Na skróty:
Abaceański długopłetwiak
Efekty:
- podatność na mróz,
- premia do przywracania,
- premia do skradania,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,5
Wartość: 15
Występowanie: rzeki, strumienie, beczki rybne.
Bagienna grzybnia
Efekty:
- odporność na porażenie,
- paraliż,
- przewlekłe osłabienie magii,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 5
Występowanie: bagna.
Biały kapelusz
Efekty:
- podatność na mróz,
- premia do ciężkiego pancerza,
- przywrócenie magii,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,3
Wartość: 0
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Błękitny górski kwiat
Efekty:
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do przywołania,
- premia do zdrowia,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: kępy górskich kwiatów.
Cyrodilska ogonnica
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- premia do przywracania,
- strach,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 15
Występowanie: rzeki i strumienie.
Czerwony górski kwiat
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- premia do magii,
- przywrócenie magii,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: kępy górskich kwiatów.
Czosnek
Efekty:
- odporność na trucizny,
- premia do kondycji,
- regeneracja magii,
- regeneracja zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 1
Występowanie: rośnie na farmach i dziko, ale również w domach przy kuchniach oraz w gospodach.
Duże poroże
Efekty:
- osłabienie regeneracji kondycji,
- premia do kondycji,
- przywrócenie kondycji,
- spowolnienie.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: przy upolowanych łosiach.
Dzwonecznik Kostuchy
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- spowolnienie,
- wrażliwość na trucizny,
- wyniszczenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 4
Występowanie: bagna, szczególnie te na południe od Samotni.
Ektoplazma
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- premia do magii,
- premia do zniszczenia,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 25
Występowanie: z ciał zabitych istot duchopodobnych.
Elfie ucho
Efekty:
- odporność na ogień,
- podatność na mróz,
- premia do celności,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: rośnie na farmach i dziko, ale również w domach przy kuchniach oraz w gospodach.
Gałązka ostu
Efekty:
- odporność na mróz,
- odporność na trucizny,
- premia do ciężkiego pancerza,
- wyniszczenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: powszechne.
Gnilec Namiry
Efekty:
- osłabienie magii,
- premia do otwierania zamków,
- regeneracja zdrowia,
- strach.
Waga: 0,3
Wartość: 0
Występowanie: jaskinie.
Histokarp
Efekty:
- oddychanie pod wodą,
- osłabienie regeneracji kondycji,
- premia do magii,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,3
Wartość: 6
Występowanie: rzeki i strumienie.
Ikra zębacza
Efekty:
- odporność na trucizny,
- premia do kondycji,
- premia do kradzieży kieszonkowej,
- przewlekłe osłabienie zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 3
Występowanie: wzdłuż brzegów rzek.
Jagody jałowca
Efekty:
- osłabienie regeneracji kondycji,
- podatność na ogień,
- premia do celności,
- regeneracja zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: okolice Markarthu, przy drogach w mroźnych górskich rejonach.
Jajo chaurusa
Efekty:
- niewidzialność,
- osłabienie magii,
- premia do kondycji,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,2
Wartość: 10
Występowanie: jaskinie falmerów.
Jajo drozda
Efekty:
- odporność na porażenie,
- premia do otwierania zamków,
- przywrócenie kondycji,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,5
Wartość: 2
Występowanie: gniazda na ziemi, głównie w zachodniej części Skyrimu.
Jajo kurczaka
Efekty:
- oddychanie pod wodą,
- odporność na magię,
- osłabienie regeneracji magii,
- przewlekłe osłabienie kondycji.
Waga: 0,5
Wartość: 2
Występowanie: kurze gniazda w wioskowych kurnikach.
Jajo skałoświerga
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- podatność na magię,
- premia do broni jednoręcznej,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,5
Wartość: 2
Występowanie: ptasie gniazda w górach.
Jastrzębi dziób
Efekty:
- odporność na mróz,
- odporność na porażenie,
- premia do udźwigu,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,3
Wartość: 15
Występowanie: z upolowanego jastrzębia.
Jastrzębie pióra
Efekty:
- premia do broni jednoręcznej,
- premia do lekkiego pancerza,
- premia do skradania,
- uleczenie choroby.
Waga: 0,1
Wartość: 15
Występowanie: z upolowanego jastrzębia.
Korzeń Jarrin
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- osłabienie magii,
- osłabienie regeneracji magii,
- osłabienie zdrowia.
Waga: 0,5
Wartość: 10
Występowanie: od Astrid przy okazji wykonywania zadań dla Mrocznego Bractwa.
Korzeń nirnu
Efekty:
- niewidzialność,
- odporność na magię,
- osłabienie kondycji,
- osłabienie zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 10
Występowanie: wzdłuż brzegów jezior i rzek.
Korzeń palowy
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do iluzji,
- przywrócenie magii,
- regeneracja magii.
Waga: 0,5
Wartość: 15
Występowanie: przy ciałach zabitych wił.
Krasnoludzki olej
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do iluzji,
- przywrócenie magii,
- regeneracja magii.
Waga: 0,3
Wartość: 15
Występowanie: krasnoludzkie ruiny.
Krwawiąca korona
Efekty:
- odporność na magię,
- podatność na ogień,
- premia do blokowania,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,3
Wartość: 10
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Księżycowy cukier
Efekty:
- odporność na mróz,
- podatność na ogień,
- przywrócenie magii,
- regeneracja magii.
Waga: 0,3
Wartość: 50
Występowanie: karawany Khajitów.
Kępa pełzacznicy
Efekty:
- osłabienie regeneracji kondycji,
- podatność na magię,
- premia do udźwigu,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,2
Wartość: 1
Występowanie: wzdłuż drogi na południe od Wichrowego Tronu.
Lawenda
Efekty:
- odporność na magię,
- premia do kondycji,
- premia do przywołania,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: okolice Białej Grani.
Ludzkie mięso
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- paraliż,
- premia do skradania,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,3
Wartość: 1
Występowanie: głównie w dwemerskich ruinach.
Ludzkie serce
Efekty:
- osłabienie magii,
- osłabienie regeneracji magii,
- osłabienie zdrowia,
- szał.
Waga: 1
Wartość: 0
Występowanie: głównie przy wioskach Falmerów.
Lśniącopył
Efekty:
- odporność na porażenie,
- osłabienie magii,
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do zniszczenia.
Waga: 0,5
Wartość: 20
Występowanie: z zabitej Matki ogników.
Łuski zębacza
Efekty:
- odporność na mróz,
- premia do blokowania,
- podatność na ogień,
- premia do ciężkiego pancerza.
Waga: 0,1
Wartość: 3
Występowanie: z zabitych zębaczy.
Łuskwiak
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do iluzji,
- premia do udźwigu,
- regeneracja kondycji.
Waga: 0,3
Wartość: 4
Występowanie: na starych pniach drzew.
Łój trolla
Efekty:
- odporność na trucizny,
- osłabienie zdrowia,
- premia do broni dwuręcznej,
- szał.
Waga: 1
Wartość: 15
Występowanie: z zabitych trolli.
Mała perła
Efekty:
- odporność na mróz,
- premia do broni jednoręcznej,
- premia do przywracania,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: dwemerskie ruiny w Wichrowym Tronie.
Małe poroże
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- premia do przywracania,
- przewlekłe osłabienie kondycji,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: przy upolowanych jeleniach.
Mora Tapinella
Efekty:
- premia do iluzji,
- przewlekłe osłabienie zdrowia,
- przywrócenie magii,
- regeneracja kondycji.
Waga: 0,3
Wartość: 4
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Motyle skrzydło
Efekty:
- osłabienie magii,
- premia do handlu,
- przewlekłe osłabienie kondycji,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 3
Występowanie: ze złapanych motyli.
Mroźna Mirriam
Efekty:
- odporność na mróz,
- osłabienie regeneracji kondycji,
- premia do skradania,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: wisi przy kuchniach w domach i gospodach.
Muchomor czerwony
Efekty:
- odporność na ogień,
- premia do broni dwuręcznej,
- regeneracja kondycji,
- szał.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Mączka kostna
Efekty:
- odporność na ogień,
- osłabienie kondycji,
- premia do przywołania,
- wyniszczenie kondycji.
Waga: 0,5
Wartość: 5
Występowanie: z pokonanych draugrów oraz przy szkieletach.
Niebieski ostroskrzydlak
Efekty:
- odporność na porażenie,
- premia do kradzieży kieszonkowej,
- przywrócenie zdrowia,
- strach.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: okolice płytkich stawów.
Norska pękla
Efekty:
- oddychanie pod wodą,
- osłabienie magii,
- premia do kradzieży kieszonkowej,
- regeneracja zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 5
Występowanie: głównie pod wodą.
Ogon ślizgacza
Efekty:
- osłabienie regeneracji kondycji,
- osłabienie zdrowia,
- premia do lekkiego pancerza,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 3
Występowanie: z pokonanych ślizgaczy.
Okład z ognika
Efekty:
- odporność na magię,
- premia do udźwigu,
- premia do zniszczenia,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: z zabitej Matki ogników.
Oko kota szablozębnego
Efekty:
- osłabienie magii,
- przywrócenie kondycji,
- przywrócenie zdrowia,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: z zabitych kotów szablozębnych.
Okoń srebnoboczny
Efekty:
- odporność na mróz,
- osłabienie regeneracji kondycji,
- przywrócenie kondycji,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 15
Występowanie: rzeki i strumienie.
Olbrzymi porost
Efekty:
- podatność na porażenie,
- przywrócenie magii,
- wrażliwość na trucizny,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 5
Występowanie: bagna.
Pajęcze jajo
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do celności,
- premia do otwierania zamków.
Waga: 0,2
Wartość: 5
Występowanie: pajęcze gniazda.
Paluch giganta
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- osłabienie regeneracji kondycji,
- premia do udźwigu,
- premia do zdrowia.
Waga: 1
Wartość: 20
Występowanie: z zabitych gigantów.
Pancerzyk kraba błotnego
Efekty:
- odporność na ogień,
- odporność na trucizny,
- przywrócenie kondycji,
- uleczenie choroby.
Waga: 0,3
Wartość: 2
Występowanie: z zabitych błotnych krabów.
Pazury niedźwiedzia
Efekty:
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do broni jednoręcznej,
- premia do zdrowia,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: z zabitych niedźwiedzi.
Perła
Efekty:
- odporność na porażenie,
- premia do blokowania,
- przywrócenie kondycji,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: głównie sklepikarze, rzadziej w jaskiniach i podziemiach.
Pióra wiedźmokruka
Efekty:
- osłabienie magii,
- podatność na porażenie,
- premia do przywołania,
- szał.
Waga: 0,1
Wartość: 20
Występowanie: z zabitych wiedźmokruków.
Plaster miodu
Efekty:
- premia do blokowania,
- premia do lekkiego pancerza,
- przywrócenie kondycji,
- wyniszczenie kondycji.
Waga: 1
Wartość: 5
Występowanie: ule, głównie w okolicach Rzecznej Puszczy, Gajkyne oraz Ivarstead.
Pomarańczowy ostroskrzydlak
Efekty:
- premia do kradzieży kieszonkowej,
- przewlekłe osłabienie zdrowia,
- przywrócenie kondycji,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: okolice stawów i jezior.
Posoka wiły
Efekty:
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do kowalstwa,
- premia do przemiany,
- premia do zaklinania przedmiotów.
Waga: 0,2
Wartość: 15
Występowanie: z zabitych wił.
Psianka
Efekty:
- osłabienie regeneracji magii,
- osłabienie zdrowia,
- premia do zniszczenia,
- przewlekłe osłabienie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 8
Występowanie: okolice cmentarzy.
Pszczoła
Efekty:
- podatność na porażenie,
- przywrócenie kondycji,
- regeneracja kondycji,
- wyniszczenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: ule, głównie w okolicach Rzecznej Puszczy, Gajkyne oraz Ivarstead.
Pszenica
Efekty:
- osłabienie regeneracji kondycji,
- premia do zdrowia,
- przewlekłe osłabienie magii,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: farmy.
Purpurowy górski kwiat
Efekty:
- odporność na mróz,
- premia do skradania,
- przewlekłe osłabienie magii,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: kępy górskich kwiatów.
Pęcherzyca
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- premia do kowalstwa,
- przywrócenie zdrowia,
- szał.
Waga: 0,2
Wartość: 12
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Rzeczna becia
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- premia do przemiany,
- premia do udźwigu,
- spowolnienie.
Waga: 0,3
Wartość: 15
Występowanie: rzeki i strumienie.
Serce daedry
Efekty:
- osłabienie magii,
- osłabienie regeneracji kondycji,
- przywrócenie zdrowia,
- strach.
Waga: 0,5
Wartość: 250
Występowanie: z pokonanych dremor.
Serce róży
Efekty:
- paraliż,
- premia do blokowania,
- premia do magii,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,5
Wartość: 20
Występowanie: z ciał zabitych renegatów.
Skorupa ula
Efekty:
- odporność na trucizny,
- premia do lekkiego pancerza,
- premia do skradania,
- premia do zniszczenia.
Waga: 1
Wartość: 5
Występowanie: ule, głównie w okolicach Rzecznej Puszczy, Gajkyne oraz Ivarstead.
Skrzydło błękitnego motyla
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do przywołania,
- premia do zaklinania przedmiotów.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: ze złapanych błękitnych motyli.
Skrzydło księżycowej ćmy
Efekty:
- niewidzialność,
- osłabienie magii,
- premia do lekkiego pancerza,
- regeneracja zdrowia.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: ze złapanych ciem.
Smoczy język
Efekty:
- odporność na ogień,
- premia do broni dwuręcznej,
- premia do handlu,
- premia do iluzji.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: wzdłuż południowej drogi z Wichrowego Tronu do Mzulf, na ulicach Samotni, w Wysokim Hrothgarze.
Sole mrozu
Efekty:
- odporność na mróz,
- podatność na ogień,
- premia do przywołania,
- przywrócenie magii.
Waga: 0,3
Wartość: 100
Występowanie: z zabitego atronacha mrozu.
Sole ognia
Efekty:
- odporność na ogień,
- podatność na mróz,
- przywrócenie magii,
- regeneracja magii.
Waga: 0,3
Wartość: 50
Występowanie: z zabitego atronacha ognia.
Sole pustki
Efekty:
- odporność na magię,
- osłabienie zdrowia,
- podatność na porażenie,
- premia do magii.
Waga: 0,2
Wartość: 125
Występowanie: z zabitego burzowego atronacha.
Starty kieł mamuta
Efekty:
- podatność na ogień,
- premia do skradania,
- przywrócenie kondycji,
- strach.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: obozu gigantów.
Stolec chochlika
Efekty:
- osłabienie zdrowia,
- paraliż,
- przewlekłe osłabienie zdrowia,
- przywrócenie zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 0
Występowanie: jaskinie i inne podziemia.
Szkarłatny korzeń nirnu
Efekty:
- niewidzialność,
- odporność na magię,
- osłabienie kondycji,
- osłabienie zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 10
Występowanie: Blackreach.
Szpon wiedźmokruka
Efekty:
- odporność na magię,
- premia do handlu,
- premia do zaklinania przedmiotów,
- przewlekłe osłabienie magii.
Waga: 0,3
Wartość: 20
Występowanie: z zabitych wiedźmokruków.
Sól
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do przywracania,
- regeneracja magii,
- spowolnienie.
Waga: 0,2
Wartość: 2
Występowanie: w pobliżu kuchni oraz u sklepikarzy.
Śnieżna bawełna
Efekty:
- odporność na magię,
- premia do blokowania,
- premia do handlu,
- premia do magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: okolice Białej Grani, inne tundrowe rejony.
Śnieżynki
Efekty:
- odporność na ogień,
- odporność na porażenie,
- odporność na mróz,
- premia do zaklinania przedmiotów.
Waga: 0,1
Wartość: 4
Występowanie: północne, śnieżne rejony Skyrimu.
Świecący grzyb
Efekty:
- odporność na porażenie,
- premia do kowalstwa,
- premia do zdrowia,
- premia do zniszczenia.
Waga: 0,2
Wartość: 5
Występowanie: jaskinie i podziemia.
Trawiak
Efekty:
- odporność na trucizny,
- premia do przemiany,
- przywrócenie magii,
- wyniszczenie magii.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: tundrowe rejony.
Tułów pochodnika
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do kondycji,
- przewlekłe osłabienie magii,
- przywrócenie kondycji.
Waga: 0,1
Wartość: 1
Występowanie: ze złapanych pochodników.
Ucho Falmera
Efekty:
- odporność na trucizny,
- osłabienie zdrowia,
- premia do otwierania zamków,
- szał.
Waga: 0,2
Wartość: 10
Występowanie: z zabitych Falmerów.
Wampirzy pył
Efekty:
- niewidzialność,
- przywrócenie magii,
- regeneracja zdrowia,
- uleczenie choroby.
Waga: 0,2
Wartość: 25
Występowanie: z zabitych wampirów.
Wilczy korzeń
Efekty:
- osłabienie kondycji,
- paraliż,
- premia do broni jednoręcznej,
- premia do celności.
Waga: 0,1
Wartość: 5
Występowanie: południe Skyrimu, głównie na skalistych zboczach gór.
Winogrona Jazbay
Efekty:
- podatność na magię,
- premia do magii,
- regeneracja magii,
- wyniszczenie zdrowia.
Waga: 0,2
Wartość: 1
Występowanie: skaliste rejony w pobliżu gorących źródeł.
Wiszący mech
Efekty:
- osłabienie magii,
- osłabienie regeneracji magii,
- premia do broni jednoręcznej,
- premia do zdrowia.
Waga: 0,3
Wartość: 1
Występowanie: skupiska mchów na skałach i skalnej architekturze.
Zwęglona skóra ślizgacza
Efekty:
- odporność na trucizny,
- przywrócenie kondycji,
- przywrócenie zdrowia,
- uleczenie choroby.
Waga: 0,5
Wartość: 1
Występowanie: obozowiska.
Ząb kota szablozębnego
Efekty:
- premia do ciężkiego pancerza,
- premia do kowalstwa,
- przywrócenie kondycji,
- wrażliwość na trucizny.
Waga: 0,1
Wartość: 2
Występowanie: z zabitych kotów szablozębnych.
Zęby lodowego upiora
Efekty:
- niewidzialność,
- podatność na mróz,
- podatność na ogień,
- premia do ciężkiego pancerza.
Waga: 0,3
Wartość: 30
Występowanie: z zabitych lodowych upiorów.
Komentarze
Dodaj komentarz