Przemiana

2 minuty czytania

szkoła przemiany, przemiana, symbol

Spis treści

Nowicjusz

Dębowe Ciało

szkoła przemiany, przemiana, dębowe ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 40 punktów przez 60 sekund.

Koszt: 103 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani

Płomień Świecy

szkoła przemiany, przemiana, płomień świecy

Tworzy unoszące się w powietrzu światło działające przez 60 sekund.

Koszt: 21 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani

Równowaga

skyrim, szkoła przemiany, przemiana, równowaga

Przemienia 25 punktów zdrowia w 25 punktów many (na sekundę).

Koszt: 25 punktów zdrowia/sekundę

Lokalizacja: Rozpadlina Labiryntianu

Uczeń

Kamienne Ciało

szkoła przemiany, przemiana, kamienne ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 60 punktów przez 60 sekund.

Koszt: 194 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Głębiny Chłodnego Wiatru

Magiczne Światło

szkoła przemiany, przemiana, magiczne światło

Kula światła trwająca przez 60 sekund pozostaje w miejscu uderzenia.

Koszt: 84 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani

Czeladnik

Oddychanie pod wodą

szkoła przemiany, przemiana, oddychanie pod wodą

Pozwala przez 60 sekund oddychać pod wodą.

Koszt: 222 punkty many

Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Telekineza

szkoła przemiany, przemiana, telekineza

Pozwala przyciągnąć przedmiot z pewnej odległości. Dodaj go do swojego ekwipunku lub nim rzuć.

Koszt: 170 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Transmutacja

szkoła przemiany, przemiana, transmutacja

Przemienia jeden kawałek nieobrobionej rudy żelaza w srebro lub rudy srebra w złoto.

Koszt: 170 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Wykrycie Życia

szkoła przemiany, przemiana, wykrycie życia

Widać przez ściany pobliskie istoty żywe. Efekt nie obejmuje nieumarłych, maszyn oraz daedr.

Koszt: 100 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Nagroda po wykonaniu misji: "Infiltracja"

Żelazne Ciało

szkoła przemiany, przemiana, żelazne ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 80 punktów przez 60 sekund.

Koszt: 266 punktów many

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Ekspert

Ebonowe Ciało

szkoła przemiany, przemiana, ebonowe ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 100 punktów przez 60 sekund.

Koszt: 341 punktów many

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Paraliż

szkoła przemiany, przemiana, paraliż

Wszystkie cele, które nie oprą się działaniu zaklęcia, są przez 10 sekund sparaliżowane.

Koszt: 450 punktów many

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Wykrycie śmierci

szkoła przemiany, przemiana, wykrycie śmierci

Pobliscy umarli i nieumarli będą widoczni przez ściany.

Koszt: 148 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy

Mistrz

Grupowy Paraliż

szkoła przemiany, przemiana, grupowy paraliż

Wszystkie cele na obszarze działania, które nie oprą się działaniu zaklęcia, są na 15 sekund sparaliżowane.

Koszt: 937 punktów many

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przemiany"

Smocza Łuska

szkoła przemiany, przemiana, smocza łuska

Rzucający ignoruje 80% wszystkich obrażeń fizycznych przez 30 sekund.

Koszt: 837 punktów many

Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przemiany"

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...