Spis treści
Nowicjusz
Leczenie
Leczy rzucającego czar o 10 punktów życia co sekundę.
Koszt: 17 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani
Pomniejsza osłona
Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 40 punktów oraz pochłania 40 punktów obrażeń od magii lub mocy.
Koszt: 34 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Pierwsza Lekcja Tolfdira, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Uczeń
Niezłomna osłona
Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 60 punktów oraz pochłania 60 punktów obrażeń od magii lub mocy.
Koszt: 58 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Odpędzenie pomniejszego nieumarłego
Nieumarły cel mający maksymalnie 6. poziom ucieka przez 30 sekund.
Koszt: 115 punkty many
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Szybkie leczenie
Natychmiastowo przywraca rzucającemu czar 50 punktów życia.
Koszt: 73 punkty many
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Uzdrawiające dłonie
Leczy cel o 10 punktów życia co sekundę (leczony nie może być nieumarłym, maszyną bądź daedrą).
Koszt: 25 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy, ukończenie misji: "Pierwsze Lekcje"
Czeladnik
Odpędzenie nieumarłego
Nieumarły cel mający maksymalnie 13. poziom ucieka przez 30 sekund.
Koszt: 168 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Uzdrowienie celu
Leczy cel o 75 punktów życia (leczony nie może być nieumarłym, maszyną bądź daedrą).
Koszt: 80 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Większa osłona
Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 40 punktów oraz pochłania 40 punktów obrażeń od magii lub mocy.
Koszt: 86 punktów many/sekundę
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Zasklepienie ran
Przywraca rzucającemu czar 100 punktów życia.
Koszt: 126 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Ekspert
Krąg ochrony
Tworzy krąg, po przekroczeniu którego nieumarli do maksymalnie 20. poziomu zaczną uciekać.
Koszt: 171 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Odpędzenie potężniejszego nieumarłego
Nieumarły cel mający maksymalnie 21. poziom ucieka przez 30 sekund.
Koszt: 267 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Odstraszenie nieumarłych
Nieumarli do maksymalnie 16. poziomu uciekają przez 30 sekund.
Koszt: 353 punkty many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Większe leczenie
Przywraca wszystkim w pobliżu rzucającego czar 200 punktów życia.
Koszt: 254 punkty many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy
Mistrz
Krąg strażnika
Tworzy krąg, po przekroczeniu którego nieumarli do maksymalnie 35. poziomu zaczną uciekać. Stojący w tym kręgu mag jest leczony o 20 punktów życia co sekundę.
Koszt: 716 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywrócenia"
Zguba Nieumarłych
Nieumarli do maksymalnie 30. poziomu zostają podpaleni oraz zmuszeni do ucieczki przez 30 sekund.
Koszt: 988 punktów many
Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywrócenia"
Komentarze
I jeszcze jedno - ta tarcza zostaje złamana, gdy obrażenia łącznie przekroczą tą określoną liczbę obrażeń, czy gdy jeden cios tyle zada?
Dodaj komentarz