Każdy mieszkaniec świata Sarnaut traktuje śmierć w bitwie na swój sposób. Jednakże dla obywateli Ligi i Imperium jest ona czymś więcej niż końcem istnienia.
Dla Kanian jest odpoczynkiem od codziennych problemów i spraw, dla Gibberlingów niefortunnym nieporozumieniem, a dla Elfów kulminacją egzystencji, jednym z najpiękniejszych momentów ich życia.
Członkowie Imperium mają podobne podejście do śmierci na polu bitwy. Orkowie mają do niej porównywalny stosunek, co do przegrania finałowego meczu o Imperialny Puchar Goblinoball: Tak czy inaczej, będzie jeszcze wiele meczów i wiele finałów. Xadaganianie nie uważają jej za coś trwałego, to tylko kolejna przeszkoda na ich drodze ku celowi. Powstańcy, z wiadomych powodów, wierzą, iż śmierć jest wartościowsza niż samo życie. Tym, którzy powstali z martwych, dała nieśmiertelność.
Powód tak lekkomyślnego zachowania w stosunku do ulotnej iskry życia można łatwo wyjaśnić. Chociaż mieszkańcy allodiów nie są nieśmiertelni, a ich ciała mogą zostać dotknięte starością bądź chorobą, każda osoba zmarła na polu bitwy nie ulega zapomnieniu, lecz ma szansę na zmartwychwstanie.
Czas spędzony w Czyśćcu [the Purgatory] jest związany z rozwojem postaci i jej poziomem. Wysokopoziomowi herosi będą musieli czekać dłużej, zanim zostaną wypuszczeni. Jednakże ten okres może zostać zredukowany, dzięki mirrze, którą można nabyć u odpowiednich sprzedawców. Postacie z wystarczającą ilością żywicy mogą prosić Sługi Tensessa o łaskę. Należy pamiętać, by zebrać mirrę będąc jeszcze żywym, gdyż w Czyśćcu nie prowadzi się handlu. Bohater pojawi się przy najbliższym punkcie ożywiania od miejsca zgonu. Po śmierci nie traci się żadnych punktów doświadczenia, ekwipunku czy przedmiotów.
Źródło: en.allods.gpotato.eu
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz