Wykręcanie się, oszukiwanie graczy weszło już chyba w nawyk amerykańskiemu studiu Blizzard. Obiecywał złote góry w związku z trybem PvP, a okazuje się, że nie będzie on taki świetny. I w tym wypadku rację miały osoby, które twierdziły, że ten tryb powinien pojawić się w dniu premiery. Dostalibyśmy wtedy grę, której zawartość znamy, bo jak się okazuje, PvP będzie miało nie małe wady – brak punktacji, celu i nagród.
Jak najlepiej powiedzieć ludziom czekającym na produkt, że nie dajemy im go w trosce o ich satysfakcję? W jaki sposób przedstawić kolejne opóźnienia, niedotrzymane obietnice, niesprawdzone rozwiązania i brak koncepcji na skuteczne wprowadzenie usprawnień, jako wynik starannych decyzji oraz żmudnych prac zespołu specjalistów? Koniec końców – jak zapewnić kilka milionów doświadczonych graczy, że niekompletność gry jednej z największych firm, to najlepszy z możliwych stanów?
O dziwo na te pytania odpowie nam nie Donald Tusk ani żaden z jego politycznych kolegów lub konkurentów, lecz niejaki Jay Wilson, który na nowym blogu dotyczącym trybu Player versus Player informuje nas, co tym razem nie zmieniło się w kwestii prac nad tą właśnie opcją.
Niewiele tytułów kojarzy się z pecetami tak mocno, jak Diablo. Czy możliwe zatem, by Diablo III pojawiło się również na konsole? Okazuje się, że możliwe. I całkiem prawdopodobne.
Wczoraj w nocy nowy patch 1.0.5 wszedł w życie, dodając szereg zmian do rozgrywki w najnowszej produkcji Blizzarda. O znakomitej większości zawartych w nim modyfikacji informowaliśmy Was na bieżąco w kolejnych newsach, jednakże teraz możecie przeczytać pełną listę zmian, jeśli jeszcze z jakichś względów nie zaktualizowaliście swojej gry.
Zaskoczenia? Brak. Bo przecież tego, że tryb PvP wreszcie ujrzy światło dzienne wraz z nowym patchem, na poważnie chyba nikt się nie spodziewał...
Każda wypowiedź twórców Diablo III dostarcza nam ostatnio równie wiele informacji, co emocji. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o liście zmian nadchodzących wraz z patchem 1.0.5, przy okazji czego wspomniano o tajemniczej Piekielnej Machinie (Infernal Machine). Dziś możemy powiedzieć o niej nieco więcej, a także uraczyć Was fragmentem wywiadu Mike'a Mohaime'a dla serwisu gameindustry, w którym wypowiedział się między innymi o tym, dlaczego gra zaliczyła w pierwszych dniach tak poważny falstart.
Minęły cztery miesiące od premiery Diablo III, a kolejne aktualizacje, łatki i usprawnienia wciąż instalują się na naszych komputerach, poprawiając to, co od samego początku miało prezentować najwyższą jakość. Kilka dni temu twórcy gry w specjalnym dzienniku przedstawili koncepcję osłabienia najpopularniejszych zdolności defensywnych wykorzystywanych przez graczy, co ma nastąpić wraz z wprowadzeniem nowego patcha 1.0.5. Wczoraj, w wywiadzie dla serwisu IGN Wyatt Cheng i Jay Wilson, dwaj wielcy bossowie świata Sanktuarium, opowiedzieli trochę więcej o dwóch kolejnych zmianach tej łatki – systemie Mocy Potworów (Monster Power) oraz równie utęsknionym, co przeklinanym nowym trybie PvP, na który, podobnie jak na grę, czekaliśmy od dobrych dziesięciu lat.
No cóż, wygląda na to, że jeszcze trochę poczekamy.
Jeżeli ktoś nie zapoznał się ze sprawą, w której Jay Wilson, producent "Diablo III" ostro wypowiedział się o Davidzie Breviku – zapraszam tutaj.
Czas na ciąg dalszy (brzmi to jak w telenoweli). Jay Wilson napisał, że jest mu bardzo przykro z powodu tego, co napisał o Breviku i sam oczekuje od siebie więcej niż wyrażania uczuć w tak ostry sposób i nie okazywania szacunku innemu developerowi. A Brevik akurat zasłużył na to, aby traktować go lepiej.
W pewnym momencie każdy grający w "Diablo III" uświadamiał sobie, że grze czegoś brakuje. Czegoś, co by sprawiało, że nawet po osiągnięciu 60 poziomu doświadczenia nadal z chęcią wracałoby się do Sanktuarium. Zgodzili się z tym nawet sami twórcy, o czym informowaliśmy Was jakiś czas temu. Obiecali oni wtedy, że będą szukać rozwiązania tego problemu. Dzisiejsza premiera łatki oznaczonej numerami 1.0.4 faktycznie zapala promyk nadziei na to, że do najnowszej produkcji studia Blizzard jeszcze trochę czasu będzie się wracać.
Pełną listę zmian wraz z premierą patcha 1.0.4 znajdziecie pod tym adresem. Jedną z ważniejszych zmian jest wprowadzenie poziomów mistrzowskich. Będzie ich w sumie 100, a awans na każdy kolejny poziom będzie nagradzać graczy zwiększeniem podstawowych statystyk oraz 3% premią do znajdowania przedmiotów magicznych i złota (w sumie będzie można zdobyć 300%). Dodatkowo co 10 poziomów mistrzowskich portret kierowanej postaci będzie ulegał pewnym zmianom, co zresztą można zobaczyć w rozszerzeniu tego newsa.
Wczoraj na Facebooku rozpętała się prawdziwa burza. Czego dotyczyła?
Wszystko zaczęło się od wywiadu z Davidem Brevikiem, który zrobił serwis IncGamers. Brevik to jedna z najważniejszych osób w studiu Condor, które przejął Blizzard. Przemianował on nazwę studia na Blizzard Nort, a ten stworzył dwie pierwsze części "Diablo". Niestety pojawiły się pewne konflikty, które spowodowały, że Brevik i dwóch innych współzałożycieli Condor – bracia Max i Eric Schaefer, odeszli z firmy i założyli Flagship Studios. Firmę tę rozwiązano, a Schaeferowie założyli Runic Games, znane z "Torchlighta". Brevik za to rozpoczął prace w zupełnie innym studiu, które obecnie zajmuje się grą "Marvel Heroes". Warto nadmienić, że Blizzard w 2005 roku zamknął oddział Blizzard North, w którym byli członkowie studia Condor.
Dotychczas w Starter Edition "Diablo III" mogli grać tylko niektórzy – ci, co dostali klucz Guest Pass od znajomego, który zakupił pełną wersję gry. Teraz każdy może zagrać w Starter Editon.
Są oczywiście pewne ograniczenia. Maksymalny poziom to 13, można przejść jedynie I akt do spotkania z Królem Szkieletów, nie ma dostępu do domu aukcyjnego i granie możliwe jest jedynie z osobami, posiadającymi także Starter Edition.
Warto nadmienić, że te "demo" "Diablo III" miało być dostępne miesiąc po premierze gry, ale jak to znakomicie ujął Konrad Hildebrand z polygamii – "czas w Blizzardzie płynie inaczej". Wszystkich, którzy chcą zagrać w Starter Edition zapraszam pod ten link.
- 19 stron
- « Pierwsza
- ←
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- →
- Ostatnia »