„Skyrim” – garść informacji o dodatku „Dawnguard”

2 minuty czytania

Czołem, nieustraszeni pogromcy wampirów i krwiopijcy z piekła rodem. Jeżeli nie należycie do grupki wybrańców, którzy słyną ze szczególnej cierpliwości i aż ściska Was w dołku, aby poznać najświeższe fakty na temat pierwszego oficjalnego dodatku do „The Elder Scrolls V: Skyrim”, to mam wyjątkowo dobre wieści. Jak to zwykle bywa w naszym przaśnym światku, jeden z wirtualnych samarytan zza morza dorwał w swoje ręce najświeższy numer czasopisma „Game Informer”, w którym znajduje się niewielka zapowiedź „Dawnguard”. Oczywiście, w przypływie odruchu dobrego serca, postanowił podzielić się z nami kilkoma intrygującymi informacjami, jakie można wychwycić we wspomnianym tekście.

skyrim, dawngaurd

Wygląda na to, że motyw z przemianą we „Władcę wampirów” i dodaniem kilku nowych narzędzi mordu (m.in. kusze i włócznie), które mogliśmy zaobserwować na pierwszym zwiastunie, nie jest ostatnim dobrodziejstwem „kreatywnego tygodnia”, jakie zostanie wprowadzone do „Skyrim” wraz z nowym rozszerzeniem. Warto rzucić okiem, zwłaszcza, jeżeli nie macie ochoty czekać do targów E3.

Tak więc w telegraficznym skrócie…

  • Intryga w „Dawnguard” skupia się na powrocie legendarnego władcy wampirów zwanego Harkonem. Krwiopijca ma tylko jeden cel – ostateczne pokonanie największego wroga swojego gatunku, jakim jest Słońce.
  • Rozszerzenie postawi Dovahkiina przed wyborem jednej ze zwaśnionych stron – „Zakonu Świtu” (organizacja specjalizująca się w tropieniu wampirów na terenie całego Tamriel) lub „Klanu Harkona”. Ta decyzja ponoć nie będzie należeć do najłatwiejszych, gdyż w zależności od podjętego wyboru, zostaniemy uraczeni inną, unikalną zawartością.
  • W grze pojawią się dwie nowe posiadłości – jedna dla każdej strony konfliktu.
  • Jeżeli zdecydujemy się wesprzeć niecne plany Harkona, to na pewnym etapie przygody otrzymamy możliwość przemiany we władcę wampirów (z tej formy będzie można „wyjść” w każdym momencie), która otworzy przed bohaterem wachlarz świeżych talentów.

    skyrim, dawngaurd
  • Wilkołaki i wampiry otrzymają swoje własne drzewka z profitami.
  • Nowe stwory – gargulce, nieumarłe ogary, opancerzone trolle oraz legendarne smoki.
  • Pewne zadania wymuszą na bohaterze wędrówkę do krain Otchłani. Jedną z nich jest Kopiec Dusz, czyli królestwo uwięzionych i niespokojnych duchów.
  • Jednym z nowych smoczych okrzyków jest „Wyrwanie duszy”, który umożliwi wezwanie ducha zabitego przeciwnika i wykorzystanie go do walki u naszego boku.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteśmy zadowoleni z wyglądu bądź nawet płci protagonisty, to dodatek wprowadzi opcje umożliwiającą zmianę niechcianych wyborów w trakcie przygody. Chłopcy ze Szczurzych Nor w Pękninie podobno znają się na rzeczy i nie wymagają jakiejś bajońskiej kwoty za zabiegi upiększające.

Komentarze

0
·
Czekam z zainteresowaniem, może nie koniecznie na same starcie Zakonu z Władcą Wampirów, ale na inne udoskonalenia w grze jak kusza czy włócznia (ta druga wydaje się szczególnie klimatyczna), czy walka z konia.
0
·
Walka na koniu pojawi się przed dodatkiem, w następnym patchu. Zapowiada się fajne DLC.
0
·
Nowym okrzykiem nie jest "Łza Dusz". Po angielsku jest to Soul Tear, więc prędzej brzmieć to będzie "Wyrwanie Duszy".

Yep, masz całkowitą rację. Tak to jest, jak się człowiek śpieszy i nie przetrawi dobrze informacji. Błąd poprawiony, wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Pozdrawiam - Tokar.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...