Każde bóstwo włada konkretnymi odmiennymi aspektami świata. Domeny reprezentują moce zyskiwane przez Kleryków skupiających się na obszarze panowania swego boga. Dzięki temu zapewniają sobie dodatkowe zaklęcia oraz atuty.
Domena | Symbol | Premiowy Atut | Premiowe Zaklęcia (Krąg Magii) |
---|---|---|---|
Dobro | Aura Odwagi | Magiczny Krąg Ochrony przed Złem (2) Mniejsze Związanie Sfer (5) |
|
Furia (MotB) Wojna |
Mistrz Walki: Kleryk uzyskuje raz dziennie premię +1, która co 5 poziomów wzrasta o 1, do Zręczności, Kondycji i rzutów ataku i obrażeń. Ponadto uzyskuje dwukrotnie większe od tej wartości obniżenie obrażeń (podobnie jak zdolność Barbarzyńcy). Zdolność działa przez 5 rund + modyfikator Charyzmy. | Powiększenie Osoby (1) Przemiana Tensera (6) |
|
Leczenie | Wzmocnienie Leczenia: Kleryk rzuca czary leczące pojedynczą osobę, jakby były pod wpływem atutu Wzmocnienie Zaklęcia | Leczenie Poważnych Ran (2) Uzdrowienie (5) |
|
Magia | --- | Zbroja Maga (1) Kwasowa Strzała Melfa (2) Próba Odporności (3) Większe Rozproszenie Magii (5) Opończa Zaklęć (6) Czarny Kostur (8) |
|
Ochrona | Boska Ochrona: Kapłan może raz dziennie rzucić mocniejszy wariant zaklęcia Sanktuarium o ST = 10 + modyfikator Charyzmy + poziom Kleryka. Efekt działa przez 1 rundę na poziom Kleryka + modyfikator Charyzmy | Mniejsza Sfera Niewrażliwości (4) Ochrona przed Energią (5) |
|
Ogień | Odporność na Ogień | Ognista Kula (3) Ściana Ognia (4) |
|
Oszustwa | Finta | Śliskość (1) Niewidzialność (2) Zamęt (4) |
|
Podróż | Szybki Ruch | Swoboda Ruchu (3) Przyspieszenie (5) |
|
Powietrze | Niezwykłe Uniki | Wezwanie Błyskawic (3) Wyładowanie Łańcuchowe (6) |
|
Rośliny | Pewny Krok | Oplątanie (1) Korowa Skóra (2) Trucizna (3) Grupowy Kamuflaż (3) Podziemne Pnącza (5) |
|
Siła | Boska Siła: Raz dziennie Kleryk może zwiększyć swoją Siłę o 2 + 1 na 3 poziomy. Efekt działa przez 5 rund + modyfikator Charyzmy | Siła Byka (1) Boska Moc (3) |
|
Słońce | Wyjątkowe Odpędzanie: Kleryk ma większą szansę na odpędzenie potężniejszych nieumarłych i potrafi odpędzać więcej nieumarłych jednocześnie | Palące Światło (2) Promień Słońca (7) |
|
Wiedza | --- | Identyfikacja (1) Kołatka (2) Jasnowidzenie/Jasnosłyszenie (3) Prawdziwe Widzenie (4) Znajomość Legend (5) |
|
Woda | Odskok | Trucizna (3) Lodowa Nawałnica (5) |
|
Ziemia | Mocna Budowa | Kamienna Skóra (4) Ochrona przed Energią (5) |
|
Zniszczenie | Zniszczenie Niewiernego | Szał (3) Kwasowa Mgła (6) |
|
Zwierzęta | Zwierzęcy Towarzysz | Kocia Zwinność (2) Prawdziwe Widzenie (4) |
|
Zło | Odpędzenie Pozasferowca | Czarne macki Evarda (4) Dziw (9) |
|
Śmierć | Awatar Sfery Negatywnej: Kleryk może raz dziennie przywołać Cień, którego moc rośnie wraz z mocą postaci. | Widmowy Zabójca (4) Słowo Mocy: Giń (9) |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz