Okazja czyni złodzieja. Obszar umiejscowiony między Niebiosami a Piekłami przepełniony jest łotrami i hulakami, a obie te profesje idealnie pasują do Lyndona.
Ostatnie lata swej burzliwej egzystencji spędził na ucieczce z jednego miejsca do drugiego, manipulując mieszkańcami okolicznych terenów, uwodząc kobiety oraz uwalniając nieświadomych od ich trunków i sakiewek. Wizja więzienia czy uzbrojony strażnik nigdy nie odwiodły Lyndona od prowadzenia złodziejskiego życia.
Poświęcenie się konfliktowi przeciwko nieskończonym hordom okrutnych demonów oraz dzikich bestii wydaje się nie pasować do profilu człowieka tak pozornie czarującego i niesamowicie samolubnego. Musi kierować nim coś więcej niż tylko żądza wina, dziewek i bogactwa, nieprawdaż?
Lyndon wraz z bratem jest sierotą z miasta Kingsport, osławionego centrum morskiego handlu. Zajął się kradzieżami i został złodziejem, natomiast jego brat strażnikiem miejskim. Na dodatek łotr zakochał się w kobiecie, która wybrała jego brata.
Jako członek gildii złodziei, Lyndon sporadycznie dawał cynk swojemu bratu, który pojawiał się w samą porę, by złapać rabusiów na gorącym uczynku. Jednakże pewnego razu strażnik miejski pojawił się na miejscu zbrodni zbyt wcześnie i, już będąc podejrzewany o konszachty ze złodziejami, trafił do więzienia. Bratowa Lyndona przeświadczona o tym, że to on stał za całą intrygą, przekonała do tego również brata.
Lyndon musiał opuścić miasto, gdyż jego jedyna rodzina myślała, że jest zdrajcą, a gildia szukała zemsty. Od tej pory większą część złota, jaką zarobi, przesyła rodzinie brata, która nie napisze nawet listu z podziękowaniem.
Pod koniec wędrówki bohatera Lyndon otrzymuje propozycję powrotu do rodzinnego miasta, gdzie mógłby spłacić dług gildii i uwolnić brata, w co wielce wątpi.
Szelma biegle posługuje się łukami oraz kuszami, a jego przedmiotem specjalnym są żetony [kości do gry, sztylety czy brosze] udostępniane od 18. poziomu. Przedstawiany jest głównie z kuszą i lekkim pancerzem.
Lyndon potrafi ranić kilku wrogów na raz z dystansu i zwiększa obrażenia zadawane przez członków drużyny.
Poniższe zdolności dotyczą postaci na poziomie 60.
Poziom 5.
Okaleczający Strzał
Strzał spowalniający cel o 60% na 3s. Ponowne użycie po 6s.
Trujące Pociski
Strzał zadający 40% obrażeń od broni oraz dodatkowe obrażenia od trucizny równe 40% obrażeń od broni przez 3s. Ponowne użycie po 6s.
Poziom 10.
Nieczysta Walka
Szelma oślepia stojących przed nim wrogów na 3s. Ponowne użycie po 30s.
Zniknięcie
Ranny Lyndon znika na 5s, lecząc swoje rany. Ponowne użycie po 30s.
Poziom 15.
Wzmocniony Strzał
Strzał powodujący eksplozję, a także zadający obrażenia od mocy tajemnej równej 25% obrażeń od broni w promieniu 6m. Istnieje również 50% szansa na ogłuszenie wrogów na 2s. Ponowne użycie po 20s.
Deszcz Pocisków
Szelma jest w stanie wystrzelić więcej niż jedną strzałę na raz.
Poziom 20.
Histeria
Trafienie krytyczne wykonane przez postać bądź Lyndona powoduje szał, zwiększający o 10% zadawane obrażenia przez 3s. Efekt nie pojawia się częściej niż co 6s.
Anatomia
Sojusznicy oraz Szelma mają o 3% większą szansę na zadanie trafienia krytycznego.
Cytaty:
"The people of Old Tristram didn't leave much valuable behind, did they?"
"Let's get going. These crypts aren't going to loot themselves, after all!"
"So... do you have any sisters? Lovers? Attractive female companions?"
"If we stand here much longer, I am going to rob you. Just so you know."
Głos: Troy Baker [ENG], Jacek Kopczyński [PL]
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz