W życiorysie została opisana przeszłość twojej postaci. Zawartość życiorysu decyduje o pomniejszych premiach i karach. Może również wpływać na sposób, w jaki twoja postać jest postrzegana przez innych.
Szarak
Nie masz szczególnej cechy osobowości.
Łobuz
Czy to ze względu na posturę, pewność siebie, czy złowrogi wygląd – zawsze udawało ci się nakłonić ludzi, aby robili dokładnie to, co chcesz. Gdy sprawy układają się niepomyślnie, potrafisz odpłacić pięknym za nadobne. Twoja budząca strach osobowość często nadaje nieprzyjemny charakter nawet przyjacielskim rozmowom.
- Wymagania: Siła 10+
- Działanie: +1 do Zastraszenia, +1 do rzutów obronnych na Wytrwałość, -1 do Blefu, -2 do Dyplomacji
Pobożność
Od zawsze cechujesz się silną wiarą i wszyscy wokół ciebie dobrze o tym wiedzą. Dzięki wierze dysponujesz wielką siłą umysłu, ale twój upór i porywczość dają o sobie znać w czasie rozmowy.
- Wymagania: Mądrość 10+
- Działanie: +1 do rzutów obronnych na Siłę Woli, +1 do Koncentracji, -1 do Dyplomacji, -1 do Blefu
Rolnik
Dzieciństwo spędzone na wsi nauczyło cię rozumienia przyrody, a pilnowanie pól dało ci bystry wzrok. Po wielogodzinnej pracy nie zostawało ci jednak wiele czasu na naukę.
- Wymagania: Brak
- Działanie: +1 do Sztuki Przetrwania, +1 do Spostrzegawczości, -2 do Wiedzy
Wichrzyciel
Z nudów czy złośliwości, robisz ludziom różne psikusy, przez co pakujesz się w kłopoty. Ciekawość zawsze brała nad tobą górę i trudno oprzeć ci się pokusie zrobienia komuś żartu.
- Wymagania: Zręczność 10+
- Działanie: +1 do rzutów obronnych na Refleks, +1 do Zakładania Pułapek, +1 do Zręcznych rąk, -2 do rzutów obronnych na Siłę Woli
Dziecko głuszy
W młodości najważniejsza była dla ciebie niezależność. Całe dni mijały ci na błąkaniu się i penetrowaniu różnych zakamarków. Z powodu ograniczonych kontaktów z innymi, nie zdajesz sobie sprawy, jak cenne mogą być niektóre przedmioty.
- Wymagania: Zręczność 10+
- Działanie: +1 do Sztuka Przetrwania, +1 do Przewroty, + 1 do Ukrywania się, +1 do Skradania, -2 do Wiedzy, -2 do Wyceny
Członek Milicji
Surowe szkolenie w Milicji dało ci doskonałe zdyscyplinowanie, lecz złamało tam twojego ducha, każąc ci stawać, maszerować i walczyć na rozkaz przełożonych.
- Wymagania: Podstawowa premia do ataku: +1
- Działanie: +2 do Parowania, +1 do umiejętności Rzemiosło: Pancerz, +1 do umiejętności Rzemiosło: Broń, -2 do rzutów na Siłę Woli
Urodzony przywódca
Od zawsze opiekujesz się innymi i próbujesz ich wspomóc. Twoja skłonność, by mieć każdego na oku, powoduje, że czasami zaniedbujesz swoje własne bezpieczeństwo.
- Wymagania: Charyzma 10+
- Działanie: +1 do rzutów na atak towarzyszy, -1 do twoich rzutów obronnych
Gawędziarz
Od najmłodszych lat wiesz, że potrafisz przyciągać uwagę i zdobywać przyjaciół swoimi opowieściami. Wyobraźnia tak cię pochłania, że czasami trudno ci skupić się na innych sprawach.
- Wymagania: Charyzma 10+
- Działanie: +1 do Wiedzy, +1 do Blefu, -2 do Koncentracji
Uczeń czarodzieja
Długie godziny spędzone na nauce u czarodzieja, umożliwiły ci zdobycie wiedzy tajemnej, lecz ucierpiała na tym twoja zdolność obserwacji i odporność na pospolite choroby tego świata.
- Wymagania: Czarownik, Czarodziej lub Bard
- Działanie: +1 do Czaroznawstwa, +1 do Wiedzy, +1 do umiejętności Rzemiosło: Alchemia, -1 do rzutów obronnych na Wytrwałość, -1 do Spostrzegawczości
Flirt/Bawidamek
Masz nie tylko uroczą twarz, ale też potrafisz słuchać i mówić w sposób, który podoba się wielu ludziom. Niestety, twoja łagodność sprawia, że nikt nie traktuje cię poważnie, gdy próbujesz zgrywać twardziela.
- Wymagania: Charyzma 12+
- Działanie: +1 do Nasłuchiwania, +1 do Dyplomacji, -2 do Zastraszania
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz