Project Eternity – część druga naszego tłumaczenia FAQ gry

3 minuty czytania

Przychodzi w końcu ten czas, kiedy trzeba odłożyć wszystko na bok i wziąć się za wykonanie obiecanej roboty. Zatem bez niepotrzebnego gadania – przyszła pora na zaserwowanie naszym czytelnikom części drugiej tłumaczenia działu FAQu Obsiadianowego erpega. Jeśli ktoś z was przegapił newsa, który zapoczątkował cała akcję, to proszę kliknąć tutaj. A jeszcze jedno – z racji tego, że to kontynuacja, zaczynamy od odpowiedzi na pytania numer sześć – stąd ta dziwna z pozoru numeracja. Skoro ogłoszenia już za nami, niniejszym zapraszam do lektur!

project eternity, bitwa

6. W jakim stylu graficznym będzie utrzymana gra?

Styl grafik jest całkiem realistyczny, prezentuje, szczególnie w środowisku zewnętrznym, nieco stonowaną, naturalną paletę kolorów. Proporcje postaci są również utrzymane w realistycznym stylu. Ekwipunek został tak zaprojektowany, by proporcjami odpowiadać historycznym, ziemskim odpowiednikom, z naciskiem aby ich forma nie mijała się z funkcją. Niemniej, ponieważ ta gra to fantasy, otoczenie też będzie fantastyczne, z nieziemska architekturą, niezwykłymi materiałami, olśniewającymi kolorami, a także, gdy to będzie konieczne, pięknymi zdobieniami.

7. A co wiadomo o realiach i fabule gry?

Akcja Project Eternity została umiejscowiona w świecie wykreowanym przez Obsidian Entertainment, w którym dusze śmiertelników związane zostały z pradawnym, a także przedziwnym, cyklem życia i reinkarnacji, a wielu wierzy, że na jego pieczy stoją bogowie. Chociaż przekonania rozmaitych kultur, jak i jednostek, na temat natury i celu tego cyklu są różnorodne, dopiero niedawno śmiertelnicy za pomocą "nauki animancji" (nauki o duchu – dop. Ranger) uzyskali znaczący postęp w badaniach nad jego podstawowymi mechanizmami

Fabuła rozgrywa się w małym kraju półkuli południowej, znanym jako "Dyrwood". "Dyrwood" to silnie zalesiony, nadmorski region, w którym osiedlili się przybysze z zamorskich imperiów kolonialnych, i których połączyły niełatwe relacje z autochtonami, plemionami orlan i elfów, strzegącymi położonych w wewnątrz dzikich, leśnych ostępów pradawnych ruin – "Eír Glanfath". Starożytny "Eir Glanfath" był istnym tyglem ras, wznoszących za pomocą substancji zwanej adrą, skomplikowane w konstrukcji, często masywne, budowle. Chociaż los jaki spotkał pradawnych Glanfathijan jest nieznany, to pozostałości niebezpiecznych i obszernych ruin wskazują, że posiedli swego czasu wiedzę o mechanizmach dusz. Pragnienie zdobycia tej wiedzy jest powodem, dla którego wszystkie okoliczne mocarstwa tak desperacko pragną zbadać i złupić pozostałości miasta Glanfathan, popadając przy tym w konflikty, zarówno z autochtonami, jak i ze sobą wzajemnie.

Głównym bohaterem (bądź bohaterką) opowieści jest nowo przybyła do Dyrwood osoba, która była świadkiem przedziwnego, nadnaturalnego zdarzenia. Wydarzenie postawiło ją w trudnym płożeniu, szereg problemów, jaki na nią spadł przy tej okazji, zmusza ją do wędrówek po nieznanym świecie, celem ich rozwiązania.

8. Jaki silnik napędza Project Eternity?

Silnik Unity, wzbogacony o rozwiązania zaprojektowane przez Obsidian Entertainment.

9. Na jakich platformach dostępna będzie gra?

Wypuścimy Project Eternity na pecetowe systemy – Windows, Mac i Linuks. Pobrać grę będzie można ze strony Steama i GoGa.

10. Czy Project Eternity będzie wykorzystywał formy zabezpieczeń w stylu DRMów (digital rights management)?

Wersja GoGowa jest wolna od zabezpieczeń DRM. Steamowa wersja działa tak, jak każda inna steamowa gra, czyli nie posiada żadnym dodanych DRMów. Nie ma więc żadnych onlinowych utrudnień, ani nałożonych przez nas DRMów.

11. Jakie będziecie wspierać rozdzielczości ekranu?

Project Eternity będzie wpierał rozdzielczość 1280x720 i w górę. Plansze są generowane w wysokich rozdzielczościach i obsługiwać będą szeroki zakres skalowania.

12. Co jeszcze fajnego i ciekawego zawrzecie w grze?

Dzięki wsparciu ze strony fanów, gracze będą mieli dostęp zarówno do domu gracza, jak też i do kompletnej twierdzy. Dodatkowo czeka ich ekstrapolacja 15-poziomowego mega-podziemia, "Nieskończonych Ścieżek Od Nua". Dla graczy lubiących bardziej ekstremalną rozgrywkę, przygotowaliśmy trzy dodatkowe tryby gry: "eksperta" (wyłącza wspomagające gracza opcje),"ścieżkę potępionych" (znacznie zwiększa poziom trudności i złożoności spotkań) i "próbę żelaza" (pozwala tylko raz zapisać gra, śmierć drużyny = koniec gry, opcje zapisywania gry zostały usunięte).

project eternity, mega loch

To tyle z naszej strony! Chciałbym jeszcze na koniec podziękować Ati, Lionelowi i Hassanowi za nieocenioną pomoc przy tłumaczeniu tej części tekstu. Plus Matthiasowi za celną uwagę. Dziękuję.

Komentarze

0
·
To Eír Glanfath przypomina nieco historię z mythallarem Netherilu, co nie zmienia faktu, że jest nawet ciekawie.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...