Patch 1.2 do Skyrim – lista zmian

1 minuta czytania

Oficjalny blog Bethesdy oznajmił wszystkim fanom The Elder Scrolls V: Skyrim zawartość najnowszego patcha do gry.

skyrim, the elder scrolls

Wśród zmian np. naprawa błędu powstrzymującego smoki przed atakowaniem nas, te związane z nazywaniem broni czy też nie pozwalającego skorzystać z Kościanego Klucza. Nie powinny pojawiać się więcej problemy z wchłanianiem smoczej duszy, zaś straszliwie popularny ESC będzie także zamykał wszelkie ekrany menu.

Pełna lista zmian w rozszerzeniu newsa.

Oto kompletna lista poprawek wprowadzanych patchem 1.2:

  • naprawiono problemy z płynnością wynikające z długiej gry (PlayStation 3)
  • poprawa błędu z ulepszaniem tekstur po ich zainstalowaniu na twardym dysku (Xbox 360)
  • naprawiony błąd powodujący wyłączanie się gry przy częstotliwości dźwięku innej niż 44100Hz (PC)
  • poprawienie błędu z zanikaniem pocisków z pewnej odległości
  • naprawiony błąd pozwalający martwemu gościowi przybycie na twoje wesele
  • ciała smoków znikają jak powinny
  • naprawiony rzadki błąd sprawiający, że smoki nie atakowały
  • poprawiony błąd związany z zasypianiem NPC'ów
  • naprawiano rzadki błąd pozwalający na przedwczesne znikanie zwłok
  • Kościany Klucz działa teraz poprawnie w sytuacji, gdy gracz nie ma wytrychów
  • naprawiany rzadki błąd związany z nazywaniem zaklętych broni i pancerzy
  • poprawiony rzadki problem z przejmowaniem duszy smoka po jego śmierci
  • ESC pozwala opuścić ekrany menu (PC)
  • naprawione okazjonalne błędy związane z czułością myszy (PC)
  • poprawione główne problemy z ponownym obłożeniem przycisków klawiatury oraz sterowaniem (PC)

Komentarze

0
·
Wychodzi na to, że tylko ja mam śmieszny problem z korzystaniem z usług przewoźnika (płacę, siadam na wozie, a mimo to - nic się nie dzieje). Lista poprawek nic o tym nie wspomina, no trudno..
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik krew_na_scianie dnia wtorek, 29 listopada 2011, 11:06 napisał

Wychodzi na to, że tylko ja mam śmieszny problem z korzystaniem z usług przewoźnika (płacę, siadam na wozie, a mimo to - nic się nie dzieje). Lista poprawek nic o tym nie wspomina, no trudno..

Myślę, że gra Ci się źle zainstalowała. Może spróbuj jeszcze raz.
0
·
w sumie.... jakoś nie natrafiłem do tej pory na te wszystkie bugi, a mam na karku ok 70h grania. ;P
0
·
Ja nie mam ognia nie widac go
0
·
O HARDCORE!
ale przynajmniej komp ci nie zwalnia przy animacji
0
·
Łał! Jakie zmiany wprowadza zmiany ten patch! Dziwne, że na żaden bug z wymienionych nie natrafiłem tylko na zupełnie inne
0
·
Mnie najbardziej irytował bug, z nieznikającymi strzałami - dopóki nie znalazłem sposobu na ich usunięcie. A na powyższe również nie natrafiłem. Chociaż nie miałem jeszcze wesela...
0
·
Wzmianki o stabilności gry i o tym że niektóre rzeczy po zakończeniu zadania nie usuwa z ekwipunku to nie napomknęli słowem.
0
·
Modlitwa dziękczynna za św. Patcha (tak, tak wielką literą pisane!)

Boże dziękujemy Ci za nowego Patcha i za to, że:

-> smoki zamiast latać w kółko i się drzeć zaczną w końcu mnie, Smocze Dziecię atakować- no w końcu od któregoś z nich muszę mieć tę duszę, nie?

-> że szkielety smoków nie będą się walały po Akademii a później nagle teleportowały do Zimowej Twierdzy, po czym kolejne szkielety nie będą już zalegały dziedzińca w Mojej Akademii

-> że będę mogła używać Esc zamiast Tab- tak, jest to jedna z ważniejszych zmian, gdyż stałe krzyczenie "DAAAAAAMN nacisnęłam eskejpa zamiast taba!" doprowadzało do szału innych domowników

-> że będąc w kanałach i podziemiach szybciej będzie mi się gra zapisywała

-> że gra się już nie będzie wyłączała!

I dziękuję Ci jeszcze, Boże, za Couruna, który mnie powiadomił o Twym Proroku- św. Patchu!

Amen.
0
·
Ja natrafiłem na bug z ignorowaniem mnie przez smoki. Byłem w stanie zabrać mu 20% hp z łuku, a ten odlatywał.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...