Klasy

Tamer "Tamc." Bsoul czwartek, 9 lipca 2009

Żołnierz

Żołnierze są specjalistami w walce, idealnie sprawdzającymi się w pierwszej linii. Mają wysoki poziom żywotności, mogą uczyć się obsługi różnych typów broni, rozpoczynają ze zdolnością używania średniego pancerza, a docelowo mogą specjalizować się w ciężkim pancerzu.

Talenty

  • Pistolety
  • Strzelby
  • Karabiny szturmowe
  • Karabiny snajperskie
  • Pancerz bojowy
  • Pierwsza pomoc
  • Szkolenie szturmowe
  • Zdrowie

Talent klasowy

Żołnierz:

1. Zwiększa żywotność o 4%. Regeneruje 3 żywotności na sekundę.

2. Zwiększa żywotność o 6%. Regeneruje 3.5 żywotności na sekundę.

3. Zwiększa żywotność o 8%. Regeneruje 4 żywotności na sekundę.

4. Zwiększa żywotność o 10%. Regeneruje 4.5 żywotności na sekundę.

5. Zwiększa żywotność o 12%. Regeneruje 5 żywotności na sekundę.

6. Zwiększa żywotność o 14%. Regeneruje 5.5 żywotności na sekundę.

Inżynier

Inżynierowie specjalizują się w umiejętnościach technologicznych. Ich zdolność posługiwania się holograficznym omni-kluczem pozwala na łamanie zabezpieczeń, naprawę i modyfikowanie wyposażenia oraz unieszkodliwianie broni lub osłony przeciwników. Inżynierowie potrafią również leczyć towarzyszy. Mogą używać jedynie lekkich pancerzy i szkolić się wyłącznie w obsłudze pistoletów.

Talenty

  • Pistolety
  • Pancerz podstawowy
  • Deszyfracja
  • Hakowanie
  • Elektronika
  • Redukcja
  • Pierwsza pomoc
  • Medycyna

Talent klasowy

Inżynier:

1. Skraca czas ładowania Sabotażu, Przeciążenia, Redukcji, Hakowania SI, Porażenia nerwowego i Pierwszej pomocy o 4%. Zwiększa ochronę technologiczną o 6%.

2. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 6%. Zwiększa ochronę technologiczną o 9%.

3. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 8%. Zwiększa ochronę technologiczną o 12%.

4. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 10%. Zwiększa ochronę technologiczną o 15%.

5. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 12%. Zwiększa ochronę technologiczną o 18%.

6. Skraca czas ładowania wszystkich technologicznych umiejętności o 14%. Zwiększa ochronę technologiczną o 21%.

Adept

Adepci są specjalistami od biotyki. Za pomocą dających się ulepszyć implantów, mogą korzystać z mocy biotycznych, by podnosić i rzucać różne obiekty, osłaniać oddział lub unieszkodliwiać przeciwników. Używają jedynie lekkich pancerzy i szkolą się wyłącznie w obsłudze pistoletów.

Talenty

  • Pancerz podstawowy
  • Pistolety
  • Rzut
  • Podniesienie
  • Odkształcenie
  • Osobliwość
  • Zastój

Talent klasowy

Adept:

1. Skraca czas ładowania Rzutu, Podniesienia, Odkształcenia, Osobliwości, Bariery i Zastoju o 4%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 6%.

2. Skraca czas ładowania umiejętności biotycznych o 6%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 9%.

3. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 8%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 12%.

4. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 10%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 15%.

5. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 12%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 18%.

6. Skraca czas ładowania wszystkich umiejętności biotycznych o 14%. Zwiększa twoją ochronę biotyczną o 21%.

Szpieg

Szpiedzy łączą zdolności bojowe i technologiczne, dzięki czemu specjalizują się w unieszkodliwianiu wrogów z dużej odległości. Ich szkolenie w posługiwaniu się omni-kluczem koncentruje się na deszyfracji i działaniach ofensywnych, pomijając umiejętność leczenia. Potrafią posługiwać się karabinami snajperskimi oraz pistoletami i mogą używać średnich pancerzy.

Talenty

  • Pistolety
  • Karabiny snajperskie
  • Pancerz taktyczny
  • Zdrowie
  • Elektronika
  • Redukcja
  • Deszyfracja
  • Pierwsza pomoc

Talent klasowy

Szpieg:

1. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 5%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej przy korzystaniu z Sabotażu, Przeciążenia i Redukcji o 5%.

2. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 6%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 7%.

3. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 7%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o9%.

4. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 8%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 11%.

5. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 9%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 13%.

6. Zmniejsza ilość ciepła generowanego w pistoletach i karabinach snajperskich o 10%. Zwiększa obrażenia eksplozji miny technologicznej o 15%.

Strażnik

Strażnicy zostali wyszkoleni, by wykorzystywać zarówno biotykę, jak i zdolności technologiczne. Zwykle używają biotyki i zaawansowanych umiejętności leczenia, aby bronić swoich towarzyszy, choć mogą też razić wrogów atakami biotycznymi i technologicznymi. Skuteczniej niż pozostałe klasy radzą sobie z wykorzystywaniem biotyki i technologii, ale odbywa się to kosztem zdolności bitewnych. Mogą posługiwać się jedynie lekkimi pancerzami, nie są też w stanie przeszkolić się w zaawansowanym użyciu broni.

Talenty

  • Rzut
  • Podniesienie
  • Bariera
  • Zastój
  • Deszyfracja
  • Elektronika
  • Pierwsza pomoc
  • Medycyna

Talent klasowy

Strażnik:

1. Skraca czas odnawiania Rzutu, Podniesienia, Bariery i Zastoju o 3%. Skraca czas odnawiania Sabotażu, Przeciążenia, Pierwszej pomocy i Porażenia nerwowego o 3%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 2%. Zwiększa celność pistoletów o 4%.

2. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 5%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 4%. Zwiększa celność pistoletów o 7%.

3. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 6%. Zwiększa celność pistoletów o 10%.

4. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 8%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 8%. Zwiększa celność pistoletów o 13%.

5. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 10%. Zwiększa celność pistoletów o 16%.

6. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 12%. Zwiększa celność pistoletów o 19%.

Szturmowiec

Szturmowcy to biotyczni wojownicy, którzy łączą biotykę z bronią, by szybko i sprawnie pozbywać się wrogów. Są wyjątkowo skuteczni w walce na bliską odległość. Korzystają z pistoletów oraz strzelb i mogą specjalizować się w średnich pancerzach.

Talenty

  • Pistolety
  • Strzelby
  • Szkolenie szturmowe
  • Pancerz taktyczny
  • Rzut
  • Podniesienie
  • Odkształcenie
  • Bariera

Talent klasowy

Szturmowiec:

1. Zwiększa ochronę biotyczną o 6%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 5%.

2. Zwiększa ochronę biotyczną o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 6%.

3. Zwiększa ochronę biotyczną o 12%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 7%.

4. Zwiększa ochronę biotyczną o 15%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 8%.

5. Zwiększa ochronę biotyczną o 18%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 9%.

6. Zwiększa ochronę biotyczną o 21%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów i strzelb o 10%.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...