Za pośrednictwem swego bloga Bethesda ujawnia listę zmian, jakie znajdą się w nadchodzącym patchu oznaczonym numerkiem 1.4.
Nie jest tajemnicą, że w Skyrim błędów do naprawiania wciąż jest sporo, zaś niekiedy poprawki jeszcze generują nowe. Jedne platformy, na których pojawiła się gra, mają w tym względzie lepiej, inne już gorzej. Cieszy zatem podanie oficjalnej listy zmian, jakie znajdą się w najnowszym patchu.
Nim jednak zajmiemy się poprawkami, mała gratka dla tych, którzy czekali na Creation Kit oraz Steam Workshop. Jak czytamy, oba te narzędzia są już w zaawansowanej fazie testów, więc wkrótce trafią do rąk graczy. Nie podano co prawda dokładnej daty, ale Bethesda obiecuje, że stanie się to najpóźniej do końca tego miesiąca.
W rozszerzeniu zwyczajowo znajdziecie pełną listę zmian z patcha 1.4.
Oto pełna lista zmian, które przyniesie najnowsza łatka:
- generalna optymalizacja wyglądu oraz zajmowanego miejsca przez grę
- poprawa okazjonalnych błędów z ubiorem podczas wieszania go na manekinie w domu gracza (PS3)
- optymalizacja ustawień optymalizacji (PC)
- dłuższe wyświetlanie ustawień optymalizacji i wyglądu gry (PS3)
- optymalizacja pamięci odpowiedzialnej za wyszukiwanie ścieżki i SI
- poprawiony błąd w Haemar's Shame, jeśli gracz ukończył już "A Daedra’s Best Friend”
- naprawione rzadkie błędy z wczytywaniem zapisu stanu gry
- poprawiony błąd z niewłaściwym wyświetlaniem postaci na końcu linii
- osiągnięcie Master Criminal odblokowuje się poprawnie w wersjach gry hiszpańskiej, francuskiej, niemieckiej i włoskiej
- naprawiony błąd z niewłaściwym renderowaniem maski smoczego kapłana
- poprawiony błąd z niewłaściwym wskazywaniem ścieżki po ponownym załadowaniu stanu gry
- naprawione układanie i zabieranie książek z regału w domach graczy
- poprawiony błąd ze stojakiem na broń w sytuacji, gdy gracz odwiedza dom zanim ten zostanie umeblowany
- poprawione błędy z oczyszczaniem domu w Windhelm
- naprawiony błąd z atakowaniem gigantów i absorbowaniem przez nich zaklęć
- poprawiony błąd z usuwaniem popiołu
- naprawiony okazjonalny błąd z nadpisywaniem istniejącego stanu gry
- poprawiony błąd z menu gry
- naprawiony błąd z półkami na książki
- poprawione Shalidor’s Maze we włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i niemieckiej wersji gry
- poprawiony okazjonalny błąd uniemożliwiający powrót wilkołaka do ludzkiej formy
- łuki i sztylety wyświetlają się już prawidłowo na stojaku na broń
Poprawki dotknęły także zadań w grze:
- The Unusual Gem w Ambasadzie Thalmoru jest możliwy do użycia po ukończeniu zadania “Diplomatic Immunity”
- podczas zadania "Breaching Security" aktywny wskaźnik zadania nie jest potrzebny Olavie The Feeble
- poprawiony błąd z Galmarem podczas dołączania do Gromowładnych, jeśli gracz miał aktywne zadanie "Season Unending”
- poprawiony błąd z rozpoczęciem zdania “Season Unending”, jeśli gracz ukończył “Joining the Stormcloaks”
- naprawiono zadanie “Message to Whiterun", jeśli gracz wciąż miał aktywny quest “Season Unending”
- naprawiony błąd dziennika podczas zadania “Arniel’s Endeavor"
- podczas “Forbidden Legend” fragment amuletu nie przepada bezpowrotnie, jeśli gracz nie zdobył go przed wyjściem z podziemi
- poprawiono “Forbidden Legend” – ciche pozbycie się Mikrula nie powoduje już braku dostępu do jego zwłok
- w “The White Phial” fiolka nie znika po tym, jak gracz nie zabierze jej przed opuszczeniem podziemi
- koniec z brakiem możliwości wydostania się z Misty Grove po ukończeniu “A Night to Remember”
- naprawiony błąd z opuszczeniem Rift podczas zadania “A Chance Arrangement”
- w czasie “Darkness Returns” drzwi do Twilight Sepulcher otworzą się prawidłowo na krótki czas po ukończeniu zadania
- podczas “Under New Management” opuszczenie Oculory po umieszczeniu kryształu skupiającego i powrocie, zadanie nadal będzie działać prawidłowo
- zadanie “Onmund’s Request” rozpocznie się prawidłowo, nawet jeśli gracz przed otrzymaniem questa zdobył kostur Enthira
- naprawiony błąd, w wyniku którego Tonilla nie kupowała kradzionych towarów i nie oferowała Guild Leader Armor
- “Repairing the Phial” rozpocznie się prawidłowo nawet wtedy, gdy gracz zdobył już wymagane przedmioty
- odnalezienie Pantea’s Flute przed rozmową z Panteą nie powoduje dłużej braku możliwości otrzymania zadania
- poprawki w queście “The Coming of the Dawn” związane z niewłaściwym pojawianiem się celu zadania
- w “The Mind of Madness” gracz może już użyć Wabbajacka
- poprawiony błąd z Brzytwą Mehrunesa, jeśli gracz opuścił celę na krótko po tym, jak rozpoczął zadanie
- naprawiony quest “Blood’s Honor” po ukończeniu Driftshade
- poprawione rozpoczęcie zadania “Dampened Spirits”
- naprawiony bug uniemożliwiający zostaniem Tanem Riftu po tym, jak w mieście gracz kupił już dom
- zabicie strażników w Cidhna Mine podczas “No One Escapes Cidhna Mine” nie kończy zadania niepowodzeniem
- seria poprawek dla zadania “Blood on the Ice”
- podczas “Blood on the Ice” Calixto może zostać zabity, jeśli gracz posiada dom w Windhelm
- w “The Cure for Madness zabicie a następnie wskrzeszenie Cicero nie powoduje zaliczenia zadania
- w trakcie “To Kill an Empire” żaden z NPC nie poniesie śmierci podczas upadku z wysokości
- oczyszczenie z wrogów Knifepoint Ridge po rozpoczęciu “Boethiah’s Champion” nie uniemożliwia rozpoczęcia zadania
Komentarze
Cytat
To brzmi ciekawie
Tak swoją drogą, to przygody Beth z bugami są po prostu fascynujące - co gracz to inny bug, jakby gra żyła własnym życiem i tworzyła je indywidualnie dla każdego użytkownikwa. Zresztą tak na dobrą sprawę, to ile błędów mogą posiadać zadania, który w 99% przypadkach polegają na banalnym przynieś, podaj, pozamiatają? Jak widać - więc niż możemy sobie wyobrazić
Dodaj komentarz