Portowiec
Pochodzisz z rolniczej wioski Zachodni Port, położonej na podmokłych obrzeżach Bajora Umarłych. Mieszkańcy Zachodniego Portu, nazywani potocznie portowcami, żyją w obliczu stałego zagrożenia ze strony Bajora i są znani z twardego charakteru, zaradności i samodzielności.
Wymagania: automatycznie na początku rozgrywki
Błogosławieństwo Waukeen
Dzięki błogosławieństwu Waukeen, bogini monet i bogactwa, masz delikatną złotą aureolę nad głową.
Działanie Specjalne: premia +1 do wszystkich rzutów obronnych, niektórzy kupcy rozpoznają błogosławieństwo i proponują specjalne przedmioty
Wymagania: dostępne w limitowanej edycji gry lub w łatce 1.05
Przyjaciel Kupca
Gdy twój przybrany ojciec był młodszy, często najmował się do eskortowania kupców podróżujących po Wybrzeżu Mieczy. Reputacja Daeghuna towarzyszy ci w drodze, umożliwiając handel z kupcami na specjalnych warunkach.
Działanie Specjalne: 10% zniżki u kupców, a także dostęp do rzadkich i egzotycznych przedmiotów oferowanych przez jednego konkretnego sprzedawcę
Wymagania: dostępne tylko w produktach pre-order
Kalach-Cha
I. Nie wiesz czym jest „Kalach-Cha”, ale najeźdźcy, którzy przybyli do Zachodniego Portu, tego właśnie szukają... i chyba im się wydaje, że właśnie ty to masz!
II. Wygląda na to, że to ty jesteś „Kalach-Cha”, którego szukają najeźdźcy z innego świata. Wciąż nie jest jasne, czym jest „kalach-cha” i jak udało ci się nim zostać.
III. Zeeaire powiedziała ci, że „Kalach-Cha” to ktoś, kto ukradł święty Srebrny Miecz. Okruchy, które posiadasz, czynią z ciebie złodzieja w oczach githyanki.
Wymagania: I. automatycznie po walce w Gospodzie pod Płaczącą Wierzbą
II. automatycznie po przyłączeniu się Elanee
III. automatycznie po rozmowie z Zeeaire
Giermek Neverwinter
Udało ci się zdobyć najniższą rangę szlachecką Neverwinter. Chociaż większość szlachty będzie wciąż zadzierać przed tobą nosa, przynajmniej nie usłyszysz już określenia „wieśniak” skierowanego pod twoim adresem.
Wymagania: po zakończeniu „czuwania” w akcie II
Rycerz Królestwa
W uznaniu zasług dla Neverwinter lord Nasher nadał ci tytuł rycerza.
Wymagania: automatycznie po uratowaniu lorda Nashera w akcie III
Kapitan Warowni na Rozstajach
W nagrodę za zasługi dla Neverwinter oddano ci pod dowództwo Warownię na Rozstajach. Zamek oraz jego mieszkańcy są do twojej dyspozycji.
Wymagania: po zdobyciu warowni w akcie II
Obrońca Warowni
Dzięki twojemu niezrównanemu przywództwu Warownia na Rozstajach została przygotowana na najgorszą ewentualność. Gdy wokół twierdzy rozpętało się piekło, twoi podwładni wcielali w życie twoją mistrzowska taktykę i brali przykład z twojej niezłomnej odwagi.
Wymagania: po odparciu oblężenia i utracie małej ilości Szarych Płaszczy i sojuszników
Postrach Warowni
Nieporządek i zło panują w murach Warowni na Rozstajach. Pod twoim dowództwem znalazło się miejsce tylko dla najbardziej bezwzględnych podwładnych, a w Warowni próżno szukać uprzejmości czy moralności.
Wymagania: uprzejmość Szarych Płaszczy musi być na niskim poziomie, wybudowanie Wieży Maga, rekrutacja Uncusa oraz Caelryny, brak Joy i Światła Niebios, brak Świątyni Tyra, wymagany charakter Zły
Zarządca Warowni
Dzięki twojemu szlachetnemu przywództwu Warownia na Rozstajach stała się miejscem pełnym uprzejmości i honoru.
Wymagania: uprzejmość Szarych Płaszczy musi być na wysokim poziomie, wybudowanie Świątyni Tyra, rekrutacja Joy oraz Światła Niebios, brak Uncusa i Caelryny, brak Świątyni Tyra, wymagany charakter Dobry
Strażnik Miejski
Szeryf Cormick przyjął się w szeregi Straży Miejskiej Neverwinter. Masz stać na straży prawa i bronić miasta – o tych obowiązkach zapomina wielu strażników miejskich.
Wymagania: automatycznie po wstąpieniu do Strażników Miejskich
Złodziej Cienia z Amn
Złodzieje Cienia przekonali się o twojej wartości i przyjęli cię do swych szeregów.
Działanie Specjalne: ten przydomek jest jednym z warunków przystąpienia do klasy prestiżowej Złodziej Cienia z Amn
Wymagania: po okazaniu Axlowi swojej przydatności dla organizacji
Rzeźnik z Emberu
Ludność Emberu została wymordowana, a Luskańczycy twierdzą, że to twoja wina. Chociaż ich oskarżenia są nieprawdziwe, Luskańczycy bez oporów rozpowszechniają to kłamstwo... i wiele osób zaczęło w nie wierzyć.
Wymagania: automatycznie na początku aktu II
Ofiara Oszczerstw
Jeżeli chodzi o sprawę masakry w Emberze, twoja niewinność została udowodniona ponda wszelką wątpliwość. Dźwięk twojego imienia nie będzie już wzbudzał strachu ani odrazy... w każdym razie nie z tego powodu.
Wymagania: automatycznie po wygraniu rozprawy sądowej
Mistrzostwo Oracji
W kręgach prawniczych Neverwinter głośne stały się twoje popisy oratorskie na sali sądowej. Miejscowi adwokaci będą przez lata studiować zapisy twojego procesu i porównywać swoje występy z twoimi.
Wymagania: wygranie procesu poprzez kilkukrotny sukces w testach na Dyplomację, Zastraszanie, Blef itp.
Konszachty z Diabłem
Po zawarciu z tobą kilku umów, Mefasm przekonał się, że odznaczasz się dostateczną siłą woli (lub pogardą dla wiecznego cierpienia), by targować się z diabłami i dostać to, co chcesz.
Wymagania: przyzwanie Mefasma w warowni i trzykrotna wymiana towaru
Mistrzostwo Ognia/Powietrza/Wody/Ziemi
Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Ognia. W czasie tej próby twoja dusza osiągnęła stan harmonii z energiczną i zabójczą esencją ognia/z żywą i niewidzialną esencją powietrza/z płynną i zmienną esencją wody/z żywotną i wieczną esencją ziemi.
Działanie Specjalne: odporność na ogień/elektryczność/zimno/kwas
Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana
Mistrzostwo Żywiołów
Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Ognia. W czasie tej próby twoja dusza osiągnęła stan z kilkoma żywiołami.
Działanie Specjalne: odporność na wszystkie żywioły
Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana, powiedzieli mu, że pragnęli mocy, by służyła ona innym
Mistrzostwo Duszy Słońca
Udało ci się ukończyć Sprawdzian Duszy Słońca. W czasie tej próby twoja dusza nie osiągnęła stanu harmonii z żadnym z żywiołów. Wybór ten wiąże się dla ciebie z większym poczuciem samodzielności i spokoju.
Wymagania: tylko dla Mnichów, którzy wybudowali klasztor w warowni i po zakończeniu zadania dla Rolana, powiedzieli mu, że pragnęli mocy dla samej idei
Wielkie Mistrzostwo Duszy Słońca
Rolan zmarł spokojnie ze starości. W związku z tym Wielkie Mistrzostwo Duszy Słońca należy do ciebie.
Wymagania: po tym, jak Rolan postanowi odejść i przekazać tytuł głównej postaci
Mistrzostwo Połamanego Miecza
Udało ci się przekuć Srebrny Miecz Gith. Możesz teraz używać tej legendarnej broni.
Wymagania: automatycznie po wykuciu miecza
Należy do Dziewiątki z Neverwinter
Przyjęto cię w szeregi Dziewiątki z Neverwinter i jesteś teraz jednym z najbardziej zaufanych agentów lorda Nashera.
Działanie Specjalne: ten przydomek jest jednym z warunków przystąpienia do klasy prestiżowej Członek Dziewiątki z Neverwinter
Wymagania: automatycznie po uratowaniu lorda Nashera w akcie III
Własna Ścieżka
Guyven cieszy się, że idąc w jego ślady, zajmujesz się zgłębianiem tajemnic Wybrzeża Mieczy.
Wymagania: po odkryciu jednej z kilku ciekawych lokacji
Odkrywca
Niestrudzone zgłębianie tajemnic Wybrzeża Mieczy zaskarbiło ci szacunek Guyvena.
Wymagania: przyjęcie Guyvena do twierdzy i odnalezienie kilku ciekawych lokacji
Zguba Orków
Z twojej ręki zginęło wielu orków. Opowieści o twoich bitwach szybko się rozniosły, a rozbite resztki orkowych plemion walczących o Studnie Szarej Sowy przeklinają dzień twoich narodzin.
Wymagania: pokonanie Logramam
Zguba Smoków
Udało ci się pokonać jednego z najstraszliwszych potworów Wybrzeża Mieczy: smoka!
Wymagania: zabicie Tholapsyx w akcie III
Komentarze
Dodaj komentarz