
Spis treści
Nowicjusz
Dębowe Ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 40 punktów przez 60 sekund.
Koszt: 103 punkty many
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani
Płomień Świecy

Tworzy unoszące się w powietrzu światło działające przez 60 sekund.
Koszt: 21 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani
Równowaga

Przemienia 25 punktów zdrowia w 25 punktów many (na sekundę).
Koszt: 25 punktów zdrowia/sekundę
Lokalizacja: Rozpadlina Labiryntianu
Uczeń
Kamienne Ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 60 punktów przez 60 sekund.
Koszt: 194 punkty many
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Głębiny Chłodnego Wiatru
Magiczne Światło

Kula światła trwająca przez 60 sekund pozostaje w miejscu uderzenia.
Koszt: 84 punkty many
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani
Czeladnik
Oddychanie pod wodą

Pozwala przez 60 sekund oddychać pod wodą.
Koszt: 222 punkty many
Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Telekineza

Pozwala przyciągnąć przedmiot z pewnej odległości. Dodaj go do swojego ekwipunku lub nim rzuć.
Koszt: 170 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Transmutacja

Przemienia jeden kawałek nieobrobionej rudy żelaza w srebro lub rudy srebra w złoto.
Koszt: 170 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Labirynthian, Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Wykrycie Życia

Widać przez ściany pobliskie istoty żywe. Efekt nie obejmuje nieumarłych, maszyn oraz daedr.
Koszt: 100 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Nagroda po wykonaniu misji: "Infiltracja"
Żelazne Ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 80 punktów przez 60 sekund.
Koszt: 266 punktów many
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Ekspert
Ebonowe Ciało

Zwiększa wartość zbroi rzucającego o 100 punktów przez 60 sekund.
Koszt: 341 punktów many
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Paraliż

Wszystkie cele, które nie oprą się działaniu zaklęcia, są przez 10 sekund sparaliżowane.
Koszt: 450 punktów many
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Wykrycie śmierci

Pobliscy umarli i nieumarli będą widoczni przez ściany.
Koszt: 148 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy
Mistrz
Grupowy Paraliż

Wszystkie cele na obszarze działania, które nie oprą się działaniu zaklęcia, są na 15 sekund sparaliżowane.
Koszt: 937 punktów many
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przemiany"
Smocza Łuska

Rzucający ignoruje 80% wszystkich obrażeń fizycznych przez 30 sekund.
Koszt: 837 punktów many
Lokalizacja: Tolfdir w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przemiany"
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz