piorun_kulisty

Kormac Templariusz

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz piątek, 5 października 2012

Templariusze to święci wojownicy, walczący o sprawiedliwość i niwelujący zagrożenia prowadzące do okultyzmu i demonicznych nawiedzeń poprzez abnegację. Nie ograniczają się wyłącznie do bogobojnych słów – to wyszkoleni w walce, doświadczeni mężczyźni, spośród których Kormac jest wzorem do naśladowania.

kormac, templariusz, diablo

Kormac dołączył do zakonu jako młodzieniec i w krótkim czasie został uformowany na idealnego templariusza, natychmiastowo przystosowując się do ascetycznego trybu życia. Jego oddanie jest wręcz niewzruszalne, nawet jak na członka Zakonu. Pomimo swojego uznania wobec sprawności bojowej, jego wzgarda wobec tych, którzy nie podzielają jego wyśrubowanych moralnych standardów, jest nie do ukrycia.

Chociaż ścieżki, którymi podąża Kormac, nie będą zawsze zgodne z tymi głównej postaci, to cele już tak. Dlatego też będzie walczył u jej boku, by oczyścić świat z podstępnych istot mroku ukrywających się przed światłością Niebios.

SPOILER

Podczas podróży bohater wypytywał templariusza o jego powody przystąpienia do zakonu, czego Kormac nie pamiętał. Wyjaśnił, że, podobnie jak inni Templariusze, i on był kiedyś przestępcą, który został oczyszczony ze swojej złej natury, by służyć światłu, zapominając o swej przeszłości. Główna postać drążyła dalej temat, pytając, czy kiedykolwiek Kormac zechce poznać swoją przeszłość, i wywierając nacisk, by to uczynił, korzystając z informacji zawartych w książce jego zdradzieckiego towarzysza Jondara. Czytając wolumin, Kormac obawiał się, że może to skutkować podobnym upadkiem, którego doświadczył jego były przyjaciel, i powrotem do dawnej natury. Templariusz odkrywa również pewne szokujące informacje na temat Zakonu oraz fragment przywracający mu pamięć.

Okazuje się, że nie był kryminalistą, jak mu wmawiano przez lata, lecz rolnikiem. Zakonny inkwizytor ujrzał w nim wielki potencjał wojownika i siłą zaciągnął do Zakonu, stawiając przeciwko niemu fałszywe zarzuty, by został uznany za przestępcę i z łatwością wcielony do Templariuszy. Martwił go również fakt odnalezienia magicznych inskrypcji bliźniaczo podobnych do tych z pancerza Tyraela.

Wnioskując z informacji zawartych w księdze, Tyrael wysnuł myśl, iż poszczególni członkowie Zakonu eksperymentowali na Templariuszach, by zrobić z nich żywą broń, rozważając możliwość wykorzystania anielskiego oręża w walce w przypadku ataku z Niebios, o którego sposobności w przeszłości nie zaprzeczał, lecz aktualnie wykluczył.

Mimo odkrytych druzgocących faktów, Kormac wciąż pokłada nadzieje w Zakonie i utrzymuje, że po zakończeniu wyprawy głównego bohatera, wymusi na Zakonie wyjawienie prawdy od osób odpowiedzialnych za to, co mu się przydarzyło, nawet jeżeli będzie musiał zmierzyć się z każdym czempionem Zakonu.

Templariusz może posługiwać się jednoręcznymi broniami oraz tarczą. Jego specjalnymi przedmiotami są relikty [księgi, kielichy czy łzy] udostępniane od 18. poziomu. Zazwyczaj ukazywany jest z jednoręcznym mieczem oraz tarczą w ciężkiej zbroi.

Większość zdolności Templariusza skupia się na zwiększaniu jego roli ochroniarza dzięki okrzykom czy umiejętnościom leczenia.

Poniższe zdolności dotyczą postaci na poziomie 60.

Poziom 5.

Uzdrowienie

uzdrowienie

Przywraca bohaterowi bądź sobie PŻ. Ponowne użycie po 30s.

Wyzwanie

wyzwanie

Jeżeli postać ma mniej niż połowę PŻ, Templariusz przez 3s zwraca na siebie uwagę przeciwników. Ponowne użycie po 60s.




Poziom 10.

Oddanie

oddanie

Regeneruje określoną liczbę PŻ na sekundę głównej postaci i sobie.

Zastraszenie

zastraszenie

Przeciwnicy atakujący Kormaca są spowolnieni o 60% przez 3s.





Poziom 15.

Szarża

szarża

Pozwala wykonać szarżę w stronę wroga, który otrzyma 50% obrażeń od broni i ogłuszy przeciwników w promieniu 8m na 2s. Ponowne użycie po 30s.

Szturm

szturm

Templariusz wyprowadza potężny cios zadający 200% obrażeń od broni. Ponowne użycie po 15s.




Poziom 20.

Natchnienie

natchnienie

Zwiększa siłę regeneracji wszystkim sojusznikom. 2 PM na 1s, 0.5 pkt. Mocy Tajemnej na 1s., 1 pkt. Nienawiści na 1s, 8% wygenerowanej Furii, 12% wygenerowanej Siły Duchowej.

Strażnik

strażnik

Zakonnik rusza na pomoc towarzyszowi, powalając wrogów w promieniu 15m i przywracając mu PŻ. Ponowne użycie po 30s.




Cytaty:

"Our initiation blinds us to our sinful pasts so that we might clearly see the future and prepare for the final battle."
"The templar order is trying to protect humanity from extinction. What is my pain against that goal?"
" Discipline is at the heart of all great endeavors."
"The inquisitors stripped my sins and the memory of them from me, leaving me pure."



Głos: Dominic Keating [ENG], Krzysztof Banaszyk [PL]

Komentarze

Wiktul · sobota, 6 października 2012, 01:07
0
To bezdyskusyjnie najbardziej drętwy towarzysz w tej grze, choć i Eirena potrafi załamać. "Światłość promienieje!", "Prawdziwy skarb!" - ilekroć z dennej skrzynki wypadają mi jakieś totalne crapy.
Ale przynajmniej prezentuje sobą jakąś użyteczność na wyższych poziomach trudności. Obecnie mój templariusz ma 70 tysięcy punktów życia i doskonale sprawdza się jako żywa tarcza oraz uzdrowiciel dla mojego maga

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...