Ashley Williams
Siła biotyki: 0%
Siła technologii: 0%
Siła bojowa: 100%
Sierżant Ashley Williams idąc za rodzinną tradycją zaciągnęła się do wojsk Przymierza zaraz po ukończeniu szkoły średniej. Jest typowym żołnierzem, który potrafi korzystać z każdego rodzaju broni oraz założyć najcięższe modele pancerzy. Gracz ma okazję ją spotkać w czasie ataku na Eden Prime, gdzie cały oddział pani sierżant został zniszczony przez gethy – syntetyczne formy życia. Bez namysłu wykonuje rozkazy, czego dowodem jest jej zdanie skierowane do komandora: "Pan mówi skacz, ja pytam jak wysoko".
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Pistolety | Strzelec wyborowy |
Strzelby | Rzeź |
Karabiny szturmowe | Fala ognia |
Karabiny snajperskie | Zabójstwo |
Pancerz bojowy | Wzmocnienie tarczy |
Pierwsza pomoc | Pierwsza pomoc |
Szkolenie szturmowe | Przypływ adrenaliny |
Zdrowie | Niewrażliwość |
Talent klasowy
Żołnierz:
1. Zwiększa żywotność o 4%. Regeneruje 3 żywotności na sekundę.
2. Zwiększa żywotność o 6%. Regeneruje 3.5 żywotności na sekundę.
3. Zwiększa żywotność o 8%. Regeneruje 4 żywotności na sekundę.
4. Zwiększa żywotność o 10%. Regeneruje 4.5 żywotności na sekundę.
5. Zwiększa żywotność o 12%. Regeneruje 5 żywotności na sekundę.
6. Zwiększa żywotność o 14%. Regeneruje 5.5 żywotności na sekundę.
Kaidan Alenko
Siła biotyki: 50%
Siła technologii: 50%
Siła bojowa: 0%
Porucznik Kaidan Alenko jako Strażnik uczony był posługiwania się siłą biotyki i technologii, co czyni go przydatnym, lecz mało wytrzymałym członkiem drużyny na polu bitwy. Posiada podstawowe umiejętności tych dwóch klas. Niestety jego szkolenie w broniach stoi na zerowym poziomie. Swoje zdolności biotyczne kształcił na Stacji Gagarina, zwanej też "Skokiem Zero", a jego nauczycielem był niejaki Vyrnnus, turiański biotyk. W celu wzmocnienia swoich umiejętności ma wszczepione implanty L2, które często prowadzą do nieodwracalnych zmian w mózgu. Kaidan ma szczęście i miewa tylko migreny.
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Rzut | Rzut |
Podniesienie | Podniesienie |
Bariera | Bariera |
Zastój | Zastój |
Deszyfracja | Sabotaż |
Elektronika | Przeładowanie |
Pierwsza pomoc | Pierwsza pomoc |
Medycyna | Porażenie nerwowe |
Talent klasowy
Strażnik:
1. Skraca czas odnawiania Rzutu, Podniesienia, Bariery i Zastoju o 3%. Skraca czas odnawiania Sabotażu, Przeciążenia, Pierwszej pomocy i Porażenia nerwowego o 3%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 2%. Zwiększa celność pistoletów o 4%.
2. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 5%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 4%. Zwiększa celność pistoletów o 7%.
3. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 6%. Zwiększa celność pistoletów o 10%.
4. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 8%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 8%. Zwiększa celność pistoletów o 13%.
5. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 10%. Zwiększa celność pistoletów o 16%.
6. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 12%. Zwiększa celność pistoletów o 19%.
Garrus Vakarian
Siła biotyki: 0%
Siła technologii: 50%
Siła bojowa: 50%
Garrus jest turiańskim agentem śledczym Służb Ochrony Cytadeli. Pochodzi z rodziny, która nigdy nie poważała obecności Widm w galaktyce. Swoimi słowami często udowadnia, że podobnie jak inni z jego rasy, często myśli o popełnieniu zemsty na swoich wrogach. Jednak w przeciwieństwie do większości turian, Garrus już od dawna podejrzewał Sarena o potajemne i nielegalne działanie. Przyłącza się do drużyny w czasie śledztwa w klinice medycznej. Niestety, brak kilku podstawowych umiejętności sprawia, że jest łatwym celem na polu bitwy. Potrafi jednak świetnie posługiwać się karabinami szturmowymi i snajperskimi.
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Karabiny szturmowe | Fala ognia |
Karabiny snajperskie | Zabójstwo |
Pancerz taktyczny | Wzmocnienie tarczy |
Szkolenie szturmowe | Przypływ adrenaliny |
Deszyfracja | Sabotaż |
Redukcja | Redukcja |
Pierwsza pomoc | Pierwsza pomoc |
Elektronika | Przeładowanie |
Talent klasowy
Agent Turian:
1. Poprawia celność broni o 4%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 4%.
2. Poprawia celność broni o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 5%.
3. Poprawia celność broni o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 6%.
4. Poprawia celność broni o 13%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 7%.
5. Poprawia celność broni o 16%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 8%.
6. Poprawia celność broni o 19%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 9%.
Urdnot Wrex
Siła biotyki: 50%
Siła technologii: 0%
Siła bojowa: 50%
Wrex jako kroganin często potrafi się odpowiednio wysłowić na temat i udowodnić swoje słowa czynami. Urodził się pod koniec rebelii Krogan, około 1400 lat temu. Jako najemnik często otrzymuje zadania związane ze zabiciem danego celu. Zanim obrał taką ścieżkę, był wodzem jednego z wielu istniejących plemion krogan. Przyznaje się też do zabicia swojego ojca. Dużo myśli również o odrodzeniu dawnej potęgi krogan, co udowodnił swoją postawą na Virmirze. Jego umiejętność posługiwania się karabinami szturmowymi oraz zdolności biotyczne przy bardzo dużej odporności sprawiają, że jego obecność w czasie misji jest wręcz wymagana. Do drużyny gracza przyłączy się po rozmowie w akademii SOC.
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Karabiny szturmowe | Fala ognia |
Strzelby | Rzeź |
Pancerz bojowy | Wzmocnienie tarczy |
Zdrowie | Niewrażliwość |
Odkształcenie | Odkształcenie |
Rzut | Rzut |
Bariera | Bariera |
Zastój | Zastój |
Talent klasowy
Krogański czempion:
1. Regeneruje 3 punkty życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 50%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 25%.
2. Regeneruje 3,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 75%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 30%.
3. Regeneruje 4 punkty życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 100%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 35%.
4. Regeneruje 4,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 125%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 40%.
5. Regeneruje 5 punktów życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 150%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 45%.
6. Regeneruje 5,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 175%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 50%.
Tali'Zorah nar Rayya
Siła biotyki: 0%
Siła technologii: 100%
Siła bojowa: 0%
Tali jak każdy z jej rasy pochodzi z Flotylli. W momencie, gdy gracz ją spotyka, odbywa swoją pielgrzymkę. To właśnie Tali przyczyni się do zdemaskowania Sarena. W czasie walk z gethami jej umiejętności technologiczne mogą się okazać bardzo przydatne. Posiada też wiedzę o strzelbach i pistoletach, co nie przekreśla jej roli w czasie licznych walk. Przyłącza się do drużyny po udaremnieniu zamachu na nią w jednym z zaułków dolnych okręgów.
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Pistolety | Strzelec wyborowy |
Strzelby | Rzeź |
Pancerz podstawowy | Wzmocnienie tarczy |
Pierwsza pomoc | Pierwsza pomoc |
Deszyfracja | Sabotaż |
Hakowanie | Hakowanie SI |
Elektronika | Przeładowanie |
Redukcja | Redukcja |
Talent klasowy
Maszynista Quarian:
1. Zwiększa odporność techniczną o 10%. Zwiększa pojemność tarcz o 60.
2. Zwiększa odporność techniczną o 15%. Zwiększa pojemność tarcz o 90.
3. Zwiększa odporność techniczną o 20%. Zwiększa pojemność tarcz o 120.
4. Zwiększa odporność techniczną o 25%. Zwiększa pojemność tarcz o 150.
5. Zwiększa odporność techniczną o 30%. Zwiększa pojemność tarcz o 180.
6. Zwiększa odporność techniczną o 35%. Zwiększa pojemność tarcz o 210.
Liara T'Soni
Siła biotyki: 100%
Siła technologii: 0%
Siła bojowa: 0%
Liara od dzieciństwa interesuje się historią Protean. Badając ich liczne ruiny dowiadywała się kolejnych rzeczy na temat ich tajemniczego zniknięcia. Przez inne asari jest uważana jeszcze za dziecko, bo ma "tylko" 106 lat. Jej matką jest Benezja; "ojca" niestety nie zna. W czasie jednej z rozmów przyznaje się też, że lubi samotność. Jako biotyczka posiada potężne umiejętności, które mogą zneutralizować wrogów na jakiś czas. Niestety nie potrafi sprawnie posługiwać się broniami palnymi. Gracz ma okazję ją spotkać w gromadzie Artemis Tau, w systemie Knossos.
Talenty: | Umiejętności: |
---|---|
Rzut | Rzut |
Podniesienie | Podniesienie |
Odkształcenie | Odkształcenie |
Osobliwość | Osobliwość |
Bariera | Bariera |
Zastój | Zastój |
Pierwsza pomoc | Pierwsza pomoc |
Elektronika | Przeładowanie |
Talent klasowy
Naukowiec Asari:
1. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 4%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 20. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 1%.
2. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 6%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 30. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 2%.
3. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 8%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 40. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 3%.
4. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 10%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 50. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 4%.
5. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 12%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 60. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 5%.
6. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 14%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 70. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 6%.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz