Frakcja: Imperium
Rasa: Orkowie
Archetyp: Zwiadowca
Typ Pancerza: wyłącznie skórzane ubrania
Umiejętność Specjalna: No Escape – powala rzucającemu na śledzenie przeciwnika, uniemożliwiając mu ukrycie się lub stanie się niewidzialnym.
Charakterystyka
Duża część Orków nie uznaje żadnego autorytetu. Tacy aspołeczni, niezależni osobnicy mogą zostać wyszkoleni na świetnych Maruderów – ekspertów od cichego poruszania się i zabójstw. By nim zostać, ochotnik musi przejść przez psychologiczny test, mający na celu złamanie jego woli i przyzwyczajenie do myśli, że zabicie wroga w nieczystej walce jest moralnie akceptowane.
Często Maruderzy uznawani są przez własne plemiona za wyrzutków. Chociaż wśród cywilizowanych klanów odchodzi się od tego postępowania, zdarza się to czasem. Z drugiej strony uzdolniony Maruder może pewnego dnia uzyskać uznanie, zostając jednym z bohaterów i dostając się do panteonu szanowanych duchów.
Obecnie orkowych Maruderów jest mało, lecz tworzą silne bractwo. Dzielą się tajnikami swoich sztuk z innymi członkami oraz rozważnie dobierają nowych, zanim powierzą im najtrudniejsze zadania. Im trudniej osiągnąć cel, im większe wyzwanie, tym zyskuje się więcej poważania.
Źródło: en.allods.gpotato.eu
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz