Choroby

Marta "Ati" Kucharska środa, 1 lutego 2012

Niektórzy przeciwnicy w Skyrim niosą ze sobą znacznie subtelniejsze niebezpieczeństwo niż kły i pazury. Chociaż chorób jest już znacznie mniej niż w poprzednich częściach, nadal mogą stanowić pewne utrudnienie, bowiem zarażenie niekorzystnie wpływa na atrybuty i umiejętności postaci. Dlatego jeżeli coś idzie ci znacznie trudnej niż dotychczas, sprawdź w aktywnych efektach, czy aby nie działa któraś z chorób. Zwróć też uwagę, czy przechodnie za często nie zwracają uwagi, że twoja postać wygląda na chorą (wyjątkiem jest Arcadia, ona zawsze dopatruje się choroby). Wszystkimi chorobami można się zarazić przez nosiciela oraz zainfekowaną pułapkę.

"Żeby się wyleczyć, wypij odpowiednią miksturę lub poproś o leczenie w świątyni albo kaplicy. Efekty chorób narastają – jeżeli nie będziesz ich leczyć, stan twojego zdrowia będzie się dalej pogarszać."

Ataksja

Utrudnia otwieranie zamków i kradzież kieszonkową o 25%.

Nosiciel: ślizgacze.

Kruchość Kości

Zmniejsza wytrzymałość o 25 punktów.

Nosiciel: niedźwiedzie.

Skamienica

Mniejsza skuteczność w walce w zwarciu o 25%.

Symptomami choroby jest bolesna opuchlizna i sztywność stawów.

Nosiciel: wilki, horkery i lisy.

Tępica

Magia regeneruje się wolniej o 0,5 punktu.

Nosiciel: koty szablozębne.

Trzęsica

Wytrzymałość regeneruje się wolniej o 2,5 punktu.

Symptomami choroby są spazmy mięśni, bladość skóry i niepokój.

Nosiciel: chaurusy.

Zgnilizna Mózgu

Zmniejsza magię o 25 punktów.

Nosiciel: wiedźmokruki.

Uwaga! Wampiryzm oraz wilkołactwo również są chorobami, jednak ze względu na ich rozbudowanie zostały opisane w oddzielnych artykułach.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...