The Elder Scrolls V: Skyrim

Marta "Ati" Kucharska środa, 1 lutego 2012

W przypadku Skyrim mamy, podobnie jak w Morrowindzie czy Oblivionie, do czynienia z komendami konsoli zamiast kodów. W trakcie gry wystarczy wcisnąć "~", aby wywołać okno konsoli. Pamiętaj, aby przed zabawą zabezpieczyć się zapisem, ponieważ niektóre z komend mogą wywołać błędy!

  • advancepclevel – awans na wyższy poziom doświadczenia (ale nie daje perka!)
  • advancepcskill x y – rozwój umiejętności x o y poziomów – zamiast x wpisz oryginalną angielską nazwę umiejętności; zamiast y musisz wpisać jakąś wartość, np. 10
  • advskill x y – rozwój umiejętności x o y punktów – zamiast x wpisz oryginalną angielską nazwę umiejętności:
    • alchemy – alchemia
    • alteration – przemiana
    • archery – łucznictwo
    • block – blokowanie
    • conjuration – przywołanie
    • destruction – zniszczenie
    • enchanting – zaklinanie
    • heavy armor – ciężki pancerz
    • illusion – iluzja
    • light armor – lekki pancerz
    • lockpicking – otwieranie zamków
    • one-handed – broń jednoręczna
    • pickpocket – kradzież kieszonkowa
    • restoration – przywracanie
    • smithing – kowalstwo
    • sneak – skradanie
    • speech – retoryka
    • two-handed – broń dwuręczna
    a zamiast y pożądaną wartość, np. 100
  • caqs – zaliczenie wszystkich smoczych prób
  • coc qasmoke – teleportacja na obszar testowy ze wszystkimi przedmiotami oraz warsztatami
  • coc x – szybka podróż do lokacji x – zamiast x wpisz jej oryginalną angielską nazwę np. coc riverwood czy coc whiterunorigin/riftenorigin/markarthorigin
  • enableplayercontrols – możliwość poruszania się podczas wyświetlania cut-scenek
  • fov x – ustalenie pola widzenia na poziomie x, gdzie x to jakaś wartość, np. 100
  • fw x – zmiana pogody – zamiast x wpisz ID danej pogody; spis znajdziesz tu
  • help – lista komend
  • kill – zabicie aktualnie namierzonego przeciwnika
  • killall – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
  • movetoqt – teleportacja do znacznika zadania
  • player.additem 0000000a x – otrzymanie x wytrychów – zamiast x wpisz pożądaną wartość, np. 50
  • player.additem 0000000f x – otrzymanie x sztuk złota – zamiast x wpisz pożądaną wartość, np. 1000
  • player.additem x – otrzymanie przedmiotu x – zamiast x wpisz identyfikator przedmiotu; ich pełną listę znajdziesz tu
  • player.addspell x – odblokowanie zaklęcia x (zamiast x musisz wpisać identyfikator zaklęcia)
  • player.incpcs x – rozwój umiejętności x o 1 punkt – zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności; listę znajdziesz wyżej
  • player.modav burden x – ustalenie aktualnego obciążenia postaci na poziomie x, gdzie x to pożądana wartość, np. 10
  • player.modav carryweight x – ustalenie maksymalnego limitu udźwigu na poziomie x – zamiast x wpisz jakąś wartość, np. 500
  • player.modav dragonsouls x – otrzymanie x smoczych dusz – zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 10
  • player.placeatme x – pojawienie się postaci niezależnej lub przedmiotu x – zamiast x musisz wpisać identyfikator postaci niezależnej; uważaj przy dodawaniu NPC, ponieważ możesz sklonować już istniejącą postać
  • player.setav fatigue x – ustalenie ilości punktów kondycji bohatera na poziomie x, gdzie x to pożądana wartość, np. 1000
  • player.setav health x – ustalenie ilości punktów zdrowia bohatera na poziomie x – zamiast x wpisz jakąś wartość, np. 1000
  • player.setav magicka – ustalenie ilości punktów many bohatera na poziomie x – zamiast x wpisz jakąś wartość, np. 1000
  • player.setav speedmult x – zwiększenie szybkości przemieszczania się o x procent, gdzie x to wartość
  • player.setlevel x – bohater znajduje się na x poziomie doświadczenia – zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 30
  • player.setscale x – ustalenie wielkości bohatera na poziomie x – zamiast x wpisz jakąś wartość, domyślnie jest to 1
  • psb – odblokowanie wszystkich zaklęć
  • removeallitems – pozbawienie aktualnie namierzanej postaci niezależnej wszystkich przedmiotów z jej ekwipunku
  • resurrect – wskrzeszenie namierzanej postaci
  • saq – rozpoczęcie wszystkich questów (uważaj może narobić niezłego bałaganu!)
  • setownership – legalne zdobycie (bez posądzenia o kradzież) aktualnie namierzonego obiektu
  • setpcfame – bohater staje się popularny
  • setpcinfamy – bohater staje się znienawidzony
  • showracemenu – wyświetlenie menu ras
  • tai – wyłączenie SI postaci niezależnych
  • tcai – wyłączenie SI wrogów w bitwie
  • tcl – wyłączenie kolizji
  • tdetect – wyłącza wykrywanie kradzieży, ale nie działa podczas kradzieży kieszonkowej!
  • tfc – większa swoboda ruchu kamery
  • tfow – zmiana pola widzenia
  • tg – wyłącza wysoką trawę
  • tgm – god mode (postać staje się nieśmiertelna, nie męczy się oraz ma nieograniczony udźwig)
  • tm – zniknięcie okien menu
  • tmm 1 – odkrycie wszystkich lokacji na mapie (tmm 0 przywraca stan początkowy)
  • ts – wyłącza widok nieba
  • unlock – otwarcie namierzonego zamkniętego obiektu (potwierdź lewym przyciskiem myszy)

Komentarze

Gość_Suo* · piątek, 23 marca 2012, 02:36
0
a z kad mam sobie wziasc Id postaci jak chce sobie jakas postawic przy sobie.?
Gość_Krytyk* · sobota, 18 maja 2013, 10:46
0
Znalazłem kilka błędów np. łucznictwo to nie archery tylko marksman albo retoryka to speechcraft.
Gość_* · niedziela, 2 czerwca 2013, 20:10
0
Dlaczego nie działaja mi czary typu kill albo unlock?
Gość_gość* · poniedziałek, 1 lipca 2013, 13:20
0
może mi ktoś powiedzieć id innych lokacji testowych oprócz qasmoke?
Gość_gość* · poniedziałek, 1 lipca 2013, 13:23
0
widzę że ktoś się pyta co z tym killem unlockiem/lockiem bo nieokreślone.
jak masz konsole to klikasz strzałkom na cel i piszesz np kill
Gość_U'mir* · piątek, 19 lipca 2013, 19:02
0
Chce wnieść poprawkę w jednym kodzie zamiast "Archery" to "Marksman"
Gość_miki* · wtorek, 4 kwietnia 2017, 22:38
0
Retoryka do poprawki speechcraft
Gość_Typo* · sobota, 6 maja 2017, 10:05
0
Mi nie działają broń jednoręczna i dwuręczna.
One nazywają się inaczej czy to ja robię coś źle ?
Gość_Człowiek* · niedziela, 7 maja 2017, 19:12
0
Gość_Typo- wpisujesz player.IncPCS onehanded, to jest kod na broń jednoręczną
Gość_Mr.leo* · poniedziałek, 2 kwietnia 2018, 12:47
0
ahh co jak cos,ale nie zawsze kody to zbyt ułatwienie gry. W czasie,gdy chciałem zmienic u npc wygląd postaci (w tym rasę,nie wiem czy to posiadał dodatek czy tez mogłem przy pomocy jednego z modów) ale,po czasie dopiero zaczaiłem sie ze moje umiejętności sie zresetowały. Wiec mogłem uratować "pstać" poprzez te kody przywracając tyle pkt ile miałem

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...