Zbroje
Odporność na kwas:Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Odporności na Kwas: Odporność na Kwas 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja ziemi
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Odporności na Zimno: Odporność na Zimno 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja powietrza
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja powietrza
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Odporności na Elektryczność: Odporność na Elektryczność 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja powietrza
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ognia
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja ognia
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Odporności na Ogień: Odporność na Ogień 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja ognia
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 10
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 20
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Odporności na Dźwięk: Odporność na Dźwięk 30
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Energię na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 14
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 18
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Zbroi +1: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +1
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Zbroi +2: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: magiczna Broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.
Podstawowe Zaklinanie Zbroi +3: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +3
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.
Podstawowe Zaklinanie Zbroi +4: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Zbroi +5: Zbroja otrzymuje premię za ulepszenia +5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Cienia: premia za biegłość +5 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Cienia: premia za biegłość +10 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Cienia: premia za biegłość +15 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Ciszy: premia za biegłość +5 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Ulepszona Zbroja Ciszy: premia za biegłość +10 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Zbroja Ciszy: premia za biegłość +15 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Szybkości: Stały efekt Przyspieszenia
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Przyspieszenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Wzmocniona Zbroja: Odporność na trafienia krytyczne i ataki z zaskoczenia
Wymagania: Poziom czarującego 13, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Promienista esencja mocy
- Rozjarzona esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Wygnanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.
Zbroja Odbicia Strzał: Dodaje Odbicie strzał jako atut premiowy
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zbroja Niewrażliwości: Redukcja obrażeń 10/magia
Wymagania: Poziom czarującego 18, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna zbroja
- Rozjarzona esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Kamienna Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Magiczne Bronie
Płonąca Broń: +1k6 obrażeń od ognia
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ognia
- Rubin
Rzuć zaklęcie Ognista Kula lub Uderzenie Płomieni na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów. Aby używać tych receptur do tworzenia przedmiotów, musisz dysponować odpowiednimi umiejętnościami i atutami.
Broń Wstrząsowa: +1k6 obrażeń od elektryczności
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Wezwanie Błyskawic lub Błyskawica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Zatruta Broń: Trucizna (ST 14, 1k2 obrażeń Kondycji) przy trafieniu
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Trucizna na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Kwasowa Broń: +1k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Poziom czarującego 10, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Kwasowa Strzała Melfa na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Mroźna Broń: +1k6 obrażeń od zimna
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lodowa Nawałnica na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Anarchii: +2k6 do obrażeń przeciw istotom praworządnym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Pewności: +2k6 do obrażeń przeciw istotom chaotycznym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Święta Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom złym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja wody
- Diament
Rzuć zaklęcie Leczenie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bezbożna Broń: +2k6 do obrażeń przeciw istotom dobrym
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Zadawanie Krytycznych Ran na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Łowiecka: +2k6 do obrażeń przeciw bestiom
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Słaba esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Rozerwania: Nieumarły musi wykonać rzut obronny na Siłę Woli ST 14 albo zostanie zniszczony
Wymagania: Poziom czarującego 14, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja wody
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Śmierć Nieumarłych na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 1
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja ognia
- Rubin
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Ulepszonej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 3
Wymagania: Poziom czarującego 11, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Broń Potężniejszej Kradzieży Życia: Wampiryczna Regeneracja 5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Wyczerpanie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Broni +1
Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja powietrza
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki
Podstawowe Zaklinanie Broni +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Broni +3
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Broni +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Podstawowe Zaklinanie Broni +5
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Magiczna broń i pancerze
- Dowolna broń
- Promienista esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Światło na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Przedmioty
Magiczne Płaszcze:Płaszcz Elfów: premia +5 do testów Ukrywania się
Wymagania: Poziom czarującego 3, Atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Niewidzialność na warsztat maga zawierający powyższe składniki
Płaszcz Przemieszczenia: Pozwala rzucić zaklęcie Przemieszczenia trzy razy dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja powietrza
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Przemieszczenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Nimfy +4: premia do Charyzmy +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Nimfy +6: premia do Charyzmy +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Promienista esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Majestat Orła na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Odporności +1: premia +1 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Odporności +2: premia +2 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Odporności +3: premia +3 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Wątła esencja ziemi
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Płaszcz Odporności +4: premia +4 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Promienista esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki
Płaszcz Odporności +5: premia +5 do rzutów obronnych
Wymagania: Poziom czarującego 15, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Rozjarzona esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Odporność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Czarodziejstwa 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 1. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja powietrza
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Czarodziejstwa 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 2. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Czarodziejstwa 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 3. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja powietrza
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Czarodziejstwa 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie mistyczne 4. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Boskiej Mocy 1: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 1. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja ognia
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Boskiej Mocy 2: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 2. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja ognia
- Diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Boskiej Mocy 3: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 3. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Wątła esencja ognia
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pierścień Boskiej Mocy 4: Pozwala przygotować i rzucić jedno dodatkowe zaklęcie kapłańskie 4. poziomu dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Buty Elfów: premia +5 do testów Skradania
Wymagania: Poziom czarującego 3, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja wody
- Ognisty opal
Rzuć zaklęcie Cisza na warsztat maga zawierający powyższe składniki
Buty Wędrowca +4: premia do Kondycji +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Buty Wędrowca +6: premia do Kondycji +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pas Zwinności +2: premia +2 do Zręczności
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja powietrza
- Diament
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki
Pas Zwinności +4: premia do Zręczności +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja powietrza
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pas Zwinności +6: premia do Zręczności +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja powietrza
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Kocia Zwinność na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pas Siły Lodowego Olbrzyma +4: premia do Siły +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ognia
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pas Siły Kamiennego Olbrzyma +6: premia do Siły +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ognia
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Siła Byka na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Naturalnego Pancerza +1: premia do KP +1
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Szafir
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Naturalnego Pancerza +2: premia do KP +2
Wymagania: Poziom czarującego 6, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Szmaragd
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Naturalnego Pancerza +3: premia do KP +3
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Naturalnego Pancerza +4: premia do KP +4
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Naturalnego Pancerza +5: premia do KP +5
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Rozjarzona esencja ziemi
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Korowa Skóra na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Mądrości +2: premia do Mądrości +2
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Słaba esencja wody
- Diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Mądrości +4: premia do Mądrości +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja wody
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Amulet Mądrości +6: premia do Mądrości +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Promienista esencja wody
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Medalion Myśli: Niewrażliwość na zaklęcia i efekty działające na umysł
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Wątła esencja mocy
- Wątła esencja wody
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Mądrość Sowy na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +1: premia do KP +1
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Obsydian
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +2: premia do KP +2
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Słaba esencja ziemi
- Diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +3: premia do KP +3
Wymagania: Poziom czarującego 7, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Kanarkowy diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +4: premia do KP +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Wątła esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +5: premia do KP +5
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Promienista esencja ziemi
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +6: premia do KP +6
Wymagania: Poziom czarującego 12, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Promienista esencja ziemi
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +7: premia do KP +7
Wymagania: Poziom czarującego 14, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Rozjarzona esencja ziemi
- Beljuril
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Bransolety Zbroi +8: premia do KP +8
Wymagania: Poziom czarującego 16, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 sztaby żelaza
- Rozjarzona esencja ziemi
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Zbroja Maga na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Klejnot widzenia: Pozwala rzucić zaklęcie Prawdziwe Widzenie raz dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 10, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Wątła esencja powietrza
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Prawdziwe Widzenie na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Skarabeusz Większej Ochrony: Odporność na zaklęcia 20, niewrażliwość na efekty śmierci i wyssania energii
Wymagania: Poziom czarującego 18, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Sztaba żelaza
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Rozjarzona esencja wody
- Błękitny diament
Rzuć zaklęcie Osłona przed Śmiercią na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Większa Opończa Odporności na Zaklęcia: Odporność na zaklęcia 21
Wymagania: Poziom czarującego 9, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- 2 zwierzęce skóry
- Rozjarzona esencja mocy
- Rozjarzona esencja ognia
- Łza króla
Rzuć zaklęcie Odporność na Zaklęcia na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Pochwa Ostrych Krawędzi: Pozwala rzucić zaklęcie Ostra Krawędź raz dziennie
Wymagania: Poziom czarującego 5, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Drewniana deska
- Słaba esencja ziemi
- Hiacynt
Rzuć zaklęcie Ostra Krawędź na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Opaska Intelektu +2: premia +2 do Inteligencji
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Słaba esencja ognia
- Diament
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Opaska Intelektu +4: premia do Inteligencji +4
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Wątła esencja ognia
- Gwiezdny szafir
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Opaska Intelektu +6: premia do Inteligencji +6
Wymagania: Poziom czarującego 8, atut: Rzemiosło: Cudowne przedmioty
- Zwierzęca skóra
- Promienista esencja ognia
- Zdradliwy kamień
Rzuć zaklęcie Lisia Przebiegłość na warsztat maga zawierający powyższe składniki.
Alchemia
Butelka kwasu: Rzucona broń zadaje 1k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoł jadowy
- Rtęć
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Ulepszona butelka kwasu: Rzucona broń zadaje 1k8 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe
- 2 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Butelka potężniejszego kwasu: Rzucona broń zadaje 1k10 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe
- 3 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Butelka udoskonalonego kwasu: Rzucona broń zadaje 2k6 obrażeń od kwasu
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe
- 4 rtęci
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k6 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k4 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Pył wróżek
- Destylowany alkohol
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Ulepszony ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k8 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k6 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 pyły wróżek
- 2 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Potężniejszy ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 1k10 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k6 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 pyły wróżek
- 3 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Udoskonalony ogień alchemika: Rzucona broń zadaje 2k6 obrażeń od ognia albo powleka broń ogniem, dodając 1k10 obrażeń od ognia do ataków
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 pyły wróżek
- 4 wydestylowane alkohole
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Czosnek
- Belladona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.
Ulepszony duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 czosnki
- 2 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Potężniejszy duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 czosnki
- 3 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Udoskonalony duszący pył: Stwarza efekt Cuchnącej Chmury trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 czosnki
- 4 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k4 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Ametyst
- Sproszkowane srebro
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Ulepszona woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k6 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 ametysty
- 2 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Potężniejsza woda święcona: Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k8 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 ametysty
- 3 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Udoskonalona woda święcona : Rzucona broń zadaje nieumarłym 2k10 obrażeń od świętych przedmiotów
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 ametysty
- 4 sproszkowane srebra
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 2 rundy
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Rtęć
- Belladona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Ulepszona torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 3 rundy
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 rtęci
- 2 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Potężniejsza torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 rtęci
- 3 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Udoskonalona torba nogosplotu: Stwarza efekt Oplątania trwający 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 rtęci
- 4 belladony
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Diamentowy pył
- Ametyst
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.
Ulepszony gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 diamentowe pyły
- 2 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Księgi receptur zawierają mistyczne formuły i składniki potrzebne do sporządzania magicznych i alchemicznych przedmiotów.
Potężniejszy gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 diamentowe pyły
- 3 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Udoskonalony gromokamień: Rzucona broń odbiera celowi słuch na 5 rund
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 diamentowe pyły
- 4 ametysty
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Jady
Łagodny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoły jadowy olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Średni jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Silny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Śmiertelny jad olbrzymiej stonogi: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Inteligencji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiej stonogi
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Łagodny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoły jadowy olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Średni jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Silny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Śmiertelny jad olbrzymiej pszczoły: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Kondycji 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiej pszczoły
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Łagodny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 18, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 4. poziom
- Gruczoł jadowy olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Średni jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 20, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 8. poziom
- 2 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Silny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 22, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 12. poziom
- 3 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Śmiertelny jad olbrzymiego skorpiona: Broń zostaje powleczona trucizną (ST 26, obrażenia Siły 1k2 punktów)
Wymagania: Rzemiosło: Alchemia 16. poziom
- 4 gruczoły jadowe olbrzymiego skorpiona
Użyj moździerza i tłuczka na warsztacie alchemika zawierającym powyższe składniki.
Komentarze
Potrzebny mi jest do zrobienia wątłej esencji ziemi.
Dodaj komentarz