Praca nad "Project: Eternity" wre w najlepsze. Nawet po zakończeniu zbiórki środków pieniężnych na Kickstarterze, wciąż pojawiają się nowe informacje, propozycje do przedyskutowania. Skupiały się one w głównej mierze na stronie koncepcyjnej tytułu, choćby na takich sprawach jak nowe podejście Obsidianów do tzw. "punktów życia", czy też kwestiach związanych z uzbrojeniem ochronnym. Niemniej do tej pory nie dane nam było ujrzeć jakiś konkretnych efektów ich pracy, wszystko co mogliśmy poznać, pozostawało jedynie słowną, bądź pisaną informacją. A wiadomo – obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, czyż nie?

Chyba wreszcie i sami producenci doszli do tego wniosku, publikując kilka grafik. Najbardziej interesujące spośród nich, moim zdaniem, są dwie. Mianowicie, te przedstawiające trójwymiarowe modele postaci: jeden jaki będziemy mogli obserwować walcząc, bądź przemieszczając się po świecie gry; drugi, zdecydowanie bardziej szczegółowy, prezentujący wizerunek bohatera w panelu ekwipunku. Co ciekawe, można na nich zaobserwować dwa różne zestawy pancerzy, w ten sposób graficy chcieli pokazać styl, w jakim projektowane będzie uzbrojenie. Moim zdaniem prezentują się całkiem, całkiem... Dokładniej wypowiem się w artykule podsumowujących dotychczas zebrane informacje, który to powinien ukazać się jakoś po świętach. Oprócz wspomnianych wyżej grafik, zaserwowano także kilka nowych "concept artów", a także screen z kilku piętrowym budynkiem. Pozostaje mi teraz nic innego, jak zaprosić czytelników do dyskusji oraz obejrzenia grafik w rozszerzeniu newsa – zapraszam zatem!

Komentarze
*Czemu bez brody!?
Dobrze, że pracują, pytają faktycznych producentów gry (czyli tych, co na nią już dali pieniążek) co i jak i mają z nimi stały kontakt.
Dodaj komentarz