Przywracanie

3 minuty czytania

szkoła przywracania, przywracanie, symbol

Spis treści

Nowicjusz

Leczenie

szkoła przywracania, przywracanie, leczenie

Leczy rzucającego czar o 10 punktów życia co sekundę.

Koszt: 17 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani

Pomniejsza osłona

szkoła przywracania, przywracanie, pomniejsza osłona

Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 40 punktów oraz pochłania 40 punktów obrażeń od magii lub mocy.

Koszt: 34 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Pierwsza Lekcja Tolfdira, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Uczeń

Niezłomna osłona

szkoła przywracania, przywracanie, niezłomna osłona

Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 60 punktów oraz pochłania 60 punktów obrażeń od magii lub mocy.

Koszt: 58 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Odpędzenie pomniejszego nieumarłego

szkoła przywracania, przywracanie, odpędzenie pomniejszego nieumarłego

Nieumarły cel mający maksymalnie 6. poziom ucieka przez 30 sekund.

Koszt: 115 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Szybkie leczenie

szkoła przywracania, przywracanie, szybkie leczenie

Natychmiastowo przywraca rzucającemu czar 50 punktów życia.

Koszt: 73 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Uzdrawiające dłonie

szkoła przywracania, przywracanie, uzdrawiające dłonie

Leczy cel o 10 punktów życia co sekundę (leczony nie może być nieumarłym, maszyną bądź daedrą).

Koszt: 25 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Colette w Akademii Zimowej Twierdzy, ukończenie misji: "Pierwsze Lekcje"

Czeladnik

Odpędzenie nieumarłego

szkoła przywracania, przywracanie, odpędzenie nieumarłego

Nieumarły cel mający maksymalnie 13. poziom ucieka przez 30 sekund.

Koszt: 168 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Uzdrowienie celu

szkoła przywracania, przywracanie, uzdrowienie celu

Leczy cel o 75 punktów życia (leczony nie może być nieumarłym, maszyną bądź daedrą).

Koszt: 80 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Większa osłona

szkoła przywracania, przywracanie, większa osłona

Zwiększa współczynnik zbroi czarującego o 40 punktów oraz pochłania 40 punktów obrażeń od magii lub mocy.

Koszt: 86 punktów many/sekundę

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Zasklepienie ran

szkoła przywracania, przywracanie, zasklepianie ran

Przywraca rzucającemu czar 100 punktów życia.

Koszt: 126 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Ekspert

Krąg ochrony

szkoła przywracania, przywracanie, krąg ochronny

Tworzy krąg, po przekroczeniu którego nieumarli do maksymalnie 20. poziomu zaczną uciekać.

Koszt: 171 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Odpędzenie potężniejszego nieumarłego

szkoła przywracania, przywracanie, odpędzenie potężniejszego nieumarłego

Nieumarły cel mający maksymalnie 21. poziom ucieka przez 30 sekund.

Koszt: 267 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Odstraszenie nieumarłych

szkoła przywracania, przywracanie, ostraszenie nieumarłego

Nieumarli do maksymalnie 16. poziomu uciekają przez 30 sekund.

Koszt: 353 punkty many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Większe leczenie

szkoła przywracania, przywracanie, większe leczenie

Przywraca wszystkim w pobliżu rzucającego czar 200 punktów życia.

Koszt: 254 punkty many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy

Mistrz

Krąg strażnika

szkoła przywracania, przywracanie, krąg strażnika

Tworzy krąg, po przekroczeniu którego nieumarli do maksymalnie 35. poziomu zaczną uciekać. Stojący w tym kręgu mag jest leczony o 20 punktów życia co sekundę.

Koszt: 716 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywrócenia"

Zguba Nieumarłych

szkoła przywracania, przywracanie, zguba nieumarłych

Nieumarli do maksymalnie 30. poziomu zostają podpaleni oraz zmuszeni do ucieczki przez 30 sekund.

Koszt: 988 punktów many

Lokalizacja: Colette w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywrócenia"

Komentarze

0
·
Tam jest car pochłaniający 60 pkt obrażeń... a na późniejszym poziomie 40. Nie gram magoem więc mam pytanie: czy tak jest normalnie czy wkradł się błąd?

I jeszcze jedno - ta tarcza zostaje złamana, gdy obrażenia łącznie przekroczą tą określoną liczbę obrażeń, czy gdy jeden cios tyle zada?
0
·
Czary ochronne zostają złamane w obu możliwościach.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...