System chwały bojowej polega na pozyskiwaniu specjalnego rodzaju punktów w zamian za pokonanie członka wrogiej frakcji w konfrontacji PvP. Za każdego zabitego osobnika gracz otrzymuje określoną pulę punktów chwały bojowej [combat glory].
Ich ilość związana jest z poziomami walczących postaci. Gracz nie uzyska żadnych profitów za zabicie niskopoziomowej lub wciąż tej samej postaci. Jeżeli walka rozgrywa się w grupach, punkty chwały są równo rozdzielane wszystkim członkom.
Istnieją dwa wskaźniki punktów chwały bojowej:
- Zwycięstwo [Victory]
- Chwała [Glory]
Zwycięstwo odnosi się do liczby zabitych postaci. Owa informacja jest na stałe przypisana do danego osobnika, podczas gdy chwała jest usuwana co tydzień.
Po uzyskaniu odpowiedniej liczby punktów chwały bojowej, gracze uzyskają rangi. Istnieją cztery jej rodzaje, w zależności od przynależności do frakcji. Dzięki nim gracz może uzyskać zniżkę na specjalne przedmioty u kupców. Im wyższa ranga, tym większy rabat. Po siedmiu dniach rangi oraz punkty chwały zostają usunięte.
Gracze chętni do przetestowania własnych zdolności PvP mogą wziąć udział w zadaniach, które polegają na polowaniu na graczy innej frakcji. Wszyscy uczestnicy walki PvP zyskują reputację za zabijanie przeciwników.
Źródło: en.allods.gpotato.eu
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz