snajperskie
- Pancerz bojowy
- Pierwsza pomoc
- Szkolenie szturmowe
- Zdrowie
Talent klasowy
Żołnierz:
1. Zwiększa żywotność o 4%. Regeneruje 3 żywotności na sekundę.
2. Zwiększa żywotność o 6%. Regeneruje 3.5 żywotności na sekundę.
3. Zwiększa żywotność o 8%. Regeneruje 4 żywotności na sekundę.
4. Zwiększa żywotność o 10%. Regeneruje 4.5 żywotności na sekundę.
5. Zwiększa żywotność o 12%. Regeneruje 5 żywotności na sekundę.
6. Zwiększa żywotność o 14%. Regeneruje 5.5 żywotności na sekundę.
Inżynier
Inżynierowie specjalizują się w umiejętnościach technologicznych. Ich zdolność posługiwania się holograficznym omni-kluczem pozwala na łamanie zabezpieczeń, naprawę i modyfikowanie wyposażenia oraz unieszkodliwianie broni lub osłony przeciwników. Inżynierowie potrafią również leczyć towarzyszy. Mogą używać jedynie lekkich pancerzy i szkolić się wyłącznie w obsłudze pistoletów.
Talenty
- Pistolety
- Pancerz podstawowy
- Deszyfracja
- Hakowanie
- Elektronika
- Redukcja
- Pierwsza pomoc
- Medycyna
Talent klasowy
Inżynier:
1. Skraca czas ładowania Sabotażu, Przeciążenia, Redukcji, Hakowania SI, Porażenia nerwowego i Pierwszej pomocy o 4%. Zwiększa ochronę technologiczną o 6%.
2. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 6%. Zwiększa ochronę technologiczną o 9%.
3. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 8%. Zwiększa ochronę technologiczną o 12%.
4. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 10%. Zwiększa ochronę technologiczną o 15%.
5. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 12%. Zwiększa ochronę technologiczną o 18%.
6. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 14%. Zwiększa ochronę technologiczną o 21%.
Adept
Adepci są specjalistami od biotyki. Za pomocą dających się ulepszyć implantów, mogą korzystać z mocy biotycznych, by podnosić i rzucać różne obiekty, osłaniać oddział lub unieszkodliwiać przeciwników. Używają jedynie lekkich pancerzy i szkolą się wyłącznie w obsłudze pistoletów.
Talenty
- Pancerz podstawowy
- Pistolety
- Rzut
- Podniesienie
- Odkształcenie
- Osobliwość
- Zastój
Talent klasowy
Adept:
1. Skraca czas ładowania Rzutu, Podniesienia, Odkształcenia, Osobliwości, Bariery i Zastoju o 4%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 6%.
2. Skraca czas ładowania umiejętności biotycznych o 6%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 9%.
3. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 8%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 12%.
4. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 10%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 15%.
5. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 12%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 18%.
6. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 14%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 21%.
Szpieg
Szpiedzy łączą zdolności bojowe i technologiczne, dzięki czemu specjalizują się w unieszkodliwianiu wrogów z dużej odległości. Ich szkolenie w posługiwaniu się omni-kluczem koncentruje się na deszyfracji i działaniach ofensywnych, pomijając umiejętność leczenia. Potrafią posługiwać się karabinami snajperskimi oraz pistoletami i mogą używać średnich pancerzy.
Talenty
- Pistolety
- Karabiny snajperskie
- Pancerz taktyczny
- Zdrowie
- Elektronika
- Redukcja
- Deszyfracja
- Pierwsza pomoc
Talent klasowy
Szpieg:
1. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 5%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej przy korzystaniu z Sabotażu, Przeciążenia i Redukcji o 5%.
2. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 6%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 7%.
3. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 7%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o9%.
4. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 8%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 11%.
5. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 9%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 13%.
6. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 10%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 15%.
Strażnik
Strażnicy zostali wyszkoleni, by wykorzystywać zarówno biotykę, jak i zdolności technologiczne. Zwykle używają biotyki i zaawansowanych umiejętności leczenia, aby bronić swoich towarzyszy, choć mogą też razić wrogów atakami biotycznymi i technologicznymi. Skuteczniej niż pozostałe klasy radzą sobie z wykorzystywaniem biotyki i technologii, ale odbywa się to kosztem zdolności bitewnych. Mogą posługiwać się jedynie lekkimi pancerzami, nie są też w stanie przeszkolić się w zaawansowanym użyciu broni.
Talenty
- Rzut
- Podniesienie
- Bariera
- Zastój
- Deszyfracja
- Elektronika
- Pierwsza pomoc
- Medycyna
Talent klasowy
Strażnik:
1. Skraca czas odnawiania Rzutu, Podniesienia, Bariery i Zastoju o 3%. Skraca czas odnawiania Sabotażu, Przeciążenia, Pierwszej pomocy i Porażenia nerwowego o 3%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 2%. Zwiększa celność pistoletów o 4%.
2. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 5%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 4%. Zwiększa celność pistoletów o 7%.
3. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 6%. Zwiększa celność pistoletów o 10%.
4. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 8%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 8%. Zwiększa celność pistoletów o 13%.
5. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 10%. Zwiększa celność pistoletów o 16%.
6. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 12%. Zwiększa celność pistoletów o 19%.
Szturmowiec
Szturmowcy to biotyczni wojownicy, którzy łączą biotykę z bronią, by szybko i sprawnie pozbywać się wrogów. Są wyjątkowo skuteczni w walce na bliską odległość. Korzystają z pistoletów oraz strzelb i mogą specjalizować się w średnich pancerzach.
Talenty
- Pistolety
- Strzelby
- Szkolenie szturmowe
- Pancerz taktyczny
- Rzut
- Podniesienie
- Odkształcenie
- Bariera
Talent klasowy
Szturmowiec:
1. Zwiększa ochronę biotyczną o 6%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 5%.
2. Zwiększa ochronę biotyczną o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 6%.
3. Zwiększa ochronę biotyczną o 12%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 7%.
4. Zwiększa ochronę biotyczną o 15%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 8%.
5. Zwiększa ochronę biotyczną o 18%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 9%.
6. Zwiększa ochronę biotyczną o 21%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 10%.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz