Epilogi
Wybrzeże Mieczy
- Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni i zabił swoich towarzyszy: Armia cieni maszeruje na północ, niszcząc wszystko na swej drodze, jednak nie opuszczając terenów dawnego Illefarn. Daeghun udaje się na poszukiwania syna, lecz zostaje zabity przez cienie. Jego szczątki przewiezione są do Doliny Merdelain. Zachodni Port zostaje wchłonięty przez Bajoro Umarłych. Githyanki wracają na swój plan.
- Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni: Komnata zaczyna się walić, grzebiąc żywcem bohaterów. Armia cieni została całkowicie pokonana, a tym samym Warownia na Rozstajach przetrwała. Daeghun wszczyna poszukiwania swego syna. Kilku Portowców powróciło do miasteczka i zaczęło odbudowywać jego dawną wspaniałość. Githyanki wracają na swój plan.
Stra Miejska / Złodzieje Cienia
- Jeżeli gracz pomógł Straży Miejskiej dostać się do Czarnystawu: Przybywają nowi rekruci i Neverwinter jest znów bezpieczne.
- Jeżeli gracz miał dobre stosunki z Cormickiem i należał do Strażników Miejskich: Neverwinter zostaje jednym z najbezpieczniejszych miast na Wybrzeżu Miecza, a okolice zaczynają być patrolowane przez małe grupy strażników.
- Jeżeli gracz nie miał dobrych stosunków z Cormickiem i należał do Strażników Miejskich: Brelaina zostaje radną i dzięki jej działaniom politycznym, zacieśniają się więzy pomiędzy Waterdeep a Przymierzem Lordów.
- Jeżeli gracz należał do Złodziei Cienia: Miasto zostaje przejęte przez złodziei.
- Jeżeli Axel żyje: W mieście utrzymuje się względny ład, jednak pod żelazną wodzą Axla Devrie.
- Jeżeli Axel nie żyje: Doki stają się bardzo niebezpieczne i każdy kryminalista nienależący do Złodziei Cienia ginie brutalną śmiercią.
- Jeżeli Moira żyje: Rada miasta postanawia ostatecznie rozprawić się z przestępczością w dokach, co spowodowało zamieszki.
Luskan
- Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni i Torio nie żyje: Luskan z obawą patrzy na południowych sąsiadów, którzy są pochłaniani przez cienie.
- Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i Torio żyje: Torio staje się szpiegiem Neverwinter i wydaje kilku swoich dawnych współpracowników.
Towarzysze
- Jeżeli gracz był miły dla Bevila: Bevil zostaje dowódcą Szarych Płaszczy.
- Jeżeli gracz nie był miły dla Bevila: Bevil dezerteruje i udaje się na banicję, dręczony przez wspomnienia.
- Jeżeli łączy gracza i Shandrę silna więź: Jej farma zostaje opuszczona, lecz nie uległa zniszczeniu. Mieszkańcy Highcliff przybywają, by oddać szacunek zmarłej.
- Jeżeli łączy gracza i Shandrę słaba więź: Jej farma ulega zniszczeniu, a sama postać zostaje zapomniana.
- Jeżeli Elanee opuściła gracza i nadal żyje: Legendy głoszą, że po bagnach krąży tajemnicza kobieta o smutnej twarzy, pomagając zagubionym.
- Jeżeli Elanee opuściła gracza i nie żyje, a przyłączył się on do Króla Cieni: Legendy głoszą, że po bagnach krąży tajemnicza kobieta, która zwodzi podróżnych na pewną śmierć.
Warownia
- Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i poziom warowni był bardzo dobry: Kana przejmuje dowództwo nad twierdzą i dzięki jej działaniom, droga prowadząca do budowli staje się głównym traktem handlowym.
- Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i poziom warowni był niski: Większość działań Kany nie udaje się.
- Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni: Mieszkańcy zostają wyrżnięci, a ich kości i ciała tworzą mur. Głowy towarzyszy zdobią mroczne komnaty twierdzy.
Komentarze
btw jak ciekawostkę można dopisać, że grając złodziejami po obronie magazynu jeżeli pogadamy z zarządcą będziemy mogli kupić od niego itemy (ma fajny rapier za 30k).ważne: tylko raz da się u niego kupować,więc warto zaopatrzyć się w gotówkę
- zainstaluj direct x 9.0c z płyty NWN2
- zainstaluj NetFx64.exe z płyty NWN2 znajdującym się w folderze prereq
Powinno zadziałać.
Pieczary pkt. 4,
Kopalnie Klejnotów pkt. 12.
Ps. By wygrać pojedynek wystarczy dobrze zagrać wszystkie melodie i np. rozkazać Sand-owi zrobić zamieszanie
Szukałam wszędzie rozwiązania i w końcu musiałam się uciec do kodu: rs ga_journal ("20_squiring",21,1,0,0) i wtedy scenka się wyświetliła i mogłam grać dalej.
Kiedy mówię Nevallowi, że warownia jest gotowa do walki z cieniami przenosi mnie do małego pokoju, w którym siedzi lord Nasher (zamiast do pokoju narad wojennych!).
Nie da się z nim porozmawiać i nie można wyjść bo drzwi są permanentnie zamknięte :O Jakaś masakra, jeszcze nigdy nie miałam czegoś takiego w tej grze. Ale znajdę rozwiązanie, zawsze jakoś sobie radziłam z błędami (i do końca już niewiele brakuje).
Brak ukończonego questa w dzienniku, mimo że się go ukończyło już dawno :O
Grasz na najtrudniejszym poziomie?
Czy konieczne jest zabranie na te misje Grobnara? W mojej ekipie Grobnara nie było gdy znalazłem konstrukta zakończyłem spotkanie z nim wypowiadając kwestię "Wrócimy po niego jak uwolnimy Shandrę" .
Jednak po uwolnieniu Shandry konstrukta nie dało sie ruszyć a powrót z Shandrą do Neverwinter zamknął dostęp do jaskiń.
Użytkownik Mikeal dnia piątek, 24 listopada 2017, 12:40 napisał
Ale czy aby tego dokonać nalezy najpierw zabrać Grobnara na misję uwalniania Shandry czy mozna to robić bez Grobnara?
Czy konstrukt z jaskinń Gitjanki to ten sam konstrukt którego uruchamiamy w w połowie drugiego rozdziału i czy po misji uwalnienia Shandry można kostrukt z Jaskini Gith powinien być gdzies w moim arsenale czy pojawi się dopiero w późniejszej czesci aktu 2 kiedy bedzie możliwośc go uruchomic?
Użytkownik Mikeal dnia piątek, 24 listopada 2017, 18:13 napisał
Dziekuję pięknie
Jak naciśniesz C, to na górze jest zakładka Zachowanie. Tam wybierasz, czy postać ma czarować w bitwie.
1. Ile razy bym nie wysyłała poprzez Kanę patroli na ziemie i drogi i tak cały czas wyświetla mi się w raporcie, że bezpieczeństwo wynosi mało lub bardzo mało
2. Zawsze dochodzę do momentu w odbudowie warowni, że Mistrz Veedlee mówi mi, że wyczerpał zapasy kamieniołomów. Mam wrażenie, że odkryte złoża, które zgłaszam Calindrze przydają się tylko do robienia pancerzy i broni dla Szarych Płaszczy. A skąd w tam razie wziąć surowiec na dokończenie murów warowni?
Dodaj komentarz